Dotan - This Town == Vistouwquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:40 schreef CindieY het volgende:
Probeer ik Mama Appelsap zoveel mogelijk te ontwijken op de radio, komt het hier wel voorbijDank jullie wel!
Bij dit nummer kan ik het een soort van aan en uitschakelen heel vreemd eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:40 schreef CindieY het volgende:
Probeer ik Mama Appelsap zoveel mogelijk te ontwijken op de radio, komt het hier wel voorbijDank jullie wel!
Ja maar sinasappel en banaan is best wel verschillendquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Eeeewww. Heb wel eens Warsteiner met sinaasappelsmaak gehad:![]()
![]()
![]()
Dat nummer ken ik niet goed genoeg, afgelopen week te weinig de radio aan gehad ivm studerenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dotan - This Town == Vistouw
Graag gedaan!
Point being: bier met `n smaakje is goor (behalve als `t Corona of Desperado is, dan moet er een stukje citroen inquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:43 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ja maar sinasappel en banaan is best wel verschillend
Probeer et nou maar, et zal je verbazenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Point being: bier met `n smaakje is goor (behalve als `t Corona of Desperado is, dan moet er een stukje citroen in)
ga me er echt niet aan wagenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:48 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Probeer et nou maar, et zal je verbazen
ziek....quote:
Nee zie persberichtquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ziek....
Fred, Jelmer en Roppaskind zijn er wel gewoon.
Ok, normaal heb ik zoiets van.. Zoek niet overal een 1 aprilgrap achter... Maar nu even welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |