quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga ook even de favoriete positie van de bewoners aannemenCiao
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:56 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
ik werk momenteel op therapeutische basis maar moet af en toe wat verslagen maken.. heb bijna elke smoes al gebruikt
Klopt.. Maar sommige mensen verlies je altijd te vroeg, hoe oud ze ook zijn en je zelf bent..quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh nee hoor meis niet sorry over mijn ouders kan je ook niet ruiken toch
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
terecht, ik zou ook degene die mij genomineerd had, terug nomineren ..quote:
ja het leven is oneerlijk maar wat doe je er aan, gwoon terug kijken op mooie momenten en dan komt er een glimlachquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Klopt.. Maar sommige mensen verlies je altijd te vroeg, hoe oud ze ook zijn en je zelf bent..
(sorry voor de late reactie! oeps, alweer sorry.. begin op alex te lijken!)
ik zou ze allemaal de muur over stampenquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:01 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
terecht, ik zou ook degene die mijn nomineerde terug nomineren ..
Tof antwoord!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja het leven is oneerlijk maar wat doe je er aan, gwoon terug kijken op mooie momenten en dan komt er een glimlach
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zou ze allemaal de muur over stampen
stelletje hypocriete backstekkers
ja en ik snap die mildheid echt niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou echt he pff ik vind ze veel te mild
Echt, mijn vooroordeel wordt weer bevestigd.. degene die het hardst brullen dat ze te vertrouwen zijn en zo, zijn bekstekkers!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:02 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zou ze allemaal de muur over stampen
stelletje hypocriete backstekkers
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Toverheks het volgende:
Maik moet maar met Snollie gaan plompzakken.................en dan knapt de riem dan heb je pas hilarische beelden
datquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:03 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Echt, mijn vooroordeel wordt weer bevestigd.. degene die het hardst brullen dat ze te vertrouwen zijn en zo, zijn bekstekkers!
Ciaoquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensen![]()
Maik en Mo te nep.
Maik moet om de drie weken dus even alleen, wat we niet mogen zien, wat is de rede ervan ?
Alex is te naief en trouwt lijzige laura.
Laura speelt het minst het spel maar krijgt de meest leuke acties, terwijl dat mokkel hele dagen op bed ligt![]()
Joanna speelt wel maar is te veel bezig met haar eigen ik.
Phillip is een loser, doet alles wat Joanna zegt.
Karim is snel aangebrand als ze op zijn geheim zitten en gaat zelfs janken dan.
Sharon, een bikkel in het spel en in haar emoties. Kan heel goed relativeren en dat als meid van 20 jaar!
Joanna is alleen ikkke ikke en ikke![]()
Gerard is eindbaas, begrijpt het spel vanaf het begin
+1quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensen![]()
Maik en Mo te nep.
Maik moet om de drie weken dus even alleen, wat we niet mogen zien, wat is de rede ervan ?
Laura speelt het minst het spel maar krijgt de meest leuke acties, terwijl dat mokkel hele dagen op bed ligt![]()
Sharon, een bikkel in het spel en in haar emoties. Kan heel goed relativeren en dat als meid van 20 jaar!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Toverheks het volgende:
het was van korte duur deze SST dag/avond/voor mij maar was wel even gezellig met jullie in de COS.
Ik wens iedereen heel veel streamplezier nor en voor straks slaap lekker
goede analysequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:04 schreef Noelle06 het volgende:
Truste mensen![]()
Maik en Mo te nep.
daaaaag heksje, vlieg voorzichtigquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Toverheks het volgende:
het was van korte duur deze SST dag/avond/voor mij maar was wel even gezellig met jullie in de COS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
slaap lekker.. en droom maar lekker van die brandweermannen!!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Toverheks het volgende:
slaap zequote:Op zaterdag 2 april 2011 01:05 schreef Toverheks het volgende:
Dan is ze wel oerdom, met een blaasonsteking neuken, of zou ie het andere gaatje gebruiken?quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:06 schreef boekenplank het volgende:
Mensen die gaan wachten op het neuken.
wordt het mooi weer dan ? hier geen zon geloof ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Volgens mij weten ze daar dat ik morgen naar het strand wil en hebben ze afgesproken laten we vroeg gaan slapen dan kan Coos ook op tijd naar bed.
Tot morgen op het strandquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:07 schreef Coos het volgende:
Volgens mij weten ze daar dat ik morgen naar het strand wil en hebben ze afgesproken laten we vroeg gaan slapen dan kan Coos ook op tijd naar bed.
lekker verstandig met een blaasontstekingquote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef Mita het volgende:
Mo gaat niet stil doen vanavond, zei alvast sorry
mag ik een teiltje??quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:09 schreef Mita het volgende:
Mo gaat niet stil doen vanavond, zei alvast sorry
quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan is ze wel oerdom, met een blaasonsteking neuken, of zou ie het andere gaatje gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |