Oh ok dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:36 schreef Ransjih het volgende:
[..]
als haar missie mislukt zou er consequentie zijn voor de hele groep
(voor wat het waard is)
Nee serieus. Was een opdracht. Zij en Maik moesten een rij dominostenen opzetten en omgooien, en iedere gevallen steen op het goede moment was een euro waard.quote:
zoon beetje welquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De groep is dus weer helemaal compleet?
Is een 1 april grap.quote:
Dat wisten we al.quote:
Eensch.quote:
Wat een vermogenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee serieus. Was een opdracht. Zij en Maik moesten een rij dominostenen opzetten en omgooien, en iedere gevallen steen op het goede moment was een euro waard.
daar dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Aafke ziet Mo als haar maatje..
Dat verandert nog wel als ze wat beelden heeft teruggezien.
Ze hadden heel de dag de tijd.quote:
Vertel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat wisten we al.
Wat we gister te weten kwamen is dat hij wel heel goed kan vallen.
Reken maar van yes.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Aafke ziet Mo als haar maatje..
Dat verandert nog wel als ze wat beelden heeft teruggezien.
Shame dat ze eruit moest. Kleurloze Sharon had weg gemoeten.quote:
Hij was geflikkerd op de achtergrond tijdens liveuitzending, tijdens gesprek met bewoners.quote:
Fail.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij was geflikkerd op de achtergrond tijdens liveuitzending, tijdens gesprek met bewoners.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef beequeen het volgende:
Aaf: het zijn allemaal feestbeesten. Nou, vooral Lau en Faalex.
Nee, de fail kwam pas toen bleek dat niemand dat gecapt had.quote:
Zou leuk zijn als álle bewoners aan het einde weer bij elkaar komen en gezellig terug gaan blikkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |