whatever shit they're on, i'll take two!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Bellatrix het volgende:
Dacht ook al Thomas, de drugs die zij nemen wil ik ook.
Ach ja, dit had ik eigenlijk wel verwacht ditquote:
Ja en Nee, ze hebben veel onnodiger puntverlies geleden. 2 keer tegen ADO, De Graafschap uit. NEC uit. En ze winnen ook niet in de Kuip over een paar weken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef iBenny het volgende:
Zou best kunnen dat ze hierdoor het kampioenschap hebben verspeeld.
Volle Maan als in de film over een verkrachter of?quote:
Ik hoop eigenlijk dat het weer een strijd wordt op de laatste speeldagquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en Nee, ze hebben veel onnodiger puntverlies geleden. 2 keer tegen ADO, De Graafschap uit. NEC uit. En ze winnen ook niet in de Kuip over een paar weken.
Ja zou wel mooi zijn. Ajax en Twente tegen elkaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat het weer een strijd wordt op de laatste speeldag
Nee over een paar Achterhoekers die op examen reis zijn ofzo.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volle Maan als in de film over een verkrachter of?
Die kun je eventueel nog een andere keer op een ander moment zien toch?
Okeequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee over een paar Achterhoekers die op examen reis zijn ofzo.Uberslecht maar nostalgie.
Daarom... extra spannend enzoquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja zou wel mooi zijn. Ajax en Twente tegen elkaar
ach, examenreis, verkrachting, poteeto potaatoquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Bos81 het volgende:
Ik was overigens in de war met Stille Nacht, die gaat wel over een verkrachter
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, examenreis, verkrachting, poteeto potaato
Ach ja. Meer Stille Nacht--Volle Maan, daar zie ik ook wel een linkquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, examenreis, verkrachting, poteeto potaato
ik hou ook wel van bomen, zolang ze maar niet in mijn tuin staanquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ik hou van de boom voor mijn slaapkamerraam
Je kan er precies aan zien welk seizoen het is
Uhu... m'n kamer ligt vol omdat ik het raam open hadquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
Wij hadden een bloesemboom, prachtig, maar die blaadjes.
uhuh, onze hele straat is knalroze als hij uitgebloeid isquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:01 schreef Bellatrix het volgende:
Wij hadden een bloesemboom, prachtig, maar die blaadjes.
ik ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:33 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk ben ik ook niet van plan om terug te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |