Blij dat je er blij mee bentquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:25 schreef Atreidez het volgende:
Ook thuisFlap en GotC, bedankt voor de hulp
Alles is heel aangekomen..
D'r is alleen wat aan de hand in Scheveningen geloof ik, want ik moest net 3 km van me huis parkeren, nergens plek... Oh ja wel, als je net terug komt lopen na t parkeren, dan gaat er net 1 weg in de straat
Jill, jij op de hoogte wat er in de Maststraat was? Paar motoragenten door de buurt heen, 3 ambu's waarvan er 1 de behandelende was een stuk verderop van de andere 2.
Ja??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Waarom? Na de LaPo verschijnt er een knop "open nieuw topic". Dan krijg je een nieuw topic voor je snufferd, inclusief OP....quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:17 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Geen idee ik heb copy paste gedaan.....
Zo eerst ff een stukkie fietsen, richting mn oudersquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Zo lekker in de tuin zitten
Wie komt er ook?
Ik geef gewoon mn highlights de schuldquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:56 schreef GotC het volgende:
Lol, Jill, je hebt copy paste gedaan zonder werkelijk ingelogd te zijn![]()
Met de OP is in wiki niks aan de hand
Westerpark in Zoetermeer of in Amsterdam?quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zit nu al 1,5 uur in Westerpark in de zon tussen volgens mij 5000 schreeuwende en rondrennende kinderenmaar mijn biertje is koud
Zoetermeer, maar ben alweer thuisquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Westerpark in Zoetermeer of in Amsterdam?
Oh, was je net weg toen ik langs fietste zekerquote:
Ik heb me voorgenomen dit jaar zeer veel op het strand aanwezig te zijn, dan gaat het vanzelfquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:16 schreef GotC het volgende:
Bruin worden..tsjaHoop dat t me lukt dit jaar
Dat, ipv tot 2 uur uitslapen dus?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen dit jaar zeer veel op het strand aanwezig te zijn, dan gaat het vanzelf
Dus ik zie jou de hele zomer?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:17 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik heb me voorgenomen dit jaar zeer veel op het strand aanwezig te zijn, dan gaat het vanzelf
Je kan toch ook op het strand gaan slapen terwijl je ligt te bakken?quote:
Pff, moet ik eens proberen..quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan toch ook op het strand gaan slapen terwijl je ligt te bakken?
Zo, dat weet jij goed.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@LC: nog twee daagjes ..dan is At jarig
Dan word je mooie rozerood?quote:
Dat sowieso als het mooi weer is. Vandaag was ik er ook om tien uur al uitquote:
Die kans zit er in, hoewel ik inmiddels ook vaak naar HvH ga.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
We hebben een bel en een telefoon hequote:Op zaterdag 2 april 2011 15:06 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Oh, was je net weg toen ik langs fietste zekerHeb even een rondje gefietst naar Kijkduin, 20km maar.
Lekker weertje hoor
Mag dat?quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
Heerlijk, controle in burger in de RR
IK verveel meiemand zin om mee te rijden?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Barretje80 het volgende:
wat was het heeeeerlijk vandaag in de zon !
de beestenmarkt was knetterdruk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wel geslaagd vandaag nog trouwens
mag em proberen as donderdag bij het passen en als ie niet goed is altijd nog ruimen
En das er na een paar dagen alweer af. In het zelfde schuitje hier.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:53 schreef GotC het volgende:
[..]
Rood![]()
En dan pas na paar dagen pijn lijden, bruin
Fotoquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
wel geslaagd vandaag nog trouwens
mag em proberen as donderdag bij het passen en als ie niet goed is altijd nog ruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |