het zijn mini haaknaalden, waar normaal van die kantrandjes mee werden gehaaktquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:44 schreef BrandX het volgende:
Ach alle squares zijn meegenomen
Oeh, en foto's plaatsen van jullie 20x20 creaties is natuurlijk ook tof
quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:45 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
het zijn mini haaknaalden, waar normaal van die kantrandjes mee werden gehaakt
Graag gedaan - nu zijn alle excuses tenminste uit de weg. Oh ja Mirjam, breien is net als fietsen, dat verleer je echt nietquote:
quote:Op zondag 3 april 2011 01:36 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi.
ik heb zojuist in een kwartier met behulp van youtbue geleerd hoe ik op moet zetten, en meteen maar de eerste toer gebreid
ik kan trots naar bed
pics or it didn't happenquote:Op zondag 3 april 2011 18:13 schreef spuitje het volgende:
Lapje nummer 2 is bijna klaar. Benieuwd hoeveel ik er kan maken voor de einddatum.
ik ben zelfs verleid door guerilla knitting, en zit serieus te overwegen eens wat dingen te gaan breien en de stad ermee te gaan bombarderenquote:Op zondag 3 april 2011 12:50 schreef caroline88 het volgende:
Goed werk, Mirjam! Een coach zei dat goede voornemens kansloos zijn tenzij je binnen 24 uur actie onderneemt.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik ze ga versturen krijg jij je pics
quote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef Herfstblad het volgende:
6 gehaakt! (foto's komen als ze opgestuurd worden)
Gaaf!quote:En een vriendin, haar moeder en mijn moeder overgehaald om mee te doen.
Even met knopspelden in model vastzetten op byvoorbeeld de strijkplank, vochtig maken met een plantenspuit en dan laten drogen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:18 schreef Mirjam het volgende:
hoe zet ikstraks een lapjea?
want hij trekt nu al krom, heb pas 6 toeren gedaan
ben aan de derde begonnenquote:
je mag mij wel wat wol toesturen hoor, dan hoef ik m'n speciaal aangekochte haakwol niet helemaal op te breienquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef yvonne.morsink het volgende:
Superleuk te lezen dat er al zo enthousiast gereageerd is!! De actie loopt geweldig en momenteel hebben we al 603 lapjes binnen gekregen. Op onze website www.interfaceflor.nl
proberen we wekelijks de stand van zaken bij te houden, dus check it out!
Ook hebben we veel wol binnen gekregen, mochten er mensen zijn die graag wat wol willen ontvangen om mee te breien voor deze actie, laat het me dan even weten dan kunnen we wat toezenden.
Op naar heeeeeeeeeel veel lapjes en dank voor een ieders brei-drage!!!!
Ik zou ook wel wat wol willen ontvangenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef yvonne.morsink het volgende:
Superleuk te lezen dat er al zo enthousiast gereageerd is!! De actie loopt geweldig en momenteel hebben we al 603 lapjes binnen gekregen. Op onze website www.interfaceflor.nl
Ook hebben we veel wol binnen gekregen, mochten er mensen zijn die graag wat wol willen ontvangen om mee te breien voor deze actie, laat het me dan even weten dan kunnen we wat toezenden.
Super Yvonne! Heel tof dat jullie wol beschikbaar stellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef yvonne.morsink het volgende:
Er kan ook wol ingestuurd worden, dus misschien hebben mensen dat ook wel gedaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Super Yvonne! Heel tof dat jullie wol beschikbaar stellen
maakt niet uit toch? Zij gaan sturen, dus kost hen op zijn minst verzendkosten, en jij hoeft geen wol te kopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Er kan ook wol ingestuurd worden, dus misschien hebben mensen dat ook wel gedaan
Ik wil me ook graag inzetten voor dit mooie doel, maar door een kleine financiële tegenslag zag het er naar uit dat ik het me niet kon veroorloven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef yvonne.morsink het volgende:
Je kan haar hiervoor mailen:quote:Op donderdag 7 april 2011 14:15 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Ik wil me ook graag inzetten voor dit mooie doel, maar door een kleine financiële tegenslag zag het er naar uit dat ik het me niet kon veroorloven.
Als ik ook wat materiaal zou kunnen krijgen.... heel graag
En tof dat je mee wil breienquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:20 schreef yvonne.morsink het volgende:
Hi Mirjam,
Mail me je adresgegevens aub even naar yvonne.morsink@interfaceflor.eu, dan stuur ik je wat wol op.
Thnx!!
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:33 schreef Herfstblad het volgende:
Ah ik wist ook niet dat je moest mailen.Ik weet niet of ik nog wat ga maken, anders mail ik ook nog wel even.
Vandaag zijn de eerste 5 op de post gegaan!
Een deel van deze:
[ afbeelding ]
Zie de topicpointer (bericht boven invoerveld) als je wol nodig hebtquote:Op vrijdag 8 april 2011 09:22 schreef kwakz0r het volgende:
Ik ga ook lapjes breien! Heb helaas alleen acryl en acryl-wolmix ter beschikking...
neh, ik heb zo'n belachelijk grote stash dat ik wel gewoon met acryl brei, dan maar alleen voor huizen met elektriciteit...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zie de topicpointer (bericht boven invoerveld) als je wol nodig hebt
Die wol is ook acryl hoor... Ik ga dus ook voor de huizen met electriciteit... Ik denk dat het meer is dat de draad gewoon wol genoemd wordt, net zoals dat ik het over m'n wolletjes heb, maar dan ook m'n acryl bedoel...quote:Op vrijdag 8 april 2011 09:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
Zie de topicpointer (bericht boven invoerveld) als je wol nodig hebt
Kun je (als ie nu te smal is) dan niet een lapje breien wat zo breed is als nog nodig en de lengte die je hebt en die twee lapjes dan aan elkaar naaien/haken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:37 schreef Mirjam het volgende:
ik brei echt kneiterlangzaam
en mijn eerste lapje is meer een rechthoek zie ik
te weinig opgezet
Sanne: 1 lapje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef BrandX het volgende:
Stand op interfaceflor is al over de 700!![]()
Als je nou hier post hoeveel lapjes je hebt, dan zet ik je naam met stand in de OP, kunnen we het zo bijhouden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef Sanne het volgende:
[..]
Sanne: 1 lapje.
Er liggen nog zoveel onafgemaakte projectjes dat ik er bijna niet aan toe kom, maar er komt meer. Heb toch nog een paar weken de tijd?
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Zal eens vragen of mijn oma dit leuk lijkt :p
Acht lapjes al? Wat veel!! Ik heb je er bij gezet!!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:13 schreef annelotje het volgende:
Ik heb ook al 8 lapjes!!!! Ik wil er ook bij
Super, je staat erbij!!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:23 schreef Spiegelei het volgende:
ik heb ook al 3 vierkantjes en er komen er nog meer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |