*ikwilnieeeeeeeeeeeeeeeet*quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Toverheks het volgende:
neem jullie ff mee naar bed dus niet weggaan he
En dan later janken tegen je papa en mama dat je het niet zo bedoeld hebt..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er zaten er een paar tussen nou al moest het midden op de DAM ik was gaan liggen hoor
Oehquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Toverheks het volgende:
Hup benen in mijn nek en ik wijs er zo eentje aan, kom maar bij moeders lekker dingquote:
Goh.. Toverheks.. Wat doe je nu!quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Toverheks het volgende:
nou heb geen ouders meer, maar had gewoon anders gezegd...............hoe jong ze zijn voel je niet, en mag ik ook eens een keerquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En dan later janken tegen je papa en mama dat je het niet zo bedoeld hebt..
dan heeft ze van maik en alex een stem gehad en van wie nog meer dan ? flip of karimquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef suzi1 het volgende:
en nu doet mo net of ze niet wist dat maik sharon had genommerd?!
Als Alex gaat blijft Laura.. Want zo zegt ze zelf: over zes weken zie ik hem weer..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:47 schreef snetje het volgende:
maareuhhh ..wat nou als Laura/Alex genomineerd zijn en 1 moet ervan weg... gaat Alex/Laura dan ook mee![]()
flip denkquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dan heeft ze van maik en alex een stem gehad en van wie nog meer dan ? flip of karim
Sorry voor het eerste..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou heb geen ouders meer, maar had gewoon anders gezegd...............hoe jong ze zijn voel je niet, en mag ik ook eens een keer
Dat dus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef Flow3r het volgende:
Hypocriete Mo heeft Sharon nog steeds niet verteld dat ze haar genomineerd had vorige keer
preciesquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef Flow3r het volgende:
Hypocriete Mo heeft Sharon nog steeds niet verteld dat ze haar genomineerd had vorige keer
Doodsbang dat Sharon haar gaat nomineren..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef Flow3r het volgende:
Toen de koffers van Jojanka ingepakt moesten worden heeft ie een paar slipjes gejat iddquote:
ja en ook dat ze nu net doet dat ze niet even snel had kunnen overleggen met maik over als ze wisten dat er alleen op de dames gekozen mocht worden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:51 schreef Flow3r het volgende:
Ik vergeet ook de meeste nominaties, maar deze was al snel pikant.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe onthouden jullie dat toch allemaal ? was ik alweer vergeten
zo vals, alleen de mannen waren toen genomineerd, geen éen vrouw erbij terwijl dat toen wel mocht. Sharon zat toen met Mo in de slaapkamer en Sharon zei letterlijk dat het frappant was dat alle vrouwen dus kennelijk alleen op mannen hadden gestemd en niet op elkaar. En Mootje maar schijnheilig meelullen terwijl ze toen dus Sharon had genomineerd.quote:
Teveel kijken en te goed opletten, vrees ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe onthouden jullie dat toch allemaal ? was ik alweer vergeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |