En deze van je dan wel weer mooi? ik snap je smaak echt nietquote:
goed idee, ik open hem welquote:
Doe Maar is episch, dat zijn jeugdhelden!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En deze van je dan wel weer mooi? ik snap je smaak echt niet
Jouw smaak is nog mislukter dan de mijnequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe Maar is episch, dat zijn jeugdhelden!
Clouseau en BSB zijn pure aids!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef Myraela het volgende:
Als je een TR doet met "TT aanpassen!" Zeg dan ook waarin. Faalkneus.
hihi, mirne.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef Myraela het volgende:
Als je een TR doet met "TT aanpassen!" Zeg dan ook waarin. Faalkneus.
Ik ben X-Factor aan het kijken bij gebrek aan wat anders!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
en toch zijn er 21 luisteraars zijn die allemaal met iets anders bezig ofzo?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:40 schreef Myraela het volgende:
Ja. En nu taart eten met mijn jarige mama. Kusjes.
binnen roken! en binnen bier drinken!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:00 schreef sharr het volgende:
Ik wil overgenomen worden verdomme. Ik heb dorst en wil roken.
Heb je hem zo hard onder handen genomen? Girl, you have some personality!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:01 schreef sharr het volgende:
Ik mag niet binnen roken en bier staat buiten. Pilu slaapt
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je hem zo hard onder handen genomen? Girl, you have some personality!
Na de sex ga ik ook altijd slapen hoor. Mannen maken een stofje aan waardoor ze na de seks moe zijn. Echt waar.quote:
tijd vol maken!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
driepink, eggs is er nu ook. wil je voor 20 min of kan eggs?
doe eggs dan maarquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
driepink, eggs is er nu ook. wil je voor 20 min of kan eggs?
Rookse.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef sharr het volgende:
Ik ga bier drinken beneden en Eggs luisteren met de foks erbij ok. EN ROKEN NU AAAAASSh
Ik snoepjes en bier. Maar hou het bij bier.quote:
Babe!!quote:
Wats met je auto?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babe!!![]()
Ik ben kapot man![]()
En autoloos
autoloos?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babe!!![]()
Ik ben kapot man![]()
En autoloos
Kapot en autoloos, hoe komt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babe!!![]()
Ik ben kapot man![]()
En autoloos
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:28 schreef quaas het volgende:
[..]
autoloos?
Je nummerplaat was gestolen toch?
Ik dacht rustig avondje. Belde een vriend van mn ex of ik hem kon helpen. Hij had trekhaak nodig en George heeft die. Dus hele avond die gast geholpen en hij heeft morgen ook trekhaak nodig dus hij heeft mn auto meequote:
Goeeedquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht rustig avondje. Belde een vriend van mn ex of ik hem kon helpen. Hij had trekhaak nodig en George heeft die. Dus hele avond die gast geholpen en hij heeft morgen ook trekhaak nodig dus hij heeft mn auto mee
Awwww, nou nu lekker relaxt naar de radio luisteren met een HJquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht rustig avondje. Belde een vriend van mn ex of ik hem kon helpen. Hij had trekhaak nodig en George heeft die. Dus hele avond die gast geholpen en hij heeft morgen ook trekhaak nodig dus hij heeft mn auto mee
Ik niet.quote:
Delft is hendig vet.quote:
Ik heb geen idee wat je bedoeld, dus neenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:43 schreef mr-green het volgende:
zijn er hier mensen die Traktor gebruiken (en wat afweten van midi mapping)?
quote:
Je was er ff niet, dus ik dacht dartsquote:
En bedankt. Ik ben er wel eens vaker niet hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je was er ff niet, dus ik dacht darts
DRONKEN?quote:
Hoiquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum luistert mee
Zodra ik visite heb die gek wordt van GOA zetikemookaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Eggs![]()
het klinkt echt weer heerlijk... heb visite maar hij staat aan
Jij bent ook helemaal niet van oudquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik zit hier maar met mn neus aan een tube houtlijm te snuiven maar ik voel helemaal niks
De goede muziek duurt tot 23uquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had Carooltje beloofd ook eens te luisteren. Maar durf ik dit wel?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De goede muziek duurt tot 23u
De fun begint om 23u
Mijn definitie van goede muziek verschilt nogal van de standaard, wat Carooltje wel weetquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De fun begint om 23u
muziek keihard, kan je het buiten ook horenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:59 schreef Case4 het volgende:
Ik wil de peuk, maar de muziek is binnen. Peuk moet buiten.
PANIEK!
Wat ga je draaienquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De fun begint om 23u
Nee. Doeiquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had Carooltje beloofd ook eens te luisteren. Maar durf ik dit wel?
Je maakt me een gelukkig manquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik begin met wat deephouse denk ik
Jij draait om elf uur? Dan ben ik nog niet thuis. Maar dat komt wel goed.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik begin met wat deephouse denk ik
lekker zweven en spacen toch.quote:
Wij willen pics. toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:09 schreef Driepink het volgende:
goeie muziek enzo!
sharr slikt bittere dingen enzo?
Dat hangt van heel veel dingen af. Heel veelquote:
Vertel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij draait om elf uur? Dan ben ik nog niet thuis. Maar dat komt wel goed.
Waar is SSB, heb een appel met 'm te schillen
Echt fysiek een appel met 'm schillen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij draait om elf uur? Dan ben ik nog niet thuis. Maar dat komt wel goed.
Waar is SSB, heb een appel met 'm te schillen
Nou, ik zit nog in de trein. En kan dus geen radio luisteren, dus dat doe ik als ik thuis ben.quote:
Lijkt me wel gezellig. Daarna appeltaart bakken of zoquote:
Zo noemt de jeugd dat dus tegenwoordigquote:
het ging over bitter en sharr en pilu = fok denken = naakte sharr <- ik zeg neequote:
Alle pils is bitter, niet zo slap lullen woaquote:
Zwaar huilen maatquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:18 schreef mr-green het volgende:
heb een virus op mijn pc en mijn virusscanner werkt niet meer
Het doet me denken aan Pridemeid. Prrrrrr.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:16 schreef quaas het volgende:
[..]
wat is dat ge- gr gr van jou toch altijd?![]()
Zeik niet. HJ is geen bittere pils.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:17 schreef Case4 het volgende:
[..]
Alle pils is bitter, niet zo slap lullen woa
1 Aprilgrap van je virusscanner.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:19 schreef mr-green het volgende:
Explorer linkt steeds door naar spam websites.
Opent je zusje niet gewoon spam?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
1 Aprilgrap van je virusscanner.
Maar even serieus, is het een virusscanner die de spam opent? Mijn zusje heeft dat virus namelijk.
Heb 't virus al geidentificeerd, het is gewoon pecht, scanner houdt 'm nog niet tegen.quote:
Zuurquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb 't virus al geidentificeerd, het is gewoon pecht, scanner houdt 'm nog niet tegen.
Grolsch is dan wel weer een bittere pilsquote:
Het zou best eens de virus scanner kunnen zijn die de spam opent. Maar het is wel pas als ik bijvoorbeeld op google iets ga zoeken. Dan linkt ie door naar spam websites etc .quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
1 Aprilgrap van je virusscanner.
Maar even serieus, is het een virusscanner die de spam opent? Mijn zusje heeft dat virus namelijk.
Klopt Virusscanner detecteert gewoon steeds foutmeldingen etc maar je kan het niet oplossen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb 't virus al geidentificeerd, het is gewoon pecht, scanner houdt 'm nog niet tegen.
Ik dacht aan Enduser. Maardasandersquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:23 schreef Zokunen het volgende:
Voor de mensen die series leuk vinden: Endgame.
Is leuk en zulks
Oh, dat ken ik niet. M'n zusje had een virus die je alleen weg krijgt door de virusscanner van de maker van het virus te kopenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:23 schreef mr-green het volgende:
[..]
Het zou best eens de virus scanner kunnen zijn die de spam opent. Maar het is wel pas als ik bijvoorbeeld op google iets ga zoeken. Dan linkt ie door naar spam websites etc .
Foeiquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef Zokunen het volgende:
Even wat schadelijke dampen mn longen in jagen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:23 schreef Zokunen het volgende:
Voor de mensen die series leuk vinden: Endgame.
Is leuk en zulks
Ik verstond haagse wiet en haarlemse plantages..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:27 schreef mr-green het volgende:
Haha zei Eggs nou iets van: Haagse wiet en haagse plantages
JOFUUUUUUUUUUUquote:
HAARLEMSE WIET KOMT VAN HAAGSE PLANTAGES.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:27 schreef mr-green het volgende:
Haha zei Eggs nou iets van: Haagse wiet en haagse plantages
Jij ook hierquote:
De singles komen hierheenquote:
Komt door Carooltjequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook hier
[..]
De singles komen hierheen
Goed bezig die caroquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Komt door Carooltje
En ik kom beloftes na enzo
Twee mensen kan je niet echt als de Singles definiëren hequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij ook hier
[..]
De singles komen hierheen
Daarom hebben wij nooit leuke dingen samen!quote:
Dat is BS, elk virus kan je wegwerken!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik niet. M'n zusje had een virus die je alleen weg krijgt door de virusscanner van de maker van het virus te kopen
Jaaa, goed is ze he, topwijf die Carool!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed bezig die caro![]()
Het is de moeite waard hoor. Misschien is het nu niet jouw smaak muziek maar alles komt voorbij op radio onzin
Klopt. En het is me geluktquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is BS, elk virus kan je wegwerken!
Heb je nog wat veren nodig?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaaa, goed is ze he, topwijf die Carool!Zou Eggs dat willen doorgeven via de radio?
Nu niet mijn smaak, maar ik kan het wel aanhoren
Caro, jij en jofu dat is al 3quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Twee mensen kan je niet echt als de Singles definiëren he
Cheers mate!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Zokunen het volgende:
Carool is lief! En Samzz ook en Huppel ook, zelfs knetter is lief.
Sharr is ook lief! En Lola en popje en spaceinvaders, alle vrouwen die onz weten te vinden zijn lief!
Heuj, en ik dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Cheers mate!!
Jij bent ook een schatje
Wat heb jij gezopen, slijmbalquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Zokunen het volgende:
Sharr is ook lief! En Lola en popje en spaceinvaders, alle vrouwen die onz weten te vinden zijn lief!
hmm kequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Zokunen het volgende:
Die ben ik wel eens in singles tegen gekomen hoorquote:
Ghehe jij ook.quote:
Ja zelfs jijquote:
Die was laag (quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ben ik wel eens in singles tegen gekomen hoor
[..]
Ghehe jij ook.
Trouwens misschien kan jij het wel goed vinden met driepink. Geloof dat jullie wel op dezelfde golflengte zitten, als in ooghoogte enz![]()
ooghoogte, lengte-grappen zijn niet leukquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die ben ik wel eens in singles tegen gekomen hoor
[..]
Ghehe jij ook.
Trouwens misschien kan jij het wel goed vinden met driepink. Geloof dat jullie wel op dezelfde golflengte zitten, als in ooghoogte enz![]()
Ghehequote:
Maar JK is ook een ukkiequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
ooghoogte, lengte-grappen zijn niet leuk
maar alsnogquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
[..]
Maar JK is ook een ukkie![]()
Serieus mn intenties waren goed
Wanneer is je housewarming nou eindelijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
[..]
Maar JK is ook een ukkie![]()
Serieus mn intenties waren goed
ahhwquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:36 schreef Zokunen het volgende:
Jij vraagt dat aan Huppel? Uhoh!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar alsnogkun je niet op zoek gaan naar een dame voor me ?
Die dame is het probleem niet, het trappetje voor jou welquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar alsnogkun je niet op zoek gaan naar een dame voor me ?
Morgen over 2 wekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wanneer is je housewarming nou eindelijk?
Sssstquote:
Duusss... de 16e?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die dame is het probleem niet, het trappetje voor jou wel
[..]
Morgen over 2 weken
oh, dan neem ik de vraag terugquote:
Jaquote:
Dan uhm zal ik mn ogen eens open houden voor je. Ik vrees het ergste de dames die ik ken hebben al een vriend.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh, dan neem ik de vraag terug
en dat trappetje kan ik wel aankomen
ik heb een hele handige buurjongen
Fuck dat trappetje, ze gaan maar door hun knieën!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh, dan neem ik de vraag terug
en dat trappetje kan ik wel aankomen
ik heb een hele handige buurjongen
Sweetiequote:Op vrijdag 1 april 2011 22:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
ooghoogte, lengte-grappen zijn niet leuk
quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Zokunen het volgende:
Nu ik zo lief ben geweest, krijg ik dan ook tieten in mijn DM?
Vraag dan gewoon of je ook mag komenquote:
Heb jij het al aan je moeder gevraagd?quote:
Jij hebt ook tieten!quote:
Oke, maar ik lees ook over housewarmingpartys en lengteverschillen...quote:
Ik zal je zodra ik thuis ben een stel mooie tieten sturen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:45 schreef Zokunen het volgende:
Nu ik zo lief ben geweest, krijg ik dan ook tieten in mijn DM?
Soort van, ze reageerde nog een beetje vaag. Was afgeleid, geloof ik (ADHD). Ga het morgen nog eens serieus vragen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij het al aan je moeder gevraagd?
<3 LIEV!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zal je zodra ik thuis ben een stel mooie tieten sturen.
Nee, niet zomaar, eerst weten of er leuke mensen komen natuurlijk!quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vraag dan gewoon of je ook mag komen
ik gaquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet zomaar, eerst weten of er leuke mensen komen natuurlijk!
Ik heb m'n eigen ride man, ik hoef niet te bietsenquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik gadusja..
helaas zit de auto al vol anders kon je meerijden..
maak er één.quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef Ragboer het volgende:
he lieffies begin m lekker te voelen geen tc ofzo?
swift zag ikquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb m'n eigen ride man, ik hoef niet te bietsen
Uhmquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, niet zomaar, eerst weten of er leuke mensen komen natuurlijk!
Wie neem jij nou allemaal mee eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik gadusja..
helaas zit de auto al vol anders kon je meerijden..
16e watquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie neem jij nou allemaal mee eigenlijk?
Eggs kom je ook de 16de?
Genoeg mis mee, I know.. Ik hoop over enkele weken weer een Civic te hebbenquote:
Aprilquote:
Ik ken alleen jou en Myra..quote:Op vrijdag 1 april 2011 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm
Zeker: Ezechielk, Monopoly, Dragems, NBT, driepink, myraela, klonopoly, sharr
Misschien: Patje1987, boterhamzakje, annet
En ik ben er ook natuurlijk![]()
Samzz is ook uitgenodigd en MissB, maar die zit met de kleine
oh qua problemen weet ik niets van een swift af, ik vind hem er gewoon niet leuk uitzienquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Genoeg mis mee, I know.. Ik hoop over enkele weken weer een Civic te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |