abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94927412
quote:
UTRECHT - Op basisschool De Achtbaan in Leidsche Rijn is nooit een docent bedreigd door de Romafamilie Nicolich. Dat zegt de gemeente Utrecht nu in antwoord op vragen van de VVD en Trots.

Bij RTV Utrecht meldden meerdere bronnen dat de familie in november vorig jaar een docent en een ouder bedreigd en geïntimideerd heeft. De aanleiding zou een kras zijn in het gezicht van een van de kinderen Nicolich.

De politie bevestigde destijds dat er een melding is gedaan, maar zei dat er geen aanleiding was voor verder onderzoek. Aangifte is nooit gedaan. Het college van Utrecht zegt nu dat er geen sprake was van intimidatie of bedreiging.
http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/348078

Belachelijk dat die gasten hun gang maar kunnen blijven gaan.
Die aangiftes zijn er niet omdat mensen vrezen voor hun leven en de gemeente
ze blijkbaar uit angst in bescherming neemt.

Bij die idioten is het legitiem ze ongewenst vreemdeling te verklaren.
Fuck al die zogenaamde rechten waardoor dat niet zou kunnen, je kan ze ook verspelen.
Geweld zit erin gebakken en blijkbaar mag je als vuurwapengevaarlijke klapaugurk
gewoon je gang gaan.
Zet daarna nog wat dreigementen in en de gemeente geeft je 6 ton oprotpremie als je op
sommige plekken maar niet gaat wonen. Gooi ze er dan maar helemaal uit.

Om te kotsen dit beleid, en dit is een stuk relevanter in de grote stad dan al die hoofddoekdiscussies.

En daarom had Frankrijk gelijk met het uitzetbeleid. EU was tegen maar die bestuurders hebben nooit met deze mensen te maken.
pi_94927595
Laat die mensen met rust.
Ze hebben vaak prachtige dochters O+
5 Ferrari's op videoband!
pi_94927760
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 00:02 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Alsof jij op vrouwen valt :')
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :P
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:06:43 #4
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_94927821
quote:
Ze zijn alleen zo cheap heb ik me laten vertellen, voor een dinkytoy of een pak luiers schijnen ze all the way te gaan. En als je "klaar" bent neemt ze je portefeuille mee. Nogmaals, dat heb ik van horen zeggen, ik ben geen experience expert. :{

Random woord: pistoletje

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:06:57 #5
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94927827
quote:
Waar je geen drol mee kan omdat pappa buiten in zijn Mercedes zit te wachten.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_94928304
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 00:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Waar je geen drol mee kan omdat pappa buiten in zijn Mercedes zit te wachten.
Misschien kan je met hem wat verdienen, hij rijdt immers Mercedes :')
pi_94928306
Als Utrecht nu rechtlijnig zou handelen zouden ze als excuses keihard moeten worden aangepakt.
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:19:33 #8
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94928437
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 00:16 schreef BaBy-G het volgende:

[..]

Misschien kan je met hem wat verdienen, hij rijdt immers Mercedes :')
Kan ik hem laten tippelen? :?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_94928515
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2011 00:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Kan ik hem laten tippelen? :?
Hij kan jou laten tippelen :')
  zaterdag 2 april 2011 @ 00:25:42 #10
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_94928726
Dat is ook zoiets typisch Westers, gewoon een werkwoord voor zoiets akeligs de wereld in helpen: tippelen. :N

En er natuurlijk ook nog belasting over betalen, want we laten al onze principes varen als er fast cash tegenover staat. Zie ook de accijns voor alcohol en sigaretten. :{

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_94932847
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is ook zoiets typisch Westers, gewoon een werkwoord voor zoiets akeligs de wereld in helpen: tippelen. :N

En er natuurlijk ook nog belasting over betalen, want we laten al onze principes varen als er fast cash tegenover staat. Zie ook de accijns voor alcohol en sigaretten. :{

Alcohol is een van de fijnste dingen :)

En voor de rest zou ik het goed kunnen begrijpen als iemand op een gegeven moment genoeg heeft van die Roma's. Heb er zelf ook zeer fijne ervaringen mee.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_94934034
10. Melding van bedreiging en intimidatie
20. Geen aangifte hiervan. Waarschijnlijk op aanraden van de politie zelf: De rechter doet toch niets en het leidt alleen maar tot meer gedoe. Ik zou maar geen aangifte doen meneertje.
30. Het college van Utrecht zegt nu dat er geen sprake was van intimidatie of bedreiging.
40. Het college pronkt met de lage misdaadcijfers in de stad
50. Het politiek begrijpt na de volgende verkiezingsuitslag helemaal niets van de kloof tussen burger en politiek.
60. Goto 10
"You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of football team, or some nuclear weapons, but in the very least you need a beer." (Frank Zappa)
pi_94936152
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 april 2011 08:46 schreef iehlaak het volgende:
20. Geen aangifte hiervan. Waarschijnlijk op aanraden van de politie zelf: De rechter doet toch niets en het leidt alleen maar tot meer gedoe. Ik zou maar geen aangifte doen meneertje.
30. Het college van Utrecht zegt nu dat er geen sprake was van intimidatie of bedreiging.
50. Het politiek begrijpt na de volgende verkiezingsuitslag helemaal niets van de kloof tussen burger en politiek.
60. Goto 10
:Y
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_94937564
quote:
15s.gif Op zaterdag 2 april 2011 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:

Ga lekker naar de moskee ipv ons lastig te vallen met je middeleeuwse gedachtegoed.
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:21:20 #15
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_94937689
quote:
60. Goto 10
Goed dat je het zegt, van de week is in Utrecht het voorwiel van mijn fiets gestolen (heb nu 3 maanden een fiets in Utrecht staan, in die tijd is de koplamp, fietstassen en nu het voorwiel gejat. Daarvoor 12 jaar ermee in Brabant gefietst, nooit is iets ontvreemd!)
Toch aangifte gedaan, al is het maar voor de statistieken!
The End Times are wild
  zaterdag 2 april 2011 @ 12:27:33 #16
260098 Codiac
Back in business
pi_94937854
Dus als er 'onschuldig' gezegd wordt zeg jij: 'schuldig'. Ode aan de rechtstaat!!
pi_94939048
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2011 12:27 schreef Codiac het volgende:
Dus als er 'onschuldig' gezegd wordt zeg jij: 'schuldig'. Ode aan de rechtstaat!!
Het is wel duidelijk hoe het zit. De politie Den Bosch durft ook niets aan de Roma's te doen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  zaterdag 2 april 2011 @ 17:45:57 #18
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_94946318
quote:
60. Goto 10
Dit
  zaterdag 2 april 2011 @ 17:51:04 #19
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_94946484
quote:
8s.gif Op vrijdag 1 april 2011 23:58 schreef Specularium het volgende:

[..]

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/348078

Belachelijk dat die gasten hun gang maar kunnen blijven gaan.

Bij die idioten is het legitiem ze ongewenst vreemdeling te verklaren.
Fuck al die zogenaamde rechten waardoor dat niet zou kunnen, je kan ze ook verspelen.
Geweld zit erin gebakken en blijkbaar mag je als vuurwapengevaarlijke klapaugurk
gewoon je gang gaan.
Zet daarna nog wat dreigementen in en de gemeente geeft je 6 ton oprotpremie als je op
sommige plekken maar niet gaat wonen. Gooi ze er dan maar helemaal uit.

Om te kotsen dit beleid, en dit is een stuk relevanter in de grote stad dan al die hoofddoekdiscussies.

En daarom had Frankrijk gelijk met het uitzetbeleid. EU was tegen maar die bestuurders hebben nooit met deze mensen te maken.
Gelukkig maar dat jij EXACT weet wat heeft plaatsgevonden :O :')
Krekker is de bom!
pi_94963576
quote:
De politie bevestigde destijds dat er een melding is gedaan
En wat was dan wél de inhoud van die melding, als het geen intimidatie of bedreiging betrof?
quote:
geen aanleiding was voor verder onderzoek. Aangifte is nooit gedaan.
Ah. En dáár trekt de gemeente Utrecht dus die twijfelachtige conclusie uit? :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 5 april 2011 @ 19:56:43 #21
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_95085216
Wat is dit voor belachelijke OP? Het blijkt dat het gezin onschuldig is, en jij maakt er van:

quote:
!!! :')

Ja, die mensen & de gemeente zijn te bang om aangifte te doen. Wat denk je dat die Roma zijn, een soort supermutanten die de hele school komen afbreken als iets ze niet zint? Kom op zeg. De politie en de gemeente hebben de autoriteit in dit land, niet een stelletje zwervers in tentenkampen. Dit is echt het meest belachelijke dat ik in lange tijd gehoord heb.
pi_95088411
Aleid Wolfsen wil de boel zeker ook bij elkaar houden? :')
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  Moderator dinsdag 5 april 2011 @ 23:30:13 #23
249559 crew  Lavenderr
pi_95099565
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 20:45 schreef Ferdo het volgende:
Aleid Wolfsen wil de boel zeker ook bij elkaar houden? :')
Uhuh , een Cohen-adept.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')