En deze van je dan wel weer mooi? ik snap je smaak echt nietquote:
goed idee, ik open hem welquote:
Doe Maar is episch, dat zijn jeugdhelden!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
En deze van je dan wel weer mooi? ik snap je smaak echt niet
Jouw smaak is nog mislukter dan de mijnequote:Op vrijdag 1 april 2011 20:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Doe Maar is episch, dat zijn jeugdhelden!
Clouseau en BSB zijn pure aids!
quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef Myraela het volgende:
Als je een TR doet met "TT aanpassen!" Zeg dan ook waarin. Faalkneus.
hihi, mirne.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:36 schreef Myraela het volgende:
Als je een TR doet met "TT aanpassen!" Zeg dan ook waarin. Faalkneus.
Ik ben X-Factor aan het kijken bij gebrek aan wat anders!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
en toch zijn er 21 luisteraars zijn die allemaal met iets anders bezig ofzo?
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:40 schreef Myraela het volgende:
Ja. En nu taart eten met mijn jarige mama. Kusjes.
binnen roken! en binnen bier drinken!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:00 schreef sharr het volgende:
Ik wil overgenomen worden verdomme. Ik heb dorst en wil roken.
Heb je hem zo hard onder handen genomen? Girl, you have some personality!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:01 schreef sharr het volgende:
Ik mag niet binnen roken en bier staat buiten. Pilu slaapt
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je hem zo hard onder handen genomen? Girl, you have some personality!
Na de sex ga ik ook altijd slapen hoor. Mannen maken een stofje aan waardoor ze na de seks moe zijn. Echt waar.quote:
tijd vol maken!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
driepink, eggs is er nu ook. wil je voor 20 min of kan eggs?
doe eggs dan maarquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:05 schreef sharr het volgende:
driepink, eggs is er nu ook. wil je voor 20 min of kan eggs?
Rookse.quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:09 schreef sharr het volgende:
Ik ga bier drinken beneden en Eggs luisteren met de foks erbij ok. EN ROKEN NU AAAAASSh
Ik snoepjes en bier. Maar hou het bij bier.quote:
Babe!!quote:
Wats met je auto?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babe!!![]()
Ik ben kapot man![]()
En autoloos
autoloos?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babe!!![]()
Ik ben kapot man![]()
En autoloos
Kapot en autoloos, hoe komt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Babe!!![]()
Ik ben kapot man![]()
En autoloos
quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:28 schreef quaas het volgende:
[..]
autoloos?
Je nummerplaat was gestolen toch?
Ik dacht rustig avondje. Belde een vriend van mn ex of ik hem kon helpen. Hij had trekhaak nodig en George heeft die. Dus hele avond die gast geholpen en hij heeft morgen ook trekhaak nodig dus hij heeft mn auto meequote:
Goeeedquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht rustig avondje. Belde een vriend van mn ex of ik hem kon helpen. Hij had trekhaak nodig en George heeft die. Dus hele avond die gast geholpen en hij heeft morgen ook trekhaak nodig dus hij heeft mn auto mee
Awwww, nou nu lekker relaxt naar de radio luisteren met een HJquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik dacht rustig avondje. Belde een vriend van mn ex of ik hem kon helpen. Hij had trekhaak nodig en George heeft die. Dus hele avond die gast geholpen en hij heeft morgen ook trekhaak nodig dus hij heeft mn auto mee
Ik niet.quote:
Delft is hendig vet.quote:
Ik heb geen idee wat je bedoeld, dus neenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:43 schreef mr-green het volgende:
zijn er hier mensen die Traktor gebruiken (en wat afweten van midi mapping)?
quote:
Je was er ff niet, dus ik dacht dartsquote:
En bedankt. Ik ben er wel eens vaker niet hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je was er ff niet, dus ik dacht darts
DRONKEN?quote:
Hoiquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum luistert mee
Zodra ik visite heb die gek wordt van GOA zetikemookaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:54 schreef Carooltje79 het volgende:
Eggs![]()
het klinkt echt weer heerlijk... heb visite maar hij staat aan
Jij bent ook helemaal niet van oudquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:56 schreef Hatsekiedee het volgende:
ik zit hier maar met mn neus aan een tube houtlijm te snuiven maar ik voel helemaal niks
De goede muziek duurt tot 23uquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had Carooltje beloofd ook eens te luisteren. Maar durf ik dit wel?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De goede muziek duurt tot 23u
De fun begint om 23u
Mijn definitie van goede muziek verschilt nogal van de standaard, wat Carooltje wel weetquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De fun begint om 23u
muziek keihard, kan je het buiten ook horenquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:59 schreef Case4 het volgende:
Ik wil de peuk, maar de muziek is binnen. Peuk moet buiten.
PANIEK!
Wat ga je draaienquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De fun begint om 23u
Nee. Doeiquote:Op vrijdag 1 april 2011 21:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik had Carooltje beloofd ook eens te luisteren. Maar durf ik dit wel?
Je maakt me een gelukkig manquote:Op vrijdag 1 april 2011 22:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik begin met wat deephouse denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |