Frank Sandersquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:44 schreef Spees_Eend het volgende:
Het antwoord was Rebecca Black!
Die is afgelopen weken nogal in het (show)nieuws geweest vanwege haar achterlijke liedje over vrijdag, en dat de dag daarvóór donderdag en de dag erna zaterdag
Niet zo gek dat je m nog niet eerder kende, het is pas net opgestart door Ole
Nieuwe vraag:
Hoe heette de partner van Jos Brink?
Bos81 +1quote:
Ik heb heel veel passieve kennis, blijkt maar weerquote:
Jepquote:
Inderdaad!quote:
Je was ook nog eens onvolledigquote:
Nicole Richie-Madden volgens mijquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze heet nu eigenlijk nicole madden toch?
*dingdingding*quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:03 schreef Spees_Eend het volgende:
Haha, ik denk dat je Tinkerbell bedoelt X-)
quote:
Ja hahahahaquote:
Eeeeeeeeeeeeeh, da's niet degene die ik bedoel in ieder geval.quote:
Die bedoelde ik, ja!quote:
Oh nee hoor ik zei maar iemand waarvan ik dacht dat de kinderen wel een beetje van het padje zouden kunnen rakenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeh, da's niet degene die ik bedoel in ieder geval.![]()
Maar ik ga even zoeken of dat bij Mel Gibson ook zo is..
Goede gok dan, ja!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:29 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oh nee hoor ik zei maar iemand waarvan ik dacht dat de kinderen wel een beetje van het padje zouden kunnen raken
Ja, je krijgt er een punt voorquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Krijg ik er ook een punt voor?![]()
Welk koppel is dit?
[ afbeelding ]
+1 Goodbyequote:
O sorry ja ik dacht als ik toch de puntentelling aanpasquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:37 schreef Jurk het volgende:
Oh, je had um er al bij gedaan, zo vlot ben ik niet, hoor
Nee hoor, gewoon gratis zonder registratie.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:39 schreef Goodbye het volgende:
Moet je zeker een account hebben?![]()
Welke zangeres gaf recentelijk aan dat haar auto haar leven heeft gered?
Bewaar ik voor een volgende keer, want ik duik nu m'n nest in!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:40 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon gratis zonder registratie.
Jewel!
Flappe_du_Pomme +1quote:
te makkelijk?quote:
Hahaha, nee ik dacht ik doe een vraag die jij zéker niet weet. Ik las het toevallig vorige week en toen dacht ik OH JA! Dus ik had het ergens wel opgeslagen, back in the early 00's!quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:16 schreef Spees_Eend het volgende:
Hahahah wat een vraag, geen idee.
Pumpkinpie? (Pumpk'npah)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Antwoord was nog niet genoemd volgens mij, maar dat moet Paul Newton zijnquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:15 schreef Jurk het volgende:
Eindelijk![]()
Nieuwe vraag: Welke Oscar winnaar zat ook in de sladressing?
hahaha...euhmmm....gevalletje laat, moe, gedachten ergens anders en een lekker foutje makenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:01 schreef Jurk het volgende:
Zullen we er Newman van maken? Ondanks dat de baby van 3 J Jaap er voor in de plaats kwam, vind ik hem toch een punt waard.
1 controlaltdelete
1 Markeerstift
2 Muis006
2 June.
2 MissBliss
14 Spees_Eend
6 Jurk
1 tong80
1 rubbereend
10 kvd
9 Flappe-du-Pomme
2 Doeka
1 Lezzer
1 Bos81
4 Goodbye
niet gezien, maar misschien Vincent (of Vinzzent ofzo, was een aparte manier van schrijven geloof ik). Weet zo snel niet welke mannen er nog meer aan meededenquote:
Goed!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:54 schreef kvd het volgende:
[..]
niet gezien, maar misschien Vincent (of Vinzzent ofzo, was een aparte manier van schrijven geloof ik). Weet zo snel niet welke mannen er nog meer aan meededen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uiteraard!quote:
Eigenlijk kom ik sinds dit topic in SHO dankzij een linkje van Ole in de VBL slow chatquote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef Goodbye het volgende:
Maar ze komen af en toe voorbij in SHO, hoor
quote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef kvd het volgende:
ik weet de namen van de dames ook niet, en plaats ze toch af en toe bij celebs en hun koters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
En voor de geïnteresseerden, in de spoiler vind je de namen van de tweeling van P. Diddy!Haha, die 2e naam is echt erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas weet ik die andere tweeling ook niet! Ik zou toch de nodige tweelingkennis moeten hebben, niet waar Flappe_du_pomme?![]()
Marion en Tabitha! (qua naamstijl inwisselbaar met die van Julia Roberts vinnik)quote:Op maandag 4 april 2011 19:51 schreef Goodbye het volgende:
Hmm, nou dan maar een gelijksoortige vraag. Wie weet doet die het beter![]()
Wat zijn de namen van de tweeling van Sarah Jessica Parker?
Had het me vanmiddag gevraagt en ik had het niet geweten, maar ik ben een uur terug in 'celebs en hun koters' aan het bijlezen geweestquote:
Dat is snelquote:
Ik zou je bijna een punt extra geven voor de doopnamen!quote:
+1 Ferrari_Roodquote:
Guy Ritchie. Regisseur?quote:Op maandag 4 april 2011 20:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe heet de vader van Lourdes en wat is zijn beroep?
Gewoon kopiëren en plakkenquote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
+1 voor goodbye
Hoe krijg ik het lijstje erbij?
Gewoon de laatste selecteren en kopieren in je post?quote:Op maandag 4 april 2011 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
+1 voor goodbye
Hoe krijg ik het lijstje erbij?
quote:Op maandag 4 april 2011 20:22 schreef ferrari_rood het volgende:
1 controlaltdelete
1 Markeerstift
2 Muis006
2 June.
2 MissBliss
16 Spees_Eend
6 Jurk
1 tong80
1 rubbereend
11 kvd
10 Flappe-du-Pomme
2 Doeka
1 Lezzer
1 Bos81
6 Goodbye
1 Turbomuis
1 Ferrari_Rood
+1 goodbye
Blijkbaar makkelijker dan die hele tweeling hysterie!quote:
Yupquote:Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Blijkbaar makkelijker dan die hele tweeling hysterie!![]()
Flappe-du-Pomme +1
1 controlaltdelete
1 Markeerstift
2 Muis006
2 June.
2 MissBliss
16 Spees_Eend
6 Jurk
1 tong80
1 rubbereend
11 kvd
11 Flappe-du-Pomme
2 Doeka
1 Lezzer
1 Bos81
6 Goodbye
1 Turbomuis
1 Ferrari_Rood
Spees_Eend +1quote:Op maandag 4 april 2011 20:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Perezhilton check
Oh no they didnt check
Superficial check
People check
Pink is the new blog check
Babyscoop check
Just Jared check
ik mis TMZ....stuk actueler dan perez de laatste tijdquote:Op maandag 4 april 2011 20:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Perezhilton
Oh no they didnt
Superficial
People
Pink is the new blog
Babyscoop
Just Jared
Dat heb ik Spees_Eend net ook even persoonlijk verteld, dat dat wel een missertje is! X17 ook, trouwens. Oh No They Didn't is superhandig omdat daar eigenlijk alles verzameld wordt. Een soort Fok maar dan andersquote:Op maandag 4 april 2011 20:31 schreef kvd het volgende:
[..]
ik mis TMZ....stuk actueler dan perez de laatste tijd
niet zeggen....anders heb ik weer een pagina erbij die ik regelmatig moet checken....quote:Op maandag 4 april 2011 20:32 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Dat heb ik Spees_Eend net ook even persoonlijk verteld, dat dat wel een missertje is! X17 ook, trouwens. Oh No They Didn't is superhandig omdat daar eigenlijk alles verzameld wordt. Een soort Fok maar dan anders
quote:Op maandag 4 april 2011 20:34 schreef kvd het volgende:
[..]
niet zeggen....anders heb ik weer een pagina erbij die ik regelmatig moet checken....
quote:Op maandag 4 april 2011 20:39 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
1 Tom Hanks
2 Tina Turner
3 Nicolas Cage
4 ?
5 Mariah Carey
Alleen 3 nog dus.quote:
Zo snel, ik dacht ik zal ze eens hebben met een moeilijkequote:
Pay attention, honey.quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ah.... ik lees het nét en ben het alweer vergeten
quote:
Typefoutje (later hersteld) dus ik reken hem goedquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Zolang lees ik nog niet mee dan verzin ik even een nieuwe
je hebt ook niet gereageerd in het B&Z-topic op het heugelijke nieuwsquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet goed op de hoogte van het wel en wee van mevrouw B.
Nee en dat breekt me nu op, merk ik!quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef kvd het volgende:
[..]
je hebt ook niet gereageerd in het B&Z-topic op het heugelijke nieuws
2 seconden eerder hahahaquote:
ik wil ook niet dat je me inhaalt qua punten...blijf rustig uitroeptekens plaatstenquote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Arggggh! Dat uitroepteken nekte me.
Muhahaha al moet ik er tot 2.00u voor opblijvenquote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef kvd het volgende:
[..]
ik wil ook niet dat je me inhaald qua punten...blijf rustig uitroeptekens plaatsten
Tim Rothquote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Met wie is Reese Witherspoon onlangs getrouwd?
oh, dan ga je winnen....dat ga ik niet halen qua tijdquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Muhahaha al moet ik er tot 2.00u voor opblijven
Spees_Eend +1quote:
ik pas....zie wel dat ze dit jaar naar nieuw zeeland gaan, maar dat telt zeker niet hahahaquote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie was de allereerste winnares van America's Next Top Model? Voornaam en achternaam a.u.b.
quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef kvd het volgende:
[..]
ik pas....zie wel dat ze dit jaar naar nieuw zeeland gaan, maar dat telt zeker niet hahaha
Adriana Curryquote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie was de allereerste winnares van America's Next Top Model? Voornaam en achternaam a.u.b.
Ik reken hem goed, het is Adrienne Curry.quote:
Ja, vraag ik me ook af. Komt door de encyclopedie met nutteloze informatie die te veel ruimte in m'n hoofd inneemt...quote:
daar ken ik haar dus weer wel van, maar wist niet welk seizoen ze had gewonnen...quote:Op maandag 4 april 2011 21:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Zij heeft daarna nog reality series gehad volgens mij en was nogal een wild girl.
dit dus snel deletenquote:Op maandag 4 april 2011 21:13 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ja, vraag ik me ook af. Komt door de encyclopedie met nutteloze informatie die te veel ruimte in m'n hoofd inneemt...
Oh, dat sucks!quote:Op maandag 4 april 2011 21:14 schreef kvd het volgende:
[..]
daar ken ik haar dus weer wel van, maar wist niet welk seizoen ze had gewonnen...
1 nadeel...ik keek dus op wiki wie het was (te nieuwsgierig, geen zin in wachten) en nu weet is dus wie dit seizoen gaat winnen
Hoezo? Handiger en sneller dan Google, met zo'n topicquote:
dat wel, maar het heeft nu zijn nut bewezen, hoe groot is de kans dat je haar naam nog een keer eregens als antwoord moet gevenquote:Op maandag 4 april 2011 21:16 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Hoezo? Handiger en sneller dan Google, met zo'n topic
Tis een flink encyclopedie, ik hoop dat die nog vaker z'n nut gaat bewijzen. Is het in ieder geval nog ergens goed voorquote:Op maandag 4 april 2011 21:17 schreef kvd het volgende:
[..]
dat wel, maar het heeft nu zijn nut bewezen, hoe groot is de kans dat je haar naam nog een keer eregens als antwoord moet geven
niet meer....tenminste...de locatie heeft ze niet meerquote:
Ja, ik wilquote:
Oja, da's ook weer zo.. maar goed, tis toch geradenquote:Op maandag 4 april 2011 21:23 schreef kvd het volgende:
[..]
niet meer....tenminste...de locatie heeft ze niet meer
http://www.rtvnoord.nl/nieuws/nieuws.asp?pid=94326
maar ze mag nu ook geen mensen meer trouwenquote:Op maandag 4 april 2011 21:25 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Oja, da's ook weer zo.. maar goed, tis toch geraden
1)quote:Op maandag 4 april 2011 21:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Van wie zijn deze Twittericoontjes? Degene die de laatste goed raadt wint het punt. Zet het nummertje er even voor.
nee, 4, 6 en 10, want 5 van Lindsay Lohanquote:Op maandag 4 april 2011 21:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nee, 10 is niet Do!
Sorry, even inderdaad wat duidelijker:
4 -
5 -
10 -
Ja, moet ook wel zeggen dat ze moeilijk te herkennen isquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 21:46 schreef June. het volgende:
Nee dat kan Victoria toch niet zijn? Ze lijkt er helemaal niet op
Nicole Appleton van All Saintsquote:Op maandag 4 april 2011 21:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Wie was er zwanger van Robbie Williams + groep er graag bij
Spees_Eend +1quote:
+1 Goodbyequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |