quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:11 schreef Tha_Erik het volgende:
Crap, drama bij Jesse, dan gaat ie zeker door "omdat ie het zo goed oppakt"...
Wie ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Nou mensen straks allemaal naar Justin Bieber kijken
nee, de meesten zaten nog in de kast.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar aan de andere kant denk ik dat Gordon het ook wel leuk vind om met Ferry te werken. En we hebben al een hele tijd geen echte homo gehad in de liveshows.
Ik wist niet eens dat dat hier populair wasquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
Nou mensen straks allemaal naar Justin Bieber kijken
De enige reden dat ik hem ken is dat hij hier op Fok! af en toe voorbijkomt in topicsquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat hier populair was
Kan me herinneren dat het een tijde terug bij Boulevard was en dat ze gingen uitleggen wie hij was
Mijn oudste van 9 zegt iedere keer dat het een sukkel isquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige reden dat ik hem ken is dat hij hier op Fok! af en toe voorbijkomt in topicsIk zou niet weten wat hij zingt.
Ow, die topics zie ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
De enige reden dat ik hem ken is dat hij hier op Fok! af en toe voorbijkomt in topicsIk zou niet weten wat hij zingt.
BABY BABY BABY OEH 'CAUSE BABY BABY BABY AAAHHH!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Shownieuwsquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, die topics zie ik niet
ik ken 'm omdat ik het 'nieuws' volg
Het duurt ook eigenlijk een beetje te lang.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:14 schreef charmed_angel het volgende:
pffff... geeen zin meer om af te kijken
Ik denk dat hij/zij gelijk heeftquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn oudste van 9 zegt iedere keer dat het een sukkel is
Oh, vind ik niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Het duurt ook eigenlijk een beetje te lang.
Hij en ja dat zeg ik ook tegen hem hahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |