Blij dat je er blij mee bentquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:25 schreef Atreidez het volgende:
Ook thuisFlap en GotC, bedankt voor de hulp
Alles is heel aangekomen..
D'r is alleen wat aan de hand in Scheveningen geloof ik, want ik moest net 3 km van me huis parkeren, nergens plek... Oh ja wel, als je net terug komt lopen na t parkeren, dan gaat er net 1 weg in de straat
Jill, jij op de hoogte wat er in de Maststraat was? Paar motoragenten door de buurt heen, 3 ambu's waarvan er 1 de behandelende was een stuk verderop van de andere 2.
Ja??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Waarom? Na de LaPo verschijnt er een knop "open nieuw topic". Dan krijg je een nieuw topic voor je snufferd, inclusief OP....quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Geen idee ik heb copy paste gedaan.....
Zo eerst ff een stukkie fietsen, richting mn oudersquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Zo lekker in de tuin zitten
Wie komt er ook?
Ik geef gewoon mn highlights de schuldquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:56 schreef GotC het volgende:
Lol, Jill, je hebt copy paste gedaan zonder werkelijk ingelogd te zijn![]()
Met de OP is in wiki niks aan de hand
Westerpark in Zoetermeer of in Amsterdam?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zit nu al 1,5 uur in Westerpark in de zon tussen volgens mij 5000 schreeuwende en rondrennende kinderenmaar mijn biertje is koud
Zoetermeer, maar ben alweer thuisquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Westerpark in Zoetermeer of in Amsterdam?
Oh, was je net weg toen ik langs fietste zekerquote:
Ik heb me voorgenomen dit jaar zeer veel op het strand aanwezig te zijn, dan gaat het vanzelfquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef GotC het volgende:
Bruin worden..tsjaHoop dat t me lukt dit jaar
Dat, ipv tot 2 uur uitslapen dus?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen dit jaar zeer veel op het strand aanwezig te zijn, dan gaat het vanzelf
Dus ik zie jou de hele zomer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen dit jaar zeer veel op het strand aanwezig te zijn, dan gaat het vanzelf
Je kan toch ook op het strand gaan slapen terwijl je ligt te bakken?quote:
Pff, moet ik eens proberen..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan toch ook op het strand gaan slapen terwijl je ligt te bakken?
Zo, dat weet jij goed.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@LC: nog twee daagjes ..dan is At jarig
Dan word je mooie rozerood?quote:
Dat sowieso als het mooi weer is. Vandaag was ik er ook om tien uur al uitquote:
Die kans zit er in, hoewel ik inmiddels ook vaak naar HvH ga.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
We hebben een bel en een telefoon hequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh, was je net weg toen ik langs fietste zekerHeb even een rondje gefietst naar Kijkduin, 20km maar.
Lekker weertje hoor
Mag dat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heerlijk, controle in burger in de RR
IK verveel meiemand zin om mee te rijden?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Barretje80 het volgende:
wat was het heeeeerlijk vandaag in de zon !
de beestenmarkt was knetterdruk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel geslaagd vandaag nog trouwens
mag em proberen as donderdag bij het passen en als ie niet goed is altijd nog ruimen
En das er na een paar dagen alweer af. In het zelfde schuitje hier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Rood![]()
En dan pas na paar dagen pijn lijden, bruin
Fotoquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
wel geslaagd vandaag nog trouwens
mag em proberen as donderdag bij het passen en als ie niet goed is altijd nog ruimen
Ik weet wel waarover het gaat en ook ik roep: Foto!quote:
hahah..quote:Op zondag 3 april 2011 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wel waarover het gaat en ook ik roep: Foto!
Ik weet ook niet waar het over gaat. Een foto zou de boel inderdaad wel verduidelijkenquote:Op zondag 3 april 2011 09:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet wel waarover het gaat en ook ik roep: Foto!
Waarom twijfel je als ik roep om een foto?quote:Op zondag 3 april 2011 11:41 schreef Atreidez het volgende:
Ik dacht dat ik wist waar t over ging, maar nu ik Air om een foto zie roepen begin ik te twijfelen![]()
nou ben ik wel heel benieuwd wat jij dacht dat het was??quote:Op zondag 3 april 2011 13:03 schreef Atreidez het volgende:
Omdat ik dacht dat t iets puur vrouwelijks was
Sommige vrouwelijke dingen wil ik best aanschouwen hoor.quote:Op zondag 3 april 2011 13:03 schreef Atreidez het volgende:
Omdat ik dacht dat t iets puur vrouwelijks was
Zit je op de 3 of de 4? Ik kan wel een paar haltes meepikken ofzo. Of in ieder geval even zwaaienquote:Op zondag 3 april 2011 17:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Tis hier idd stilalsof iedereen hier een leven buiten Fok! heeft
Ik ben aan het werk en verveel me ondertussen
dronken vreugde??quote:Op zondag 3 april 2011 17:36 schreef WheeleE het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo
Leeft men nog vanmiddag? Of is iedereen collectief naar de woonboulevard getrokken?
De voetballiefhebbers zullen wel dronken van vreugde aan het uitkateren zijn.
Ik had slaapdronken in mijn hoofd, besefte dat dat niet van toepassing was, en toen kwam dit eruit. Hehquote:
Lijn 4quote:Op zondag 3 april 2011 17:58 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zit je op de 3 of de 4? Ik kan wel een paar haltes meepikken ofzo. Of in ieder geval even zwaaien
quote:Op zondag 3 april 2011 18:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Lijn 4altijd de mooiste vrouwen
Patat!quote:
Jij waar? Je oor?quote:
Heb alleen in m'n oor piercingsquote:Op zondag 3 april 2011 18:50 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Jij waar? Je oor?
Zo ik ben moe! Echt een lazy sunday!
Neh, ik heb me maar ingehouden. Heb me weleens meer op mn gemak gevoeldquote:Op zondag 3 april 2011 19:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nog beter
Of pommekes![]()
Heb je amsterdam trouwens even kennis laten maken met echte hagenezen?
Vooral toen ik m'n mond opentrok om eventjes over Ado te praten voor de Arenaquote:Op zondag 3 april 2011 19:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neh, ik heb me maar ingehouden. Heb me weleens meer op mn gemak gevoeld
quote:Op zondag 3 april 2011 19:02 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Neh, ik heb me maar ingehouden. Heb me weleens meer op mn gemak gevoeld
quote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Vooral toen ik m'n mond opentrok om eventjes over Ado te praten voor de Arena![]()
![]()
quote:Op zondag 3 april 2011 19:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En toen ik 'r iets minder vriendelijk aankeek, begreep ze niet waarom
Ik snapte t niet!quote:Op zondag 3 april 2011 19:05 schreef Flappekz het volgende:
[..]
En toen ik 'r iets minder vriendelijk aankeek, begreep ze niet waarom
Dat bedoel ik dus...quote:Op zondag 3 april 2011 19:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik snapte t niet!En Linda ook niet! ('Doet hij altijd zo?')
Sowieso vrouwen en voetbalquote:Op zondag 3 april 2011 19:07 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ach ja...vrouwen en logisch nadenken...
En ik had het nog zo gezegdquote:Op zondag 3 april 2011 19:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Vooral toen ik m'n mond opentrok om eventjes over Ado te praten voor de Arena![]()
![]()
Pics!quote:Op zondag 3 april 2011 22:08 schreef tuintegel het volgende:
Mijn lampjes op het dressoir zijn echt speeltjes , waar je ze ook aanraakt dan gaan ze aan, Een soort van touchlamp!
Leuk!quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef tuintegel het volgende:
hahaha ik heb een paar fotos op facebook staan , maar filmpjes... die bestanden zijn dan te groot om te uploaden ofzo en ik weet niet waar en en en ..
quote:Op zondag 3 april 2011 22:27 schreef tuintegel het volgende:
hahaha ik heb een paar fotos op facebook staan , maar filmpjes... die bestanden zijn dan te groot om te uploaden ofzo en ik weet niet waar en en en ..
quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Barretje80 het volgende:
ohh foto spam van onze proef fotosessie met de bruidsfotograaf:Praaachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een fijne sfeer! En wat blijven jullie een heerlijk stel
![]()
het gaat al weer heel wat beterquote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef tuintegel het volgende:
Ja ik ben niet zo een held als jij Bar, maar top de foto's jullie zien er stralend en goed uit ! hoe voelt chep zich sinds het ongeluk?
Thanks Gotc , het is echt bijna klaar , wat kleine dingetjes nog zoals de wc beneden (geen lamp , lui enzo) en de tuin
hihihquote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef GotC het volgende:
[..]
Praaachtig!![]()
Wat een fijne sfeer! En wat blijven jullie een heerlijk stel
wanneer heb je tijd voor een spontane housewarming??quote:Op zondag 3 april 2011 22:32 schreef tuintegel het volgende:
Ja ik ben niet zo een held als jij Bar, maar top de foto's jullie zien er stralend en goed uit ! hoe voelt chep zich sinds het ongeluk?
Thanks Gotc , het is echt bijna klaar , wat kleine dingetjes nog zoals de wc beneden (geen lamp , lui enzo) en de tuin
Inderdaad, kunnen wij nog wat van leren...quote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef GotC het volgende:
TT, je bent echt niet lui! Damn, als ik lees wat je de afgelopen tijd hebt gedaan..![]()
en het meeste zelfquote:Op zondag 3 april 2011 22:35 schreef GotC het volgende:
TT, je bent echt niet lui! Damn, als ik lees wat je de afgelopen tijd hebt gedaan..![]()
Fotoboek doet wonderenquote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef WheeleE het volgende:
Mooie fotos Barretje, de 'echte' kunnen worden nog mooier. En nu heb ik eindelijk een beeld bij de avatar. Nu de rest van de piepeltjes hier nog
Er is hier zoooooooveel dat nog anders moet... maarja, we zitten hier maar op de bank met onze 4 linker handenquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
en het meeste zelf. Bar , ik ben op donderdag en vrijdag altijd vrij , aankomend weekend ben ik ook thuis
. De week erna weet ik nog niet zo snel uit mijn hoofd , kan best dat ik dan iets heb , oh ja kinderverjaardagen !
Nou ja wat van leren ... als je hoort wat het kost om het te laten doen dan ga je vanzelf aan de slag en je ziet ook heus wel dat het knutselwerk is hoor en geen proffesioneel behanger-vloerenlegger en bla bla werk ±D .
Daarnaast vind ik het huis van Barretje en jullie (Flap en Gotc) ook heel heel mooi.
wij zitten hier vooral op de bank met onze 2 luie reetenquote:Op zondag 3 april 2011 22:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er is hier zoooooooveel dat nog anders moet... maarja, we zitten hier maar op de bank met onze 4 linker handen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of.. zoals vandaag de hele dag in bed
wat flap zegt.. ik ben uitgebreid te bewonderen in m'n foboquote:Op zondag 3 april 2011 22:42 schreef WheeleE het volgende:
Mooie fotos Barretje, de 'echte' kunnen worden nog mooier. En nu heb ik eindelijk een beeld bij de avatar. Nu de rest van de piepeltjes hier nog
quote:Op zondag 3 april 2011 22:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij zitten hier vooral op de bank met onze 2 luie reetenDie luie eeuuhhh.... achterwerken hebben wij ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of.. zoals vandaag de hele dag in bed
Ik ben van pindavlees
Ik kom jullie graag helpen als jullie dat willenquote:Op zondag 3 april 2011 22:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Er is hier zoooooooveel dat nog anders moet... maarja, we zitten hier maar op de bank met onze 4 linker handen
heheh.. ik werk gewoon doordeweeksquote:Op zondag 3 april 2011 22:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
en het meeste zelf. Bar , ik ben op donderdag en vrijdag altijd vrij , aankomend weekend ben ik ook thuis
. De week erna weet ik nog niet zo snel uit mijn hoofd , kan best dat ik dan iets heb , oh ja kinderverjaardagen !
Nou ja wat van leren ... als je hoort wat het kost om het te laten doen dan ga je vanzelf aan de slag en je ziet ook heus wel dat het knutselwerk is hoor en geen proffesioneel behanger-vloerenlegger en bla bla werk ±D .
Daarnaast vind ik het huis van Barretje en jullie (Flap en Gotc) ook heel heel mooi.
* GotC meldt!quote:Op zondag 3 april 2011 22:52 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. ik werk gewoon doordeweeksdus dat wordt een weekend.. ik zal eens kijken of ik stiekem wat meer DH-mensjes op kan trommelen
dat dacht ik welquote:
Dan moeten we eerst eens gaan verzinnen hoe we de boel nou écht écht willen hebben. Want t mag natuurlijk nix kosten hequote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik kom jullie graag helpen als jullie dat willen
quote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat dacht ik wel
american housewarmingspartyI bring my own GotCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben van pindavlees
quote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dat dacht ik wel
american housewarmingspartyDoen we!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wraps enzo
![]()
ik maak nog wel wat tapasquote:
Euh, alles?quote:Op zondag 3 april 2011 22:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik maak nog wel wat tapas
welke vonden jullie lekker??
hihihquote:
En die zitten in een BH?quote:Op zondag 3 april 2011 22:58 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hihih
mwah.. neem er maar twee mee hoor
geeft niet.. wij nemen de hapjes meequote:Op zondag 3 april 2011 22:59 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb je tapas nooit geproefd. Oh en ik kan geen lekkere hapjes maken .. ja kant en klare hapjes ..
gaat het nou weer over het item van gisteravond/vanmorgen??quote:
Wellichtquote:Op zondag 3 april 2011 23:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
gaat het nou weer over het item van gisteravond/vanmorgen??
we kunnen het wel even uitstellen.. wanneer ben je weer terug ??quote:Op zondag 3 april 2011 23:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]slaap lekker
Enne een housewarming bij TT?wanneer? Zeker als ik op wintersport ben
Na 12 aprilquote:Op zondag 3 april 2011 23:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we kunnen het wel even uitstellen.. wanneer ben je weer terug ??
ohhh komt wel goedquote:
quote:
je woont er voorlopig toch nog wel??quote:Op zondag 3 april 2011 23:29 schreef tuintegel het volgende:
Na 12 april wordt voor mij wel weer lastiger , dan heb ik alleen de 23e een dag niks zie ik staan .. Overdag is afhankelijk van het oppassen op mijn neefje in het weekend.
Het lijkt me verstandig om inderdaad even te wachten :p . Jullie kunnen beneden niet naar de wc mocht het nodig zijnquote:Op zondag 3 april 2011 23:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je woont er voorlopig toch nog wel??
het heeft geen haast toch
Ik wil ook verhuizen en zo snel mogelijkquote:Op zondag 3 april 2011 23:33 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig om inderdaad even te wachten :p . Jullie kunnen beneden niet naar de wc mocht het nodig zijn.
Oh en had me voorgenomen nooit meer te verhuizen
Ideaal! Laat jij de hond uit?quote:Op zondag 3 april 2011 23:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Straks word ik je buurmankunnen we een deur tussen onze slaapkamers doen
![]()
Zul je zien , krijg je het : ik ben even de hond uitlaten smoesje elke avond !quote:Op zondag 3 april 2011 23:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Laat ik onze partners wel doenff een rondje zuiderpark zodat we daar geen last van hebben
quote:Op zondag 3 april 2011 23:54 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Zul je zien , krijg je het : ik ben even de hond uitlaten smoesje elke avond !
quote:
D'ohquote:Op zondag 3 april 2011 22:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat flap zegt.. ik ben uitgebreid te bewonderen in m'n fobo
quote:Op zondag 3 april 2011 22:30 schreef Barretje80 het volgende:
ohh foto spam van onze proef fotosessie met de bruidsfotograaf:Mooie foto's!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En weer een start van een nieuw financieel boekjaar....die maar even goed beginnen dan......
we gaan voor je duimen!quote:Op maandag 4 april 2011 09:38 schreef GotC het volgende:
Zo, oor weer gefixt. Als t nu weer terugkomt heb ik een problemdan is t een fistel, waarvan ze niet weet waar t begin is
Dokter is wel een schatje
Hoe heet je dokter?quote:Op maandag 4 april 2011 09:38 schreef GotC het volgende:
Zo, oor weer gefixt. Als t nu weer terugkomt heb ik een problemdan is t een fistel, waarvan ze niet weet waar t begin is
Dokter is wel een schatje
Ah, ik heb morgen een afspraak met een andere vogel.quote:
Dr. Vogelquote:Op maandag 4 april 2011 10:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ik heb morgen een afspraak met een andere vogel.
Nee, dr. Nachtegaal.quote:
quote:Op maandag 4 april 2011 10:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Alles beter dan mijn dokterDr. Kakkenberg
![]()
![]()
![]()
Doet mij denken aan een dierenarts die ik ooit had voor mijn katten. De dierenarts heette Konijn.quote:
HAHAHAHA DAT FILMPJE!!quote:Op maandag 4 april 2011 11:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)/uh,_buurmeisje.html
Dat filmpje
quote:Op maandag 4 april 2011 11:26 schreef Atreidez het volgende:
Mogge![]()
Vanmorgen ook al dubbel gelegen om dat filmpje AA![]()
Goed om te horen dat alles volgens plan is gegaan gotcEn de foto's van Bar waren idd niet wat ik dacht, dus die foto's van dat bruidskorset hebben we nog tegoed?
mja.. hebben die proef fotos vooral gedaan om de fotograaf wat beter te leren kennen. ik had ooit al eens een fotoshoot met hem gedaanquote:Op maandag 4 april 2011 11:54 schreef Lovechild het volgende:
Leuke foto's, Bar! Het is wel allemaal heel echt he, proefbruidsfoto's enzo. Ik geloof dat mijn bruiloft een rommeltje was wat dat betreftHeb je al een betaalbare kapper gevonden?
En GotC, hopen dat het nu klaar is met je oor idd!
Precies een maand geleden jaquote:Op maandag 4 april 2011 12:00 schreef Barreltje het volgende:
1e maandag van de maand!!
das lang geleden die toeters!
ik kan me de vorige keer niet meer herrineren hoor!quote:
Klinkt niet alsof het aan het alarm ligt.quote:Op maandag 4 april 2011 13:30 schreef Barreltje het volgende:
ik kan me de vorige keer niet meer herrineren hoor!
quote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoppa en weer 139 boetes op 1 avond![]()
http://www.htmfoto.net/nieuws/tonen.php?datum=20110404&item=260
Echt wel!quote:Op maandag 4 april 2011 13:16 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vorige maand zijn ze in Laak niet afgegaan hoor
Dat mogen ze van mij wel 24/7 doen.quote:Op maandag 4 april 2011 14:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
Hoppa en weer 139 boetes op 1 avond![]()
http://www.htmfoto.net/nieuws/tonen.php?datum=20110404&item=260
Strippenkaart bedoel je?quote:Op maandag 4 april 2011 15:18 schreef tuintegel het volgende:
Is de tramkaart nu nog wel of niet meer geldig ? Ik weet het niet meer?
Dat kan ook jaquote:
Ja zijn nog geldig, nog niks over bekend en als er al een datum komt zit er minimaal een maand tussen de beslissing en uitvoeringquote:Op maandag 4 april 2011 15:18 schreef tuintegel het volgende:
Is de tramkaart nu nog wel of niet meer geldig ? Ik weet het niet meer?
Je wil hem hebben ? oh nee , jij gedraagt je slechts als oud wijfquote:Op maandag 4 april 2011 17:54 schreef AirwiN het volgende:
Strippenkaarten worden alleen nog maar door oude wijven gebruikt.
Ik wilde heftig protesteren...tot...ik me realiseerde dat...ik ouder ben dan jijquote:Op maandag 4 april 2011 17:54 schreef AirwiN het volgende:
Strippenkaarten worden alleen nog maar door oude wijven gebruikt.
Zijn stuk of 6 verspreid door Den Haag dacht ik, in en om centrum en omliggende wijken maar deze bedeltruc wordt veel gebruikt en wordt ook voor gewaarschuwd. Daarbij is het maandag en op maandag kunnen daklozen hun weekgeld ophalen ( althans dat weet ik van 2 vestigingen)quote:Op maandag 4 april 2011 18:39 schreef tuintegel het volgende:
Dan was ze best ver van de opvang verwijderd, deze zit in de stad toch? Nachtopvang/leger des Heils?
Als het echt waar is dan heeft ze morgen weer hetzelfde probleem en moet ze opnieuw 7.50 bij elkaar sprokkelen.
Dus dan kan je eraan blijven denken... gewoon weer vergeten dus , het is gebeurd.
een uurtje? zet hem met zijn reet er maar gewoon op voor de rest van de dag!quote:Op maandag 4 april 2011 18:58 schreef Jill-RMC het volgende:
Tassenwinkel hier om de hoek is een uurtje geleden overvallen. Ze hebben die vrouw van die winkel op zo'n taser getrakteerd. Schijnbaar hebben ze een verdachte aangehouden, zou m voor de gein ook even een uurtje bewerken met een taser.
Ik kijk alleen maar af bij jou en doe je een beetje na hoor.quote:Op maandag 4 april 2011 17:59 schreef tuintegel het volgende:
Je wil hem hebben ? oh nee , jij gedraagt je slechts als oud wijf
ahhh hoe niet leuk en daar mag je eigenlijk ook niet om lachen....maar ik kan het toch niet latenquote:Op maandag 4 april 2011 18:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
En dan nu mijn probleemlekker eten klaar maken voor je werk, hup naar je werk en dan vergeten je eten mee te nemen
![]()
Wie komt er shoarma brengenik betaal overal voor
Maar dat geweld...waaromquote:Op maandag 4 april 2011 19:04 schreef tuintegel het volgende:
[..]
een uurtje? zet hem met zijn reet er maar gewoon op voor de rest van de dag!
quote:Op maandag 4 april 2011 19:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
ahhh hoe niet leuk en daar mag je eigenlijk ook niet om lachen....maar ik kan het toch niet laten
[..]
Maar dat geweld...waarom![]()
nee hoor.. branden zullen ze!![]()
Je hebt mij nog nooit gezienquote:Op maandag 4 april 2011 19:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kijk alleen maar af bij jou en doe je een beetje na hoor.
Dat ik je niet zou herkennen, betekent niet dat ik je niet heb gezien natuurlijk.quote:Op maandag 4 april 2011 19:26 schreef tuintegel het volgende:
Je hebt mij nog nooit gezien, zelfs niet bij de Albert Heijn
. Maar het is je gegunt hoor om een beetje als mij te zijn
Nu moet ik lachen , arme A_A . Troost je , ik heb ook nog steeds niet gegetenquote:Op maandag 4 april 2011 19:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]maar ik had zulke lekkere zelfgemaakte lasagna klaarstaan
![]()
nu moet ik zo'n smerige magentron hotdog op mijn werk uit de machine halen
![]()
Oh aha kwartje valt , och lijk ik zo oudquote:Op maandag 4 april 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ik je niet zou herkennen, betekent niet dat ik je niet heb gezien natuurlijk.
Ik weet het jongen, ... het is heel erg en ik leef echt heel erg met je meequote:Op maandag 4 april 2011 19:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]maar ik had zulke lekkere zelfgemaakte lasagna klaarstaan
![]()
nu moet ik zo'n smerige magentron hotdog op mijn werk uit de machine halen
![]()
Scheelt weinigquote:
En die a_a moet het doen met een broodje hotdog. Arme a_aquote:
Hagenezen en hagenaars zijn iedergeval niet behulpzaamquote:Op maandag 4 april 2011 19:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En die a_a moet het doen met een broodje hotdog. Arme a_a
Als ik me niet zo kut had gevoeld was ik je wat komen brengenquote:Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hagenezen en hagenaars zijn iedergeval niet behulpzaamnu moet ik me redden met een vieze hotdog met klef broodje
![]()
Ik kan wel een ingevroren portie pastaschotel voor je opwarmen...maar dan moet je wel met de 4 langskomenquote:Op maandag 4 april 2011 20:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Hagenezen en hagenaars zijn iedergeval niet behulpzaamnu moet ik me redden met een vieze hotdog met klef broodje
![]()
Ohnee...Flap is ook al ten prooi gevallenquote:
Sorryquote:
De spaghetti ging nog nét, qua tijdquote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig!
Wij zijn net thuis en kauwen nu maar op een boterham. Te laat voor nasi.
Welnee, vond het best gezelligquote:Op maandag 4 april 2011 21:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jullie hadden ons gewoon weg moeten schoppen joh!
Likewisequote:
HELDEN!quote:OMSTANDERS GRIJPEN OVERVALLER
Dankzij alert optreden van enkele omstanders kon de politie maandag 4 april rond 18.00 uur een overvaller op een tassenwinkel (La Rosa) aan de Keizerstraat aanhouden.
De 50-jarige verdachte betrad omstreeks 17.45 uur de winkel en bedreigde vrijwel direct de aanwezige winkelmedewerkster. De man bedreigde de vrouw met een stroomstootwapen. Omstanders, waaronder een ondernemer van een nabijgelegen winkel, zagen dat de tassenwinkel werd overvallen en handelden direct heldhaftig. Zij 'bestormden' de winkel en wisten daarbij de verdachte te overmeesteren, waarna zij hem aan de inmiddels gewaarschuwde politie konden overdragen. De verdachte wist met het stroomstootwapen de vrouw te verwonden. De GGD vervoerde haar met onbekend letsel naar het ziekenhuis. Medewerkers van de forensische opsporing (FO) onderzochten hierna de winkel en het wapen werd door medewerkers van Wapen en Explosieven (WEN) van politie Haaglanden in beslag genomen. De recherche van Bureau Scheveningen onderzoekt de zaak. Op een later moment gaat Bureau Scheveningen op een passende wijze de heldhaftige omstanders in het zonnetje zetten.
Ik geef bedelaars nooit maar dan ook nooit geld. Meestal ook omdat ik gewoon geen contant geld bij me heb, maar 9 van de 10 keer is het toch een bullshit verhaal. Als je dan aanbied om ergens een broodje of een bakje koffie voor ze te halen dan moeten ze het niet. Wees blij dat je je portemonnee met inhoud nog hebt LC.quote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef Lovechild het volgende:
Even nog over die vrouw die me aansprak, ze had het over opvang voor dakloze moeders op de De La Reyweg. Het was 12.15 en ze zei dat ze daar om 12.30 gingen lunchen en dat ze daar graag bij wilde zijn. Ze sprak me aan op de Goeverneurlaan. Had ook geen kind bij zich overigens. Ik weet dat het bijna zeker een truc was maar ik geef liever ten onrechte geld aan een oplichter dan dat ik iemand weiger die het echt moest hebben. Vandaar dat het me dan altijd nog eten bezig blijft houden. Google vertelde me overigens niets over dakloze moeders of opvang op de De La. Reyweg.
truste!quote:Op maandag 4 april 2011 23:13 schreef GotC het volgende:
Meh, slaap lekker allen! Morgen weer nieuwe dag
1) Ik kan me niet voorstellen dat opvang zo duur is. Meestal een euro of 2, wat Jill al zegtquote:Op maandag 4 april 2011 22:24 schreef Lovechild het volgende:
Even nog over die vrouw die me aansprak, ze had het over opvang voor dakloze moeders op de De La Reyweg. Het was 12.15 en ze zei dat ze daar om 12.30 gingen lunchen en dat ze daar graag bij wilde zijn. Ze sprak me aan op de Goeverneurlaan. Had ook geen kind bij zich overigens. Ik weet dat het bijna zeker een truc was maar ik geef liever ten onrechte geld aan een oplichter dan dat ik iemand weiger die het echt moest hebben. Vandaar dat het me dan altijd nog even bezig blijft houden. Google vertelde me overigens niets over dakloze moeders of opvang op de De La. Reyweg.
Begin de dag met een dansje.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:57 schreef Flappekz het volgende:
Smorgens!
Straks naar de tandarts, vanmiddag en vanavond naar school...conclusie: Nu al een kutdag
Oei...dat wordt nog lastigquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Begin de dag met een dansje.
Beging de dag met een lach.
Want wie vrolijk kijkt in de morgen.
Die lacht de hele dag.
Ja, die lacht de hele dag.
Ik wilde zeggen: Kijk in de spiegel en krul je mondhoeken omhoog, maar in jouw geval kan ik dat juist alleen maar afraden vrees ikquote:
quote:Op maandag 4 april 2011 23:14 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
truste!
morgen weer andere mannen verorberen??
Aaaaargh vrolijke mensen op de vroege ochtend!quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die lacht de hele dag.
en bedankt he.. nou zit die in m'n hoofdquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die lacht de hele dag.
De storthoopquote:Op dinsdag 5 april 2011 07:56 schreef MissMSX het volgende:
Zo, de Storthoop heeft gesproken
En dan nu: Goedemorgen Den Haag, Wakey wakey, eggs 'n' bakey
Of hij heeft wat dingen gezien in je mond waarvan hij denkt 'goh, vakmatig interessant om te zien hoe deze cariës / ontsteking zich verder gaat ontwikkelen. Ik doe nu of er niks aan de hand is, hij maakt vanzelf wel een afspraak als de pijn / stank te erg wordt.'quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:35 schreef Flappekz het volgende:
Dit was zo'n beetje mn kortste tandartsbezoek ooit. Hij had niet verwacht dat er zo weinig aan de hand zou zijn
Dat zou idd ook nog kunnenquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Of hij heeft wat dingen gezien in je mond waarvan hij denkt 'goh, vakmatig interessant om te zien hoe deze cariës / ontsteking zich verder gaat ontwikkelen. Ik doe nu of er niks aan de hand is, hij maakt vanzelf wel een afspraak als de pijn / stank te erg wordt.'
Ja, daar ben ik zeker blij om, Jill!quote:Op maandag 4 april 2011 22:51 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik geef bedelaars nooit maar dan ook nooit geld. Meestal ook omdat ik gewoon geen contant geld bij me heb, maar 9 van de 10 keer is het toch een bullshit verhaal. Als je dan aanbied om ergens een broodje of een bakje koffie voor ze te halen dan moeten ze het niet. Wees blij dat je je portemonnee met inhoud nog hebt LC.
Uiteraard hopen we van niet!quote:
Oudste Zoon is twee jaar geleden, op zijn 8e verjaardag, door Giel Beelen gebeld en heeft dit toen dus gezongen op de radio.quote:Op dinsdag 5 april 2011 07:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die lacht de hele dag.
Eerstvolgende vakantie is over 2,5 week.quote:Op dinsdag 5 april 2011 09:14 schreef tuintegel het volgende:
Weet je wat ik ga doen! Kijken wanneer de eerstvolgende vakantie van mini is en dan neem ik ook vrij en ga ik allemaal leuke dingen plannen!
Ben echt aan een paar vrije dagen toe!
Dat lijkt me duidelijk!quote:
Gelukkig ben ik een botte klootzakquote:Op dinsdag 5 april 2011 09:39 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik zeker blij om, Jill!
Ik zei gisteravond nog tegen M dat ik echt blij was dat ik gewoon geen geld had want ik trek gewoon zo m'n portemonnee. Dat moet ik echt afleren. Ben ooit ook aangesproken door een vent die beweerde te zijn beroofd. Klap op z'n kop gehad en de politie had hem weer buiten gezet na de aangifte zo van 'zie maar hoe je thuiskomt, wij zijn geen taxibedrijf'. Toen ik zei dat ik geen geld op zak had, vroeg hij of hij dan niet mee kon lopen naar m'n huis zodat ik m'n pinpas kon halen. Gelukkig waren we dus vrij ver van huis, ik kwam uit school en had m'n kinderen bij me, en had ik echt geen zin om met dat hele spul te gaan lopen.
Ik heb echt tijd nodig om na te denken en me dan te realiseren dat het niet klopt. Dus oplichters kúnnen aan mij een hele makkelijke hebben als ik wel geld op zak heb.
Gelukkig zijn wij van die arme sloebers en heb ik zelden geld op zak
Ik zeg tegenwoordig wel altijd vriendelijk gedag tegen de straatkrantverkoper hier in het winkelcentrum, maar ik koop nooit wat bij hemquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een botte klootzakOplichters maken bij mij geen kans.
Voorheen gaf je hem een schop??quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zeg tegenwoordig wel altijd vriendelijk gedag tegen de straatkrantverkoper hier in het winkelcentrum, maar ik koop nooit wat bij hem
Nee, dan zei ik onvriendelijk gedagquote:
Mjah, ik kom er bijna dagelijks langs, dan wordt het ook vermoeiend om ze te negerenquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:26 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ahhhh dat scheelt jaIk doe altijd net of ik ze niet zie......
*lol* bij ons is het ook al jaren dezelfde. Die ziet mij vast als een heel arrogant iemand hahahhaquote:Op dinsdag 5 april 2011 10:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mjah, ik kom er bijna dagelijks langs, dan wordt het ook vermoeiend om ze te negeren
En het is al jaren dezelfde knakker. Z'n mattie staat bij de andere ingang, maar daar kom ik zelden. Die zeg ik dan ook nooit gedag
En hoezo is jouw geluk daarin groter dan het mijne?quote:Op dinsdag 5 april 2011 10:15 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik een botte klootzakOplichters maken bij mij geen kans.
Ik snap het niet?quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:13 schreef Lovechild het volgende:
[..]
En hoezo is jouw geluk daarin groter dan het mijne?
Zat al een uur naar dit topic te kijken en durfde niet te posten voordat je vrolijk wasquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef GotC het volgende:
Ok, ben weer vrolijk!
Jullie mogen weer reageren!.
Er is weer een geinteresseerdequote:Op dinsdag 5 april 2011 12:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zat al een uur naar dit topic te kijken en durfde niet te posten voordat je vrolijk was
Auto is zeker niet verkocht gezien je kickje in dat topic
Bij onze AH staat ook zo'n bedelaar maar dan zie ik hem soms wel de winkel inlopen om eten te kopen, en dat zijn geen eigen merk dingen die hij koopt maar gewoon de A-merken dus zo slecht heeft ie het niet
quote:
Ik eerlijk gezegd ook niet...quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]![]()
nu maar hopen op goed nieuws want zo'n auto voor dat geld en uiterlijk ...... snap niet dat ie niet al sneller weg is
Weet niet helemaal zeker, maar hoorde gisteren dat het van de pizzeria d'r tegenover was. Andrea kennende...die hoekt die overvaller wel neerquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:28 schreef ook_gek het volgende:
Jill weet jij welke omstanders geholpen hebben bij de overval in de keizerstraat?
Als het andrea was had de overvaller een probleem ja haha. Die is niet zo moeilijkquote:Op dinsdag 5 april 2011 12:36 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Weet niet helemaal zeker, maar hoorde gisteren dat het van de pizzeria d'r tegenover was. Andrea kennende...die hoekt die overvaller wel neerMaar goed....van horen zeggen dus.
Jij zegt op mijn verhaal dat je gelukkig een botte klootzak bent en dus niet wordt opgelicht. Ik ben geen botte klootzak en ik ben ook niet opgelicht.quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Pffjew.. ik durfde al niet meer
[..]
Ik snap het niet?Hoe bedoel je?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 12:10 schreef GotC het volgende:
Ok, ben weer vrolijk!
Jullie mogen weer reageren!.
opgehoepeld met gelukkig??quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben gelukkig gelukkig , en ben ook gelukkig dat Gotc gelukkig weer gelukkig is , zo en nu opgehoepeld met dat gelukkig.
Wat zal ik gaan eten vanavond? Iemand tips?
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Jij zegt op mijn verhaal dat je gelukkig een botte klootzak bent en dus niet wordt opgelicht. Ik ben geen botte klootzak en ik ben ook niet opgelicht.
Dus waarom is het dan gelukkig dat jij een botte klootzak bent?
Ik ook, ik doneer een vast bedrag per jaar aan de Parkinson stichting... en dat is best een fors bedrag al zeg ik het zelf. Maar dat is wel puur omdat ik het van dichtbij heb meegemaakt en derhalve dit bij mij gevoelig ligt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:56 schreef GotC het volgende:
Ik geef niet aan zwervers oid. Doneer wel geld, maar dan via een erkend goed doel.
Verse asperges met ham en eiquote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef tuintegel het volgende:
Gelukkig maar!quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef tuintegel het volgende:
Ik ben gelukkig gelukkig , en ben ook gelukkig dat Gotc gelukkig weer gelukkig is , zo en nu opgehoepeld met dat gelukkig.
Wat zal ik gaan eten?? iemand tips?quote:Op dinsdag 5 april 2011 13:32 schreef tuintegel het volgende:
Ovenschotel ! Of pasta !quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:17 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Wat zal ik gaan eten?? iemand tips?
Eigenlijk moet ik mijn vraag anders stellen.....quote:
bij je moeder!quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:30 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik mijn vraag anders stellen.....
Waar zal ik gaan eten?? Iemand tips?
Limburg is mij te verquote:
hmm.. op de een of andere manier had ik altijd in m'n hoofd dat ze hier in het westland zouden wonenquote:
Ik had ze voor de helft kunnen vertellen dat het niet zou werken. Nederland en privacyquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:09 schreef MissMSX het volgende:
300 miljoen euro door het putje
http://www.nu.nl/politiek(...)atientendossier.html
Daar wonen ze ook! Ze zijn alleen een tijdje niet thuisquote:Op dinsdag 5 april 2011 16:06 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. op de een of andere manier had ik altijd in m'n hoofd dat ze hier in het westland zouden wonen
Oh ik wil wel mee hoor. Welk arrangement wil je doen dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:23 schreef MissMSX het volgende:
Ik heb zin in een cultureel verantwoord vrouwenuitje. Zijn er hier dames die mee willen? Ik heb er nog minimaal 9 nodig: http://www.haagshistorisc(...)es-arrangementen.jpg
Mannen schijnen ook mee te mogen, maar van mij mag dat niet![]()
Die waar het meeste animo voor isquote:Op dinsdag 5 april 2011 18:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Oh ik wil wel mee hoor. Welk arrangement wil je doen dan?
Geen idee nog. Eerst maar eens zien of er ueberhaupt genoeg dames te vinden zijnquote:
Luie donderquote:Op dinsdag 5 april 2011 19:14 schreef WheeleE het volgende:
Pastaschotel smaakte prima hier. Nu voetjes omhoog en een avond bankhangen
.
Ik heb in het weekend al gekookt. Daar pluk ik nu de vruchten van. En er is verder geen was te doen of ander huishoudelijk werk. Dus lekker lui doen jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |