Typefoutje (later hersteld) dus ik reken hem goedquote:

quote:Op maandag 4 april 2011 20:54 schreef ferrari_rood het volgende:
Zolang lees ik nog niet mee dan verzin ik even een nieuwe

je hebt ook niet gereageerd in het B&Z-topic op het heugelijke nieuwsquote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik ben blijkbaar niet goed op de hoogte van het wel en wee van mevrouw B.

Nee en dat breekt me nu op, merk ik!quote:Op maandag 4 april 2011 21:00 schreef kvd het volgende:
[..]
je hebt ook niet gereageerd in het B&Z-topic op het heugelijke nieuws

2 seconden eerder hahahaquote:

ik wil ook niet dat je me inhaalt qua punten...blijf rustig uitroeptekens plaatstenquote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Arggggh! Dat uitroepteken nekte me.

Muhahaha al moet ik er tot 2.00u voor opblijvenquote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef kvd het volgende:
[..]
ik wil ook niet dat je me inhaald qua punten...blijf rustig uitroeptekens plaatsten

Tim Rothquote:Op maandag 4 april 2011 21:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Met wie is Reese Witherspoon onlangs getrouwd?

oh, dan ga je winnen....dat ga ik niet halen qua tijdquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Muhahaha al moet ik er tot 2.00u voor opblijven

Spees_Eend +1quote:

ik pas....zie wel dat ze dit jaar naar nieuw zeeland gaan, maar dat telt zeker niet hahahaquote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie was de allereerste winnares van America's Next Top Model? Voornaam en achternaam a.u.b.

quote:Op maandag 4 april 2011 21:09 schreef kvd het volgende:
[..]
ik pas....zie wel dat ze dit jaar naar nieuw zeeland gaan, maar dat telt zeker niet hahaha
 ik denk dat we hetzelfde op hebben staan. Ik dacht wat is dat voor achterlijk toneelstuk met die wolken en "z"'s
 ik denk dat we hetzelfde op hebben staan. Ik dacht wat is dat voor achterlijk toneelstuk met die wolken en "z"'s 

Adriana Curryquote:Op maandag 4 april 2011 21:08 schreef Spees_Eend het volgende:
Wie was de allereerste winnares van America's Next Top Model? Voornaam en achternaam a.u.b.

Ik reken hem goed, het is Adrienne Curry.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |