butplug?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Karina het volgende:
Oh er moet iets geplugged worden van Gordon zometeen.
Supersaai. Rolf is ook al zo saai. En Tim is gewoon een kleuter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Rnnz het volgende:
Rare keuze. Sowieso, die Jesse is me ook nooit opgevallen. Beetje een saaie uitstraling vind ik.
Ik moet het nog zienquote:
Rolf vind ik juist wél een goede keuze. Hele goede stem en duidelijke, aanwezige persoonlijkheid (Xfactor). Is misschien wel wat soft ja, ben benieuwd hoe dat in de liveshows zal gaan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Supersaai. Rolf is ook al zo saai. En Tim is gewoon een kleuter.
Faalcategorie.
Die is neit doorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef Cee het volgende:
Zo, ik was weer weg, nu ben ik terug en zit ik alles terug te kijken. Maar alsjeblieft, vertel me dat ik ongelijk heb als ik uit de TT concludeer dat die heliumhamster door is.
Je hebt ongelijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef Cee het volgende:
Zo, ik was weer weg, nu ben ik terug en zit ik alles terug te kijken. Maar alsjeblieft, vertel me dat ik ongelijk heb als ik uit de TT concludeer dat die heliumhamster door is.
Idd, zeer tegenvallendquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:23 schreef sbientje het volgende:
wat een tegenvallende aflevering vond ik dit. De enige die ik echt goed vond was rochelle..
Hoogquote:Op maandag 4 april 2011 15:04 schreef TheVulture het volgende:
Het niveau ligt weer erg hoog moet ik zeggen... toch typisch dat ze daar bij SBS nooit aan kunnen tippen... het luisterend oor van Henk-Jan Smits is dus bij lange na niet zo goed als dat van de X-Factor jury...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |