Smaken verschillenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:01 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Dit was toch echt wel goed dunkt me
Wendy sowiesoquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wendy die bij elk vrouwelijke deelnemer doet alsof het kleuters zijn.
Wendy is dan ook jaaaaaaaren ouderquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Wendy die bij elk vrouwelijke deelnemer doet alsof het kleuters zijn.
Broek was beter idd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:01 schreef Karina het volgende:
Dat jurkje met die spillepootjes eronder vind ik er nou niet echt geweldig uitzien hoor.
Hehe ik upload wel een heel eng filmpje en dan iedereen klikken, heb ik ook een "hit"quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:03 schreef D. het volgende:
[..]
als je een filmpje upload, en iemand klikt erop, dan heet dat een 'hit'
succes gegarandeerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik upload wel een heel eng filmpje en dan iedereen klikken, heb ik ook een "hit"
Nee, dan heb je veel hits op dat filmpje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe ik upload wel een heel eng filmpje en dan iedereen klikken, heb ik ook een "hit"
Tja ik ben nog van de oude stempel, hitlijsten en zoquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dan heb je veel hits op dat filmpje.
the difference zijn vorige week naar huis gestuurd???quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Deze hadden eruit gemoeten voor The Difference. Ze zijn wel goed, maar wel redelijk saai.
Yupquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:06 schreef Stickertje het volgende:
[..]
the difference zijn vorige week naar huis gestuurd???
ik heb vorige aflevering gemist
ze waren al onterecht door natuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Vond er weinig aan, en vond ze niet op hun best.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |