pics or it didn't happenquote:Op zondag 3 april 2011 18:13 schreef spuitje het volgende:
Lapje nummer 2 is bijna klaar. Benieuwd hoeveel ik er kan maken voor de einddatum.
ik ben zelfs verleid door guerilla knitting, en zit serieus te overwegen eens wat dingen te gaan breien en de stad ermee te gaan bombarderenquote:Op zondag 3 april 2011 12:50 schreef caroline88 het volgende:
Goed werk, Mirjam! Een coach zei dat goede voornemens kansloos zijn tenzij je binnen 24 uur actie onderneemt.
quote:Op zondag 3 april 2011 22:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik ze ga versturen krijg jij je pics
quote:Op zondag 3 april 2011 22:56 schreef Herfstblad het volgende:
6 gehaakt! (foto's komen als ze opgestuurd worden)
Gaaf!quote:En een vriendin, haar moeder en mijn moeder overgehaald om mee te doen.
Even met knopspelden in model vastzetten op byvoorbeeld de strijkplank, vochtig maken met een plantenspuit en dan laten drogen.quote:Op maandag 4 april 2011 00:18 schreef Mirjam het volgende:
hoe zet ikstraks een lapjea?
want hij trekt nu al krom, heb pas 6 toeren gedaan
ben aan de derde begonnenquote:
je mag mij wel wat wol toesturen hoor, dan hoef ik m'n speciaal aangekochte haakwol niet helemaal op te breienquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef yvonne.morsink het volgende:
Superleuk te lezen dat er al zo enthousiast gereageerd is!! De actie loopt geweldig en momenteel hebben we al 603 lapjes binnen gekregen. Op onze website www.interfaceflor.nl
proberen we wekelijks de stand van zaken bij te houden, dus check it out!
Ook hebben we veel wol binnen gekregen, mochten er mensen zijn die graag wat wol willen ontvangen om mee te breien voor deze actie, laat het me dan even weten dan kunnen we wat toezenden.
Op naar heeeeeeeeeel veel lapjes en dank voor een ieders brei-drage!!!!
Ik zou ook wel wat wol willen ontvangenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef yvonne.morsink het volgende:
Superleuk te lezen dat er al zo enthousiast gereageerd is!! De actie loopt geweldig en momenteel hebben we al 603 lapjes binnen gekregen. Op onze website www.interfaceflor.nl
Ook hebben we veel wol binnen gekregen, mochten er mensen zijn die graag wat wol willen ontvangen om mee te breien voor deze actie, laat het me dan even weten dan kunnen we wat toezenden.
Super Yvonne! Heel tof dat jullie wol beschikbaar stellenquote:Op dinsdag 5 april 2011 17:09 schreef yvonne.morsink het volgende:
Er kan ook wol ingestuurd worden, dus misschien hebben mensen dat ook wel gedaanquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:26 schreef BrandX het volgende:
[..]
Super Yvonne! Heel tof dat jullie wol beschikbaar stellen
maakt niet uit toch? Zij gaan sturen, dus kost hen op zijn minst verzendkosten, en jij hoeft geen wol te kopenquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:49 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Er kan ook wol ingestuurd worden, dus misschien hebben mensen dat ook wel gedaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |