Nou weet je wat je toekomst is TSquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ken maar 1 meisje met zo'n piercing. Tis een aandachtsgeil sletje en ze glijdt langzaam de afgrond genaamd 'werkloze moeder van 3 met kort vlot pittig kapsel'
Tot zover mijn associatie met piercings op doe plek
Hoe boeiend.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ken maar 1 meisje met zo'n piercing. Tis een aandachtsgeil sletje en ze glijdt langzaam de afgrond genaamd 'werkloze moeder van 3 met kort vlot pittig kapsel'
Tot zover mijn associatie met piercings op doe plek
Ik ken iemand die een piercing liet zetten en die ging 2 dagen later de prostitutie in en werd na 7 dagen dood in een hotelkamer gevonden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:05 schreef spacer1 het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor dom empirisch gelul gebaseerd op 1 kind
Ik ken 100 mensen zonder piercing zijn allemaal standaard mensen met een standaard leven die niets hebben bereikt in hun leven.
Gelul dus om hier conclusies uit te trekken.
Heeft iemand hier ook een positiever toekomstbeeld voor TS?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:07 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ken iemand die een piercing liet zetten en die ging 2 dagen later de prostitutie in en werd na 7 dagen dood in een hotelkamer gevonden.
ja zekers!!!1 laatst iemand die het 10 dagen uithield als prostituee. daarna werd ze secretaresse door een of andere hoge baas te pakken. nu is ze heel gelukkig de 5de vrouw van een olie sjeik geworden. er werden hier alleen geen piercings getolereerd, dus nu is die weer uit.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Heeft iemand hier ook een positiever toekomstbeeld voor TS?
voorbeeld van die dromen waar u over spreekt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:13 schreef spacer1 het volgende:
Ik zou die piercing alleen al nemen om dromen van Fok! nerds uit dit topic kapot te maken.
okequote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:31 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Uithollen dat gat dan kun je twee piemels tegelijk bevredigen. Of meer, weet niet hoe groot je mond is.
Geen scheve foto hè?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:33 schreef Superlam het volgende:
TS moet eerst een half uur lang photo shoppen zoals met iedere foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |