En voor alles wat Wendy gaat zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:44 schreef D. het volgende:
[..]
En voor iedereen die zegt dat de lat nog nooit zo hoog heeft gelegen
Ik snap wel wat je bedoeld, alleen wie....quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind die stem opeens ergens op lijken, niet Mick Jaggermaar ik kan er niet opkomen.
Dat dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:45 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind die hele tendens van 'hij is blind dus alles wat hij doet is sowieso al goed' zo vervelend. Net zoals met bijvoorbeeld Dony vorig seizoen. ''Hij is dik en raar, dus alles wat hij doet is bij voorbaat al hilaaarisch''.
Beetje Rod Stewart wellicht?quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:45 schreef Karina het volgende:
Ik vind die stem opeens ergens op lijken, niet Mick Jaggermaar ik kan er niet opkomen.
Hoe kom je daar nou bij? I am sailing klinkt echt wel anders hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar dacht dat jij dat wellicht dacht
Ik wed op "Bloed zweet en tranen".quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
Laat me raden... bij de 'van Nederlandse bodem'-aflevering gaat Ed iets van Hazes zingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |