Hij was geflikkerd op de achtergrond tijdens liveuitzending, tijdens gesprek met bewoners.quote:
Fail.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij was geflikkerd op de achtergrond tijdens liveuitzending, tijdens gesprek met bewoners.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef beequeen het volgende:
Aaf: het zijn allemaal feestbeesten. Nou, vooral Lau en Faalex.
Nee, de fail kwam pas toen bleek dat niemand dat gecapt had.quote:
Zou leuk zijn als álle bewoners aan het einde weer bij elkaar komen en gezellig terug gaan blikkenquote:
Visje op z'n tijd is toch niet te versmaden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
gadverdamme, dan zal het wel naar vis stinken daar!
idd, en dadelijk heeft ie ineens 10,000 erbijquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
Maik verstoppen en dat een missie noemen?
Hij heeft geen moer hoeven doen
jah bartje zeg dat je NU live kan kijken op de sitequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Blue Thunder het volgende:
tss, live stream op tv is het zwembad....
om te eten wel, om te ruiken niet...quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Visje op z'n tijd is toch niet te versmaden?
De story of his life..quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
Maik verstoppen en dat een missie noemen?
Hij heeft geen moer hoeven doen
Mét de beelden van het geroddel over elkaar erbij. Meteen sfeer zou Noek zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als álle bewoners aan het einde weer bij elkaar komen en gezellig terug gaan blikken
Scherp.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
om te eten wel, om te ruiken niet...
vis stinkt niet als het vers is nml...
Toch? Maar ze heeft toch ook doekjes aangevraagd om haar kut te poetsen? En wat Jo aanvraagd krijgt ze ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Gelukkig, kunnen we vanavond weer rustig gaan slapen
Nou...quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Visje op z'n tijd is toch niet te versmaden?
Die veegt ze af en toe af met een vochtig doekje heeft ze eens gezegdquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Als ze dus nu pas haar poes kon wassen wil ik niet weten hoe de doosch van Monique eruit ziet...
Check het topic over haar dan maar níet, flugel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Als ze dus nu pas haar poes kon wassen wil ik niet weten hoe de doosch van Monique eruit ziet...
Bouvier, yoghurt, 3 dagen later opgedroogd. Visualiseer!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mét de beelden van het geroddel over elkaar erbij. Meteen sfeer zou Noek zeggen
True, die krijgt alles wat haar hartje begeert. In dit geval haar poesje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch? Maar ze heeft toch ook doekjes aangevraagd om haar kut te poetsen? En wat Jo aanvraagd krijgt ze ook.
Je kent me toch...quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Check het topic over haar dan maar níet, flugel.
Aahaahaahaah!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zalando in de volgende reclame-ronde
En De Stem krijgt haar poesje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True, die krijgt alles wat haar hartje begeert. In dit geval haar poesje.
Ze kon goed met de douchekop spelen, zei ze. Waar zijn de cameramensen met Iphones als je ze nodig hebt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True, die krijgt alles wat haar hartje begeert. In dit geval haar poesje.
dan moet je vooral eens opletten op de kerel die naast die dikke staatquote:
en ik maart denken dat het de palingrokerij verderop isquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Bastard het volgende:
Als de wind verkeerd staat he, kun je dat huis hier ruiken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dan moet je vooral eens opletten op de kerel die naast die dikke staat
die trekt echt een achterlijke bek
For sure. Het is de Natasia van SST.quote:
Anders gaan die kwakjes van Maik aankoeken hè. Pappen en nathouden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die veegt ze af en toe af met een vochtig doekje heeft ze eens gezegd
Als Joanna dat gaat doen noem ik haar voortaan Jojo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Hoe vaak gaat Maik nog weg en komt terug? Het is namelijk net onkruid
Jo dr poes blinkt weer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
val nu pas binnen in de uitzending. Heb ik nog iets interessants gemist (kan het me wel niet voorstellen, maar oke)
goeienavond allemaal
Het is meer plakken en een blaasontsteking oplopen. Van achter naar voor .Aamanda en Brian rivisited.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef Gert het volgende:
Anders gaan die kwakjes van Maik aankoeken hè. Pappen en nathouden.
Ah, tot nog toe dus geen bijzondere uitzending.quote:
Hoe zou ze "sportief" bedoelen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:53 schreef Dr_Greene het volgende:
Ideale man van Aafke...
...stuur uw brieven naar SST svp...
Is echtquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:53 schreef Sam-x het volgende:
Zijn Laura en Alex echt getrouwd? Of was dat alleen een missie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |