Ik zie het bijna voor me, die orenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haal je oren eens van je piemel af.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Haal je oren eens van je piemel af.
Kopieren en plakkenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Hee, hoe quote je eigenlijk meerdere berichten tegelijk?
Heel onhandig met steeds terugscrollen en op de quoteknop klikken.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Hee, hoe quote je eigenlijk meerdere berichten tegelijk?
Ah. Ik zit op een ander forum waar ze een multi-quote knopje hebben, misschien een idee?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heel onhandig met steeds terugscrollen en op de quoteknop klikken.
Je kan gewoon meerdere quotes onder elkaar zetten door naar de post te gaan die je wil quoten steeds hoorquote:
Ja dat is wat ik bedoelde.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan gewoon meerdere quotes onder elkaar zetten door naar de post te gaan die je wil quoten steeds hoor.
Ohw ja, dat kan ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je kan gewoon meerdere quotes onder elkaar zetten door naar de post te gaan die je wil quoten steeds hoor.
Is wel leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Kijken daar mensen naar? Naar 'Echt Waar'? Vreselijk lijkt me dat.
Veel te flauw voor mijn smaak.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:24 schreef Guanabana het volgende:
Kijken daar mensen naar? Naar 'Echt Waar'? Vreselijk lijkt me dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |