abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95049455
Alle kandidaten zijn een beetje van vergelijkbaar niveau. Niemand springt er echt bovenuit.
pi_95060777
quote:
17s.gif Op maandag 4 april 2011 22:21 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Hoog :?

Vind je dat echt?
Ja ik vind het niveau weer hoog ja... het finaleveld is gemiddeld beter dan bij eerdere edities van Idols bijvoorbeeld, de toppers die je altijd hebt in iedere editie even buiten beschouwing gelaten.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_95061003
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 10:31 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja ik vind het niveau weer hoog ja... het finaleveld is gemiddeld beter dan bij eerdere edities van Idols bijvoorbeeld, de toppers die je altijd hebt in iedere editie even buiten beschouwing gelaten.
Ik denk dat je behoorlijk alleen staat met deze mening. Mag natuurlijk, maar ik vind het voor het grootste deel echt bijzonder zwakjes dit jaar. Er zit er gewoon geen 1 tussen die zelfs maar een klein kansje maakt om het echt te gaan maken.
Ja, Tim misschien, maar dat is niet op basis van stem maar op basis van opspelende hormonen bij tienermeisjes.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_95061034
Ik heb het idee dat deze editie ook een heeeeeel stuk minder leeft op FOK! dan voorgaande jaren.
pi_95061188
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2011 10:39 schreef iBenny het volgende:
Ik heb het idee dat deze editie ook een heeeeeel stuk minder leeft op FOK! dan voorgaande jaren.
denk dat dat ook komt door het permanenten TAL forum :) Vroeger kwam ik speciaal echt veelmeer op fok vanwege het tijdelijke XFA forum. Nu is het hier al het hele jaar door feest.. Waardoor ik bijv. al min of meer ben afgehaakt haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95061689
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef sbientje het volgende:

[..]

denk dat dat ook komt door het permanenten TAL forum :) Vroeger kwam ik speciaal echt veelmeer op fok vanwege het tijdelijke XFA forum. Nu is het hier al het hele jaar door feest.. Waardoor ik bijv. al min of meer ben afgehaakt haha
Echt waar? :o
pi_95061827
Nee joh, komt gewoon doordat het direct achter The Voice aan komt, en dat leefde wel enorm hier.
Gewoon kwestie van to much, nu eventjes. En natuurlijk het gebrek aan -echt- groot talent of uberhaupt opvallende types bij X-factor dit jaar.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_95061884
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:00 schreef iBenny het volgende:

[..]

Echt waar? :o
voor mij wel ja..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_95080960
Was dot al bekend??

Yes! Vanaf vrijdag presenteer 10 weken lang live de backstage show van X-FACTOR!!! #alle'insandouts'bijmij ;)!!

Lieke van lexmond ;)
pi_95081527
Lieke presenteert de backstageshow? Geen Whatever? Jammer
pi_95107468
ik wacht wel weer op de voice want ik vind het wegstuur beleid dit jaar behoorlijk dom..
  woensdag 6 april 2011 @ 10:44:33 #137
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_95110835
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 10:45 schreef sbientje het volgende:

[..]

dus volgens jou is TAL eigenlijk een slecht idee :o
Same shit, different day
SC hopper present
  woensdag 6 april 2011 @ 11:30:52 #138
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_95112494
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2011 18:53 schreef iBenny het volgende:
Lieke presenteert de backstageshow? Geen Whatever? Jammer
Lieke mag er ook wezen hoor :9
heitieh
pi_95118278
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 10:44 schreef Koen66 het volgende:

[..]

dus volgens jou is TAL eigenlijk een slecht idee :o
geen slecht idee.. maar van mij had het neit gehoeven nee :D Ik vond eht wel leuk, zo eens per jaar een XFA forum..
pi_95205393
*O* Het is vrijdag! *O*
pi_95208839
*O*
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_95208966
Nou spannend :')

Vanavond eens goed kijken wie mijn favo is, nog werkelijk geen idee :)
  vrijdag 8 april 2011 @ 10:43:32 #143
13973 ranja
image means nothing
pi_95209109
Niet alleen slowchatten maar hup, stemmen. [XFA] Favorietenlijstes 2011
pi_95210491
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2011 11:03 schreef UltraR het volgende:
Nee joh, komt gewoon doordat het direct achter The Voice aan komt, en dat leefde wel enorm hier.
Gewoon kwestie van to much, nu eventjes. En natuurlijk het gebrek aan -echt- groot talent of uberhaupt opvallende types bij X-factor dit jaar.
Ik zal misschien een van de weinigen zijn, maar ik vind X Factor tot nu toe veel leuker dan vorig jaar, en ook dan TVOH.

Bij de vorige X Factor had ik eigenlijk maar 1 favoriet, daarnaast was het een vooral een hoop "meh" en veel ronduit irritante deelnemers. Weinig echte uitblinkers en de meest suffe finale die je maar kon bedenken.

TVOH vond ik na de audities geen hol meer aan. Dat Ben zou winnen zag iedereen van lichtjaren ver aankomen, ook al hoopte je tegen beter weten in op iemand anders. En zijn concurrentie bestond wmb nou ook niet echt uit heel aansprekende types. Ik kan me niet voorstellen dat je veel lol hebt beleefd aan de liveshows van TVOH tenzij Ben je favoriet was.
(Daarnaast is Jeroen van der Boom voor elk programma een minpunt.)

Dan vind ik X Factor 2011 toch stukken beter. Ik ben het met de jury eens dat het niveau dit jaar ontzettend hoog is. Er zit veel echt talent bij, vooral bij de meisjes en de groepen, en weinig "opvulling". Verder is er niemand die het bloed onder mijn nagels vandaan haalt, zoals vorig jaar.
  vrijdag 8 april 2011 @ 11:32:47 #145
13973 ranja
image means nothing
pi_95210667
Ik vond de liveshows van The Voice waar Ben niet in zat een stuk interessanter dan die met hem en Lenny, die mocht ik allebei niet.

XFA vind ik niet veel minder of beter dan vorig jaar al heb ik nog niet een uitgesproken favoriet.
Wel jammer dat het op fok zo weinig leeft.
pi_95211124
Heb ook niet echt een favoriet.. Niet sinds Daniel weg is. En dat meisje uit Oss was ook erg goed, ook verleden tijd. Moet ook nog steeds de aflevering van vorige week kijken.

Niemand in ieder geval met dezelfde charmes als Jaap. Eigenlijk denk ik dat ik de groepen dit jaar het leukst vind, eens een keertje wat anders :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:38:48 #147
158136 Joooo-pi
Do you want a balloon...
pi_95217737
Ik kan er eindelijk weer bij zijn *O*
heitieh
  vrijdag 8 april 2011 @ 14:43:15 #148
13973 ranja
image means nothing
pi_95217881
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 14:00 schreef sbientje het volgende:

geen slecht idee.. maar van mij had het neit gehoeven nee :D Ik vond eht wel leuk, zo eens per jaar een XFA forum..
Ik heb wel het idee dat sinds TAL de chat een doel op zich is en de tv programmas meer bijzaak. Het gaat vaak meer over hoe iemand er uit ziet of wat Wendy zegt of zelfs gewoon over wat iemand thuis aan het doen is dan over het programma dat op tv is. Dat zie je bv aan het aantal topics dat over de kandidaten wordt aangemaakt of de lijstjes die weinig worden ingevuld (prono zelfs op de laatste dag nog even een topic voor aangemaakt). Dat is wel eens anders geweest.
pi_95221744
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2011 14:43 schreef ranja het volgende:

[..]

Ik heb wel het idee dat sinds TAL de chat een doel op zich is en de tv programmas meer bijzaak. Het gaat vaak meer over hoe iemand er uit ziet of wat Wendy zegt of zelfs gewoon over wat iemand thuis aan het doen is dan over het programma dat op tv is. Dat zie je bv aan het aantal topics dat over de kandidaten wordt aangemaakt of de lijstjes die weinig worden ingevuld (prono zelfs op de laatste dag nog even een topic voor aangemaakt). Dat is wel eens anders geweest.
Dan gaan we daar meer op letten :)
pi_95224016
Is er weer een prono :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')