SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
trut was het tochquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
ik probeer hier een radioprogramma te maken KUT!
Hoop 't.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:39 schreef Bol_Wan het volgende:
mijn god wat een doos, toch wel vermakelijke radio. Die word straks sowieso buitengezet
ik dacht KUT te horenquote:
als dat zo is is ie geslaagd!quote:
pff dat weet je als het broertje van Robert Jensen binnen haalt bij YorinFM was hij ook altijd de boel aan het opnaaienquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:37 schreef henkde_j het volgende:
Whehe die streek van Frank Dane is dus niet goed gevallen bij 3FM
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:38 schreef Leentje86 het volgende:
Ik heb medelijden met mijn vriendje @l3nt
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:39 schreef bibabouke het volgende:
"Ik probeer hier een radioprogramma te maken KUT. Ik had jou noooooit uitgenodigd" #3FM
hij heeft wel een seksueel probleempje, want hij komt binnen een paar minuten klaarquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
die Bert moet wel een grote piemel of veel geld hebben. leuke vriendin heeft ie!
beide neequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
die Bert moet wel een grote piemel of veel geld hebben. leuke vriendin heeft ie!
och, zolang hij een beetje handig is met vingers en tong...quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hij heeft wel een seksueel probleempje, want hij komt binnen een paar minuten klaar
en leentje heeft geen goldenretriever en een witte stok met rode bandjes?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |