Nee joh, komende maandag elkaar nomineren en dan zitten maik en Mo op de bank.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
Die Maik is wel heel erg gefixeerd op Mo's reet, hè?
Dus hier moeten we de komende 7 weken naar gaan kijken?
Als jij dat wiltquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:26 schreef Day het volgende:
Die Maik is wel heel erg gefixeerd op Mo's reet, hè?
Dus hier moeten we de komende 7 weken naar gaan kijken?
weet ze dat alquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:29 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nee joh, komende maandag elkaar nomineren en dan zitten maik en Mo op de bank.
Jo gaat mee omdat denniksje haar alleen heb gelaten.
Neequote:Op zaterdag 2 april 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Zijn alex en laura al van bil geweest (in de uitzending) ?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:29 schreef Niki.P het volgende:
Mo heeft het de laatste tijd wel minder over Papa en Mama Mo...
Sharon heeft het minder lastig nu haar geheim is geraden. Ik denk ook dat ze met haar geheim wel respect heeft losgemaakt bij de anderen...quote:
Nomineren weet ik niet denk iedereen op iedereen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:29 schreef Toverheks het volgende:
morgen gaat ze weer jane
[..]
weet ze dat al
Tnx. echt kinderbruiloftje dus.quote:
Ook niet buiten de uitzending, je kent Lauwra....quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
doet Sharon express en die hebben het afgesproken volgens mij Karim gerard en Sharonquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ook niet buiten de uitzending, je kent Lauwra....
Behalve bij Joanna want die heb een vriendin en die heb het erger mee gemaakt en veel meer littekensquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Sharon heeft het minder lastig nu haar geheim is geraden. Ik denk ook dat ze met haar geheim wel respect heeft losgemaakt bij de anderen...
Ja, jammer dat ik dat niet mee heb gekregen. Had en SST-vrije dag vandaag. Heb nog wel 10 minuten van haar verhaal kunnen zien dankzij Flashbox!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:31 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Sharon heeft het minder lastig nu haar geheim is geraden. Ik denk ook dat ze met haar geheim wel respect heeft losgemaakt bij de anderen...
Echt?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Behalve bij Joanna want die heb een vriendin en die heb het erger mee gemaakt en veel meer littekens
schandalig als het mijn moeder was dan prikte ik haar letterlijk leeg op de plekken waar de botox zit....................meen ik echt vind ik laag bij de grond zonder normen en waarde als je zo met je kind omgaatquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:31 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Nomineren weet ik niet denk iedereen op iedereen.
En Jo weet het nog niet volgens botoxma heb ze een filmpje opgenomen en een mail gestuurd en krijgt Joanna dat zondag of maandag te horen.
Terecht...quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doet Sharon express en die hebben het afgesproken volgens mij Karim gerard en Sharon
Nop, ze lieten niet eens de massage zien...quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Serieus?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:32 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Behalve bij Joanna want die heb een vriendin en die heb het erger mee gemaakt en veel meer littekens
Team finalisten!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doet Sharon express en die hebben het afgesproken volgens mij Karim gerard en Sharon
Huh, was dat te slecht bevonden voor uitzending?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nop, ze lieten niet eens de massage zien...
hey, een mede niet-karim-lover gevonden!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Team finalisten!had liever een Aafke ipv. Karim.
Karim is wat me wat te gefrusteerd de laatste dagen omdat mensen zijn gehiejm willen weten en als ze henm er naar vragen in chaggie modus gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |