quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je moet hem de tijd geven, als hij wat post, even zijn post op het scherm laten staan. Echt humor hoe hij 5-10 minuten aan het ninja editten is en dan hij dan nog zijn grootste fouten laat staan
Zullen we ff cyberen over de dm?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat klinkt wel heel erg eeeeeeeeh dinges.
maareeeeh, als je het niet erg vindt, kan dat morgen, of zondag ofzo? Luikjes willen niet echt meer meewerken
[..]
Je moet hem de tijd geven, als hij wat post, even zijn post op het scherm laten staan. Echt humor hoe hij 5-10 minuten aan het ninja editten is en dan hij dan nog zijn grootste fouten laat staan
[..]
Eeej jonge! Jij moet op Twiiter komen!!!!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
In de zin van dat er zwakzinnige bij toegevoegd wordt. Inderdaad.
HJtjequote:
Same here.. heerlijk om zo'n bezorg-Kalil nog na te zien spartelen als hij al lang en breed geknipt en geschoren isquote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ben blij dat mijn Wisterialane avond snel over was
een houten kratjequote:
Echt he ik heb de avond van mn levenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Same here.. heerlijk om zo'n bezorg-Kalil nog na te zien spartelen als hij al lang en breed geknipt en geschoren is
cyberenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen we ff cyberen over de dm?
nee over wisterialane wil je niets weten geloof mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
![]()
![]()
(of moet ik nu zeggen wat is dat
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |