ik kijk ook best veel, zit zonder werk momenteelquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:53 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Teveel kijken en te goed opletten, vrees ik
En dan Guido er weer ingooien effe kijken hoe diep die liefde van Laura voor Alex werkelijk is.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Als Alex gaat blijft Laura.. Want zo zegt ze zelf: over zes weken zie ik hem weer..
oh nee hoor meis niet sorry over mijn ouders kan je ook niet ruiken tochquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Sorry voor het eerste..
En jij mag van mij best!!!
Gaat wel lukken, net een boom kaalgeplukt, dus verse twijgjes om op te liggen.....quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Duik maar lekker in je cave!!!
ook je huishouden? hier komt er weinig (lees niks) vanquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik kijk ook best veel, zit zonder werk momenteelik verwaarloos alles bijna
![]()
ik werk momenteel op therapeutische basis maar moet af en toe wat verslagen maken.. heb bijna elke smoes al gebruiktquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik kijk ook best veel, zit zonder werk momenteelik verwaarloos alles bijna
![]()
uhm.... tis niet zoals anders nee hahaquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ook je huishouden? hier komt er weinig (lees niks) van
het is een keuze; ofwel je komt er openlijk voor uit, ofwel je kiest er voor om mensen een mes in de rug te steken, ieder zijn ding, Mootje gaat tot nu toe goed; lekker op vakantie in de zon, geheimen worden aangedragen en zij mag drukken want ze heeft de gunfactor van haar medebewoners, haar Maik keert terug na exit, ze hoeft niet zonder sex , de anderen wel, heeft altijd een maatje gehad om tegenaan te kruipen en anders vergaart ze alle aandacht wel door keihard te gaan janken, en voor dat alles krijgt ze nog betaald ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kan toch niet anders. Kan er maar eentje winnen.
Nu nog even een vrouwmens aan de haren slepen??quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, net een boom kaalgeplukt, dus verse twijgjes om op te liggen.....
Het zijn er niet meer zo veel..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe onthouden jullie dat toch allemaal ? was ik alweer vergeten
Potverdrie.. Is Gerard toch in de opzet van Mo getuind...quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef Mita het volgende:
Nominatie vrouwen
Karim - Joanne en Sharon
Alex - Aafke en Sharon
Gerard - Joanne en Aafke
Flip - Sharon en Aafke
Maik - Sharon en Aafke
Lau denkt dat een stelletje het gewoon goed doet bij de kijker/beller/smsser. Dat is de enige reden denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef marky het volgende:
[..]
En dan Guido er weer ingooien effe kijken hoe diep die liefde van Laura voor Alex werkelijk is.
Wat een toeval!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:58 schreef Niki.P het volgende:
Flip weet Jo's geheim
Jo weet Mo's geheim...
Slaaplekker Ruud!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga ook even de favoriete positie van de bewoners aannemenCiao
Bye!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
thanksquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef Mita het volgende:
Nominatie vrouwen
Karim - Joanne en Sharon
Alex - Aafke en Sharon
Gerard - Joanne en Aafke
Flip - Sharon en Aafke
Maik - Sharon en Aafke
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Weltrustenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |