gelukkig hebben we sst_maikie-maikquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Toverheks het volgende:
goffer de goffer ik had vanmiddag naar de DAM gemoeten, allemaal lekkere brandweermannen in onderbroek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ze kan die spema gewoon aan het laken af vegen hoor ranzig kindquote:
Muts, zoveel dicks en geen pics?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Toverheks het volgende:
goffer de goffer ik had vanmiddag naar de DAM gemoeten, allemaal lekkere brandweermannen in onderbroek![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja denk ga eens ff kijkenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:44 schreef suzi1 het volgende:
uhh, ik doelde op dr geslijm richting sharon hoor
er zaten er een paar tussen nou al moest het midden op de DAM ik was gaan liggen hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Muts, zoveel dicks en geen pics?
moet je dat gezicht van maik zienquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:44 schreef sjampoeh het volgende:
snap ff niet waarom sharon daar gaat zitten breien haha
You fooled me!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:44 schreef suzi1 het volgende:
uhh, ik doelde op dr geslijm richting sharon hoor
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er zaten er een paar tussen nou al moest het midden op de DAM ik was gaan liggen hoor
*ikwilnieeeeeeeeeeeeeeeet*quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Toverheks het volgende:
neem jullie ff mee naar bed dus niet weggaan he
En dan later janken tegen je papa en mama dat je het niet zo bedoeld hebt..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er zaten er een paar tussen nou al moest het midden op de DAM ik was gaan liggen hoor
Oehquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Toverheks het volgende:
Hup benen in mijn nek en ik wijs er zo eentje aan, kom maar bij moeders lekker dingquote:
Goh.. Toverheks.. Wat doe je nu!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Toverheks het volgende:
nou heb geen ouders meer, maar had gewoon anders gezegd...............hoe jong ze zijn voel je niet, en mag ik ook eens een keerquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan later janken tegen je papa en mama dat je het niet zo bedoeld hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |