Ja dat is misschien wel zo. En ik geef toe dat ik best wel anders met die grap had om kunnen gaan, maar ik dacht zo. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, kan ik er wel tegen. Maar zo had ik niet moeten denken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef gomi het volgende:
ff bos,
je hebt grappen en grappen he.lees nu ff terug, maar dit was gewoon zo misplaatst en zo over the top in vgl met een 1 april grap van benny.
grappen is leuk, maar wel een beetje in evenwicht met elkaar zal ik maar zeggen
ach ik roep ook wel eens dingen zonder na te denkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel zo. En ik geef toe dat ik best wel anders met die grap had om kunnen gaan, maar ik dacht zo. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, kan ik er wel tegen. Maar zo had ik niet moeten denken.
yeah idd, kijk iemand zegt zijn vriendin komt over een maand terug als grap. en jij grapt terug krijg aids.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is misschien wel zo. En ik geef toe dat ik best wel anders met die grap had om kunnen gaan, maar ik dacht zo. Als iemand dat tegen mij zou zeggen, kan ik er wel tegen. Maar zo had ik niet moeten denken.
ah niet de aids an sich, maar de grap waarop je reageert. is niet meer in verhouding op dat momentquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik roep ook wel eens dingen zonder na te denken
maar kan me voorstellen dat aids opmerkingen niet goed vallen
Nee, ik heb toch ook al toegegeven fout te zittenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd, kijk iemand zegt zijn vriendin komt over een maand terug als grap. en jij grapt terug krijg aids.
dat is niet meer in verhouding qua grapgehalte ofzo he.
maar goed
yeah i know.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb toch ook al toegegeven fout te zitten
Ja dat is zo, maar ja voor mij is het gewoon erg moeilijk om me in anderen te verplaatsen. Wat niet goed maakt wat er gebeurt is natuurlijk. Vind het nu even lastig om te antwoorden. Hoor op bed te liggen, maar vind dit toch even belangrijkerquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:11 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah i know.
maar niet altijd is met sorry meteen alles goed he.
sorry is geen toverwoord waarmee alles goed is. trek er eens lering uit. dat zegt meer dan dat woordje sorry. snap je
snap jouw verhaal ook kerel, zolang jij ook snapt dat je anderen kan kwetsen hiermee is het afgedaan I guess.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat is zo, maar ja voor mij is het gewoon erg moeilijk om me in anderen te verplaatsen. Wat niet goed maakt wat er gebeurt is natuurlijk. Vind het nu even lastig om te antwoorden. Hoor op bed te liggen, maar vind dit toch even belangrijker
Geen idee, zien we na het slapen welquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
snap jouw verhaal ook kerel, zolang jij ook snapt dat je anderen kan kwetsen hiermee is het afgedaan I guess.
Ho ho, onderschat dieseltjes niet. Als die eenmaal op gang zijn.. O O.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:37 schreef Bellatrix het volgende:
De gevoelens zijn denk ik ook vooral eenrichtingsverkeer. Zeg maar. Komt weinig terug van de motor.
Af en toe bromt het wat, daar moet je het dan mee doen. En die knalpijp, dat kan meuren!quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:37 schreef Bellatrix het volgende:
De gevoelens zijn denk ik ook vooral eenrichtingsverkeer. Zeg maar. Komt weinig terug van de motor.
Knalpijpen zitten achteraan, die laat ik met rust.quote:Op zaterdag 2 april 2011 02:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Af en toe bromt het wat, daar moet je het dan mee doen. En die knalpijp, dat kan meuren!
dat mag dan wel snel gebeuren.. Ik wil naar het park!quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo even de gordijnen open doen in het talhuisje, de zon schijnt naar binnen
De temp stijgt naar 22 graden vandaag!!
Goedemorgen
Genoeg groenten voor Benny vandaag.quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:37 schreef iBenny het volgende:
Er wordt hier net een doos met 10zakken Unox-soep bezorgd
stiekem 's nachts transformatorhuisjes leegroven voor het koper!quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
Voel me net een pool/Hongaar
Oud ijzer en messing aan het inleveren voor money money money
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
stiekem 's nachts transformatorhuisjes leegroven voor het koper!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit nu ook heerlijk in het Brabantse zonnetje
Jij had je hele huishouding bij dat weekend dus dan passen tuinmeubels ook welquote:
Zoooo herkenbaar!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
vader: ja ik krijg een popup van quicktime, dat ik wat moet installeren
"oh dear, vink alles maar weg, behalve quicktime, je krijgt er een hoop troep bij"
en itunes?
en safari?
en mobile me?
oh for the love of god
Dat is het niet. Kan mijn gedachtes gewoon niet van gisteren afhoudenquote:
Maak je daar maar niet te druk overquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is het niet. Kan mijn gedachtes gewoon niet van gisteren afhouden
Ja weet ik, ik moet nog leren om al die gedachtes uit te zetten. Daarvoor is die training ook o.a. bedoeldquote:
Een half uur zitten klooienquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij had je hele huishouding bij dat weekend dus dan passen tuinmeubels ook wel
Ik ga ze binnenkort wel zienquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Een half uur zitten klooienUiteindelijk karton eraf gehaald en proppen, maar ze gingen mee
Ik heb geen klapstoelen, maar van die hoge loungestoelen
ja, grappig hequote:Op zaterdag 2 april 2011 19:46 schreef Kally het volgende:
Benny die dolfijn in je aquarium
Heb je dat springkussen bij mij gezien
Cityvillequote:
Ja he.quote:
whatever shit they're on, i'll take two!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
Dacht ook al Thomas, de drugs die zij nemen wil ik ook.
Ach ja, dit had ik eigenlijk wel verwacht ditquote:
Ja en Nee, ze hebben veel onnodiger puntverlies geleden. 2 keer tegen ADO, De Graafschap uit. NEC uit. En ze winnen ook niet in de Kuip over een paar weken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
Zou best kunnen dat ze hierdoor het kampioenschap hebben verspeeld.
Volle Maan als in de film over een verkrachter of?quote:
Ik hoop eigenlijk dat het weer een strijd wordt op de laatste speeldagquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Nee, ze hebben veel onnodiger puntverlies geleden. 2 keer tegen ADO, De Graafschap uit. NEC uit. En ze winnen ook niet in de Kuip over een paar weken.
Ja zou wel mooi zijn. Ajax en Twente tegen elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het weer een strijd wordt op de laatste speeldag
Nee over een paar Achterhoekers die op examen reis zijn ofzo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volle Maan als in de film over een verkrachter of?
Die kun je eventueel nog een andere keer op een ander moment zien toch?
Okeequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee over een paar Achterhoekers die op examen reis zijn ofzo.Uberslecht maar nostalgie.
Daarom... extra spannend enzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zou wel mooi zijn. Ajax en Twente tegen elkaar
ach, examenreis, verkrachting, poteeto potaatoquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik was overigens in de war met Stille Nacht, die gaat wel over een verkrachter
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, examenreis, verkrachting, poteeto potaato
Ach ja. Meer Stille Nacht--Volle Maan, daar zie ik ook wel een linkquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, examenreis, verkrachting, poteeto potaato
ik hou ook wel van bomen, zolang ze maar niet in mijn tuin staanquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik hou van de boom voor mijn slaapkamerraam
Je kan er precies aan zien welk seizoen het is
Uhu... m'n kamer ligt vol omdat ik het raam open hadquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
Wij hadden een bloesemboom, prachtig, maar die blaadjes.
uhuh, onze hele straat is knalroze als hij uitgebloeid isquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
Wij hadden een bloesemboom, prachtig, maar die blaadjes.
ik ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk ben ik ook niet van plan om terug te kijken
Ja me happy, alleen nog lampen ophangen. En het achterste gedeelte van de tuin betegelen en dan is de tuin klaarquote:
Ohw oke... ik wilde eigenlijk ook niet zo laat slapenquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik weet het, maar ik wil op tijd gaan slapenIk ben verrot
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Wereldkampioene boksen in kleedkamer neergeschoten
das minderquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:15 schreef Bos81 het volgende:
Wereldkampioene boksen in kleedkamer neergeschoten
quote:
row: 3quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:17 schreef iBenny het volgende:
Het is zo vervelend als je al uren naar dezelfde code kijkt, maar de fout niet kan vinden
vanmiddag met de family naar Scheveningen geweest, was een lekker relaxte middagquote:Op zondag 3 april 2011 00:11 schreef iBenny het volgende:
Jawel hoor.. gewoon een rustige zaterdag. En jij?
Gezelligquote:Op zondag 3 april 2011 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vanmiddag met de family naar Scheveningen geweest, was een lekker relaxte middag
Lekker terrasje, relaxmuziekje, lekker drankje, zonnetje en kids die spelen in het zand
Nah, niet zo.. maar ach, het moet maar hequote:
tsja dat gevoel heb ik ook wel eens bij verjaardagenquote:Op zondag 3 april 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, niet zo.. maar ach, het moet maar he
Uiteindelijk valt het toch wel allemaal mee.quote:Op zondag 3 april 2011 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja dat gevoel heb ik ook wel eens bij verjaardagen
FOk is sowieso rustig, in KSC is ook iedereen zowat al slapenquote:Op zondag 3 april 2011 00:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Uiteindelijk valt het toch wel allemaal mee.
En geen idee of iedereen al slaapt... zou best kunnen.
Drukke tijden qua werk en schoolquote:Op zondag 3 april 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FOk is sowieso rustig, in KSC is ook iedereen zowat al slapen
Dat ook..quote:Op zondag 3 april 2011 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jah, of allemaal een drukke dag gehad en dus moe
GRTD is ook helemaal dood.quote:Op zondag 3 april 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
FOk is sowieso rustig, in KSC is ook iedereen zowat al slapen
uh-huquote:
CC weg want ban, 92merel grotendeels weg, want wil afkickenquote:
je was er dus welquote:Op zondag 3 april 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook dood.... DoodmoeDus ik ga slapen
Weltrusten lievies
Truste M.quote:Op zondag 3 april 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben ook dood.... DoodmoeDus ik ga slapen
Weltrusten lievies
Oja.quote:Op zondag 3 april 2011 00:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
CC weg want ban, 92merel grotendeels weg, want wil afkicken
quote:
het zou soms alleen wat drukker moeten zijn,quote:Op zondag 3 april 2011 00:28 schreef Bellatrix het volgende:
Nou Redroom is ook gewoon wel heel leuk, zeg maar.
Uitslapen tot 12, half 1 naar Excelsior, 3-0 winst gezien, rode kop gekweekt, gegeten met vrienden, FC Twente - PSV samen gezien, biertjes onderwijl, potje poker, geinen. En vroeg naar huis omdat ik morgenvroeg er op tijd uit moet en de anderen behoorlijk op waren. (gister was het met zn allen ook al laat)quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uitslapen tot 12, half 1 naar Excelsior, 3-0 winst gezien, rode kop gekweekt, gegeten met vrienden, FC Twente - PSV samen gezien, biertjes onderwijl, potje poker, geinen. En vroeg naar huis omdat ik morgenvroeg er op tijd uit moet en de anderen behoorlijk op waren. (gister was het met zn allen ook al laat)
lekkerquote:Op zondag 3 april 2011 00:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Uitslapen tot 12, half 1 naar Excelsior, 3-0 winst gezien, rode kop gekweekt, gegeten met vrienden, FC Twente - PSV samen gezien, biertjes onderwijl, potje poker, geinen. En vroeg naar huis omdat ik morgenvroeg er op tijd uit moet en de anderen behoorlijk op waren. (gister was het met zn allen ook al laat)
Ik vloog bijna een vriend aan omdat ie 'kneus' zei toen het over Toivonen ging. Het is als familie beschermen.quote:Op zondag 3 april 2011 00:41 schreef Bellatrix het volgende:
Martin is zo hollibolli van Toivonen dat ik bijna vergeet dat het een Twentenaar is.
quote:Op zondag 3 april 2011 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vloog bijna een vriend aan omdat ie 'kneus' zei toen het over Toivonen ging. Het is als familie beschermen.
Goed bezig!quote:Op zondag 3 april 2011 01:02 schreef gastwatdefok het volgende:
morgen naar de sportschool.... ik voel de spierpijn nu al
Spierpijn is hemels.quote:Op zondag 3 april 2011 01:02 schreef gastwatdefok het volgende:
morgen naar de sportschool.... ik voel de spierpijn nu al
quote:Op zondag 3 april 2011 01:05 schreef Bellatrix het volgende:
Red Wodka fles zit nu nog iets meer dan een kwart in! Goed bezig.
Correctemundoquote:
Hmmmmm puur vind ik wodka niet zo, maar met Red Bullquote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef Bellatrix het volgende:
Er is geen andere manier dan puur. Nouja, met red bull maar daar ga ik van stuiteren.
Maar ik heb al drie Red Bull op vandaag, niet zo'n sjiek plan op dit tijdstip!quote:Op zondag 3 april 2011 01:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmmmm puur vind ik wodka niet zo, maar met Red Bull
Damn, ik pak een flesje IJsthee met het idee om er rum in te mikkenquote:Op zondag 3 april 2011 01:12 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Maar ik heb al drie Red Bull op vandaag, niet zo'n sjiek plan op dit tijdstip!
jawel.... maar wat is er nu lekker door IJsthee heen....quote:
Ijsthee puur drinken, je leeft wel op het randje.quote:Op zondag 3 april 2011 01:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jawel.... maar wat is er nu lekker door IJsthee heen....
Ach, drink de ijsthee wel puur en neem er een glas whisky bij
soms moet je iets gevaarlijks gewoon doenquote:Op zondag 3 april 2011 01:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ijsthee puur drinken, je leeft wel op het randje.
quote:Op zondag 3 april 2011 01:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
soms moet je iets gevaarlijks gewoon doen
ik heb ook al 2/3 fles rode wijn soldaat gemaaktquote:Op zondag 3 april 2011 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Pure ijsthee, daar zit ik nu ook aan. Al genoeg bier gehad, though.
quote:Op zondag 3 april 2011 01:25 schreef Bellatrix het volgende:
Toen ik in Frankrijk aan het druiven plukken was dronken we niets anders dan rode wijn omdat er niets anders was. Ik vond het zó vies. Maar na 5 glazen voelde ik mijn benen al niet meer door de hoge alcoholpercentage dus dan heb je er eerder vrede mee.
truste kerelquote:
Nee dat is vies man. Shotje lekker.quote:Op zondag 3 april 2011 02:26 schreef DeZwabber het volgende:
oh, supermarktwodka, ik dacht al bijna dat je aan de sterke drank zat
Ja toch wel! Het is goed nu. Goede ambiance.quote:
hoezo?quote:Op zondag 3 april 2011 03:43 schreef gomi het volgende:
nee tbh voel im me gewoon ff kut
maar das bijzaak
Das kut joh.quote:Op zondag 3 april 2011 03:45 schreef gomi het volgende:
[..]
hmmm die vraag is voor mij?
in dat geval voor alles atm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |