http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/348078quote:UTRECHT - Op basisschool De Achtbaan in Leidsche Rijn is nooit een docent bedreigd door de Romafamilie Nicolich. Dat zegt de gemeente Utrecht nu in antwoord op vragen van de VVD en Trots.
Bij RTV Utrecht meldden meerdere bronnen dat de familie in november vorig jaar een docent en een ouder bedreigd en geïntimideerd heeft. De aanleiding zou een kras zijn in het gezicht van een van de kinderen Nicolich.
De politie bevestigde destijds dat er een melding is gedaan, maar zei dat er geen aanleiding was voor verder onderzoek. Aangifte is nooit gedaan. Het college van Utrecht zegt nu dat er geen sprake was van intimidatie of bedreiging.
Alsof jij op vrouwen valtquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Laat die mensen met rust.
Ze hebben vaak prachtige dochters
Ze zijn alleen zo cheap heb ik me laten vertellen, voor een dinkytoy of een pak luiers schijnen ze all the way te gaan. En als je "klaar" bent neemt ze je portefeuille mee. Nogmaals, dat heb ik van horen zeggen, ik ben geen experience expert.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Waar je geen drol mee kan omdat pappa buiten in zijn Mercedes zit te wachten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Misschien kan je met hem wat verdienen, hij rijdt immers Mercedesquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waar je geen drol mee kan omdat pappa buiten in zijn Mercedes zit te wachten.
Kan ik hem laten tippelen?quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:16 schreef BaBy-G het volgende:
[..]
Misschien kan je met hem wat verdienen, hij rijdt immers Mercedes
Hij kan jou laten tippelenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan ik hem laten tippelen?
Alcohol is een van de fijnste dingenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is ook zoiets typisch Westers, gewoon een werkwoord voor zoiets akeligs de wereld in helpen: tippelen.
En er natuurlijk ook nog belasting over betalen, want we laten al onze principes varen als er fast cash tegenover staat. Zie ook de accijns voor alcohol en sigaretten.²
quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:46 schreef iehlaak het volgende:
10. Melding van bedreiging en intimidatie
20. Geen aangifte hiervan. Waarschijnlijk op aanraden van de politie zelf: De rechter doet toch niets en het leidt alleen maar tot meer gedoe. Ik zou maar geen aangifte doen meneertje.
30. Het college van Utrecht zegt nu dat er geen sprake was van intimidatie of bedreiging.
40. Het college pronkt met de lage misdaadcijfers in de stad
50. Het politiek begrijpt na de volgende verkiezingsuitslag helemaal niets van de kloof tussen burger en politiek.
60. Goto 10
Ga lekker naar de moskee ipv ons lastig te vallen met je middeleeuwse gedachtegoed.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is ook zoiets typisch Westers, gewoon een werkwoord voor zoiets akeligs de wereld in helpen: tippelen.
En er natuurlijk ook nog belasting over betalen, want we laten al onze principes varen als er fast cash tegenover staat. Zie ook de accijns voor alcohol en sigaretten.²
Goed dat je het zegt, van de week is in Utrecht het voorwiel van mijn fiets gestolen (heb nu 3 maanden een fiets in Utrecht staan, in die tijd is de koplamp, fietstassen en nu het voorwiel gejat. Daarvoor 12 jaar ermee in Brabant gefietst, nooit is iets ontvreemd!)quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:46 schreef iehlaak het volgende:
20. Geen aangifte hiervan. Waarschijnlijk op aanraden van de politie zelf: De rechter doet toch niets en het leidt alleen maar tot meer gedoe. Ik zou maar geen aangifte doen meneertje.
30. Het college van Utrecht zegt nu dat er geen sprake was van intimidatie of bedreiging.
50. Het politiek begrijpt na de volgende verkiezingsuitslag helemaal niets van de kloof tussen burger en politiek.
60. Goto 10
Het is wel duidelijk hoe het zit. De politie Den Bosch durft ook niets aan de Roma's te doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:27 schreef Codiac het volgende:
Dus als er 'onschuldig' gezegd wordt zeg jij: 'schuldig'. Ode aan de rechtstaat!!
Ditquote:Op zaterdag 2 april 2011 08:46 schreef iehlaak het volgende:
60. Goto 10
Gelukkig maar dat jij EXACT weet wat heeft plaatsgevondenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/348078
Belachelijk dat die gasten hun gang maar kunnen blijven gaan.
Die aangiftes zijn er niet omdat mensen vrezen voor hun leven en de gemeente
ze blijkbaar uit angst in bescherming neemt.
Bij die idioten is het legitiem ze ongewenst vreemdeling te verklaren.
Fuck al die zogenaamde rechten waardoor dat niet zou kunnen, je kan ze ook verspelen.
Geweld zit erin gebakken en blijkbaar mag je als vuurwapengevaarlijke klapaugurk
gewoon je gang gaan.
Zet daarna nog wat dreigementen in en de gemeente geeft je 6 ton oprotpremie als je op
sommige plekken maar niet gaat wonen. Gooi ze er dan maar helemaal uit.
Om te kotsen dit beleid, en dit is een stuk relevanter in de grote stad dan al die hoofddoekdiscussies.
En daarom had Frankrijk gelijk met het uitzetbeleid. EU was tegen maar die bestuurders hebben nooit met deze mensen te maken.
En wat was dan wél de inhoud van die melding, als het geen intimidatie of bedreiging betrof?quote:De politie bevestigde destijds dat er een melding is gedaan
Ah. En dáár trekt de gemeente Utrecht dus die twijfelachtige conclusie uit?quote:geen aanleiding was voor verder onderzoek. Aangifte is nooit gedaan.
!!!quote:Die aangiftes zijn er niet omdat mensen vrezen voor hun leven en de gemeente
ze blijkbaar uit angst in bescherming neemt.
Uhuh , een Cohen-adept.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef Ferdo het volgende:
Aleid Wolfsen wil de boel zeker ook bij elkaar houden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |