en dan vanavond thuis mietjequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:29 schreef Blue Thunder het volgende:
Morgen naar stage... 2x 3 uur aikido...
welke sport doe jij ook alweer?quote:
d'r moeder zou er voor zorgen....quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:33 schreef Sam-x het volgende:
Is Joanne ook naar huis of? Weet ze het nou van die vriend?
Nee joh gekkerd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:31 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
zal mij benieuwen hoe mo reageert.
gokje, die gaat janken
Neequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:33 schreef Sam-x het volgende:
Is Joanne ook naar huis of? Weet ze het nou van die vriend?
Ik snap het ook niet meerquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:34 schreef Bastard het volgende:
Iemand kort vertellen hoe die sjo weer terug is gekomen? Geroepen ofzo
in de exit gang geflikkerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:34 schreef Bastard het volgende:
Itt tot als ze bezopen is ?quote:
Die mocht naar beneden tijdens de liveshow, stond ze naast Aaf en Sharon. En toen weer terug naar binnen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:34 schreef Bastard het volgende:
Niet te filmenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:34 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die mocht naar beneden tijdens de liveshow, stond ze naast Aaf en Sharon. En toen weer terug naar binnen.
mike in z'n pendek gezienquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef Sam-x het volgende:
Wat heeft ze dan meegemaakt op de geheime zolder?
Ze heeft er domino lopen spelen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef Sam-x het volgende:
Wat heeft ze dan meegemaakt op de geheime zolder?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:36 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ze heeft er domino lopen spelen.
Geen geintje, echt zo!
als haar missie mislukt zou er consequentie zijn voor de hele groepquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:35 schreef shomila het volgende:
Jo zegt niet voor Mo maar voor de groep. Hoezo de groep ze wordt er alleen zelf wijzer van.
De groep is dus weer helemaal compleet?quote:
Oh ok dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:36 schreef Ransjih het volgende:
[..]
als haar missie mislukt zou er consequentie zijn voor de hele groep
(voor wat het waard is)
Nee serieus. Was een opdracht. Zij en Maik moesten een rij dominostenen opzetten en omgooien, en iedere gevallen steen op het goede moment was een euro waard.quote:
zoon beetje welquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
De groep is dus weer helemaal compleet?
Is een 1 april grap.quote:
Dat wisten we al.quote:
Eensch.quote:
Wat een vermogenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:37 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee serieus. Was een opdracht. Zij en Maik moesten een rij dominostenen opzetten en omgooien, en iedere gevallen steen op het goede moment was een euro waard.
daar dacht ik ook al aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Aafke ziet Mo als haar maatje..
Dat verandert nog wel als ze wat beelden heeft teruggezien.
Ze hadden heel de dag de tijd.quote:
Vertel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:38 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Dat wisten we al.
Wat we gister te weten kwamen is dat hij wel heel goed kan vallen.
Reken maar van yes.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Aafke ziet Mo als haar maatje..
Dat verandert nog wel als ze wat beelden heeft teruggezien.
Shame dat ze eruit moest. Kleurloze Sharon had weg gemoeten.quote:
Hij was geflikkerd op de achtergrond tijdens liveuitzending, tijdens gesprek met bewoners.quote:
Fail.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hij was geflikkerd op de achtergrond tijdens liveuitzending, tijdens gesprek met bewoners.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:41 schreef beequeen het volgende:
Aaf: het zijn allemaal feestbeesten. Nou, vooral Lau en Faalex.
Nee, de fail kwam pas toen bleek dat niemand dat gecapt had.quote:
Zou leuk zijn als álle bewoners aan het einde weer bij elkaar komen en gezellig terug gaan blikkenquote:
Visje op z'n tijd is toch niet te versmaden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
gadverdamme, dan zal het wel naar vis stinken daar!
idd, en dadelijk heeft ie ineens 10,000 erbijquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
Maik verstoppen en dat een missie noemen?
Hij heeft geen moer hoeven doen
jah bartje zeg dat je NU live kan kijken op de sitequote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Blue Thunder het volgende:
tss, live stream op tv is het zwembad....
om te eten wel, om te ruiken niet...quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Visje op z'n tijd is toch niet te versmaden?
De story of his life..quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
Maik verstoppen en dat een missie noemen?
Hij heeft geen moer hoeven doen
Mét de beelden van het geroddel over elkaar erbij. Meteen sfeer zou Noek zeggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als álle bewoners aan het einde weer bij elkaar komen en gezellig terug gaan blikken
Scherp.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
om te eten wel, om te ruiken niet...
vis stinkt niet als het vers is nml...
Toch? Maar ze heeft toch ook doekjes aangevraagd om haar kut te poetsen? En wat Jo aanvraagd krijgt ze ook.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:43 schreef Lavenderr het volgende:
Gelukkig, kunnen we vanavond weer rustig gaan slapen
Nou...quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Visje op z'n tijd is toch niet te versmaden?
Die veegt ze af en toe af met een vochtig doekje heeft ze eens gezegdquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Als ze dus nu pas haar poes kon wassen wil ik niet weten hoe de doosch van Monique eruit ziet...
Check het topic over haar dan maar níet, flugel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Als ze dus nu pas haar poes kon wassen wil ik niet weten hoe de doosch van Monique eruit ziet...
Bouvier, yoghurt, 3 dagen later opgedroogd. Visualiseer!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef flugeltje het volgende:
Uiteraard!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Mét de beelden van het geroddel over elkaar erbij. Meteen sfeer zou Noek zeggen
True, die krijgt alles wat haar hartje begeert. In dit geval haar poesje.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toch? Maar ze heeft toch ook doekjes aangevraagd om haar kut te poetsen? En wat Jo aanvraagd krijgt ze ook.
Je kent me toch...quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Check het topic over haar dan maar níet, flugel.
Aahaahaahaah!!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zalando in de volgende reclame-ronde
En De Stem krijgt haar poesje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True, die krijgt alles wat haar hartje begeert. In dit geval haar poesje.
Ze kon goed met de douchekop spelen, zei ze. Waar zijn de cameramensen met Iphones als je ze nodig hebt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
True, die krijgt alles wat haar hartje begeert. In dit geval haar poesje.
dan moet je vooral eens opletten op de kerel die naast die dikke staatquote:
en ik maart denken dat het de palingrokerij verderop isquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:44 schreef Bastard het volgende:
Als de wind verkeerd staat he, kun je dat huis hier ruiken.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:49 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dan moet je vooral eens opletten op de kerel die naast die dikke staat
die trekt echt een achterlijke bek
For sure. Het is de Natasia van SST.quote:
Anders gaan die kwakjes van Maik aankoeken hè. Pappen en nathouden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die veegt ze af en toe af met een vochtig doekje heeft ze eens gezegd
Als Joanna dat gaat doen noem ik haar voortaan Jojo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef iBenny het volgende:
Hoe vaak gaat Maik nog weg en komt terug? Het is namelijk net onkruid
Jo dr poes blinkt weer.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:51 schreef Ceetje.. het volgende:
val nu pas binnen in de uitzending. Heb ik nog iets interessants gemist (kan het me wel niet voorstellen, maar oke)
goeienavond allemaal
Het is meer plakken en een blaasontsteking oplopen. Van achter naar voor .Aamanda en Brian rivisited.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:50 schreef Gert het volgende:
Anders gaan die kwakjes van Maik aankoeken hè. Pappen en nathouden.
Ah, tot nog toe dus geen bijzondere uitzending.quote:
Hoe zou ze "sportief" bedoelen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:53 schreef Dr_Greene het volgende:
Ideale man van Aafke...
...stuur uw brieven naar SST svp...
Is echtquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:53 schreef Sam-x het volgende:
Zijn Laura en Alex echt getrouwd? Of was dat alleen een missie
De missie komt later. Na SST. Voor Laura.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:53 schreef Sam-x het volgende:
Zijn Laura en Alex echt getrouwd? Of was dat alleen een missie
Oow... maakt ze haar kut na het poepen schoon dan? Zo in één haal eerst de bruine ster en daarna de flots?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is meer plakken en een blaasontsteking oplopen. Van achter naar voor .Aamanda en Brian rivisited.
omdat faalex het verkeerd deedquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef Blue Thunder het volgende:
waarom heeft lau de ring links zitten eigenlijk?
jah, je hebt toch ook handtekeningen gezien en getuigen en een trouwboekje?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef Bastard het volgende:
Nee ho wacht even.. zijn ze ECHT getrouwd?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Oow... maakt ze haar kut na het poepen schoon dan? Zo in één haal eerst de bruine ster en daarna de flots?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Oow... maakt ze haar kut na het poepen schoon dan? Zo in één haal eerst de bruine ster en daarna de flots?
Dat zie je tochquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef Bastard het volgende:
Jawelquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef Bastard het volgende:
Nou, als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef Gert het volgende:
Zou je ook een operatie kunnen laten uitvoeren om een normale stem te krijgen?
da,s maar 1 avond maar ze moet wel 5000¤ meenemenquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
flikker op man.. heb je de hele tijd zo'n jankende kutkabouter rondlopen
Ze doucht niet de volgende ochtend. Dat blijft allemaal hangen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef Gert het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat denk jezelf...natuurlijk niet...
dat telt toch niet als de ambtenaar nep is :quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:55 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
jah, je hebt toch ook handtekeningen gezien en getuigen en een trouwboekje?
Hopen mag altijd.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:56 schreef flugeltje het volgende:
Ze hopen dus echt op neuken geloof ik he
daar komt een hempie onderquote:Op vrijdag 1 april 2011 19:56 schreef DjinN het volgende:
wahahahah omg dat roze zogenaamd sexy nachthemdje![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet hoor... Ze blijven dus stug volhouden...quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Hopen mag altijd.
Maar ze zullen wel snappen dat je dat helemaal kunt schudden met Laura.
Omdat?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:58 schreef shomila het volgende:
Aafke gaat nog schrikken als ze alles terug leest en kijkt.
Wat ik heb begrepen kotste iedereen Mo uit toch?quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:58 schreef Gert het volgende:
Ja dat is overdreven.
En ik was gisteren in de studio en iederéén vindt dat overdreven.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:58 schreef Ceetje.. het volgende:
fok laten ze natuurlijk nie zien weer, wij zijn niet social zeker
En die kutstem van Mo is irritanter als de stem.quote:
Uitkotsen is misschien net iets té, maar niemand vindt het amusant of zo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen kotste iedereen Mo uit toch?
Dat ze 't live doen is netjes.quote:
Wáy!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:01 schreef Coos het volgende:
[..]
En die kutstem van Mo is irritanter als de stem.
Hij klinkt altijd zo.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:03 schreef chufi het volgende:
Is de stem verkouden of zo ....? Geslaagde missie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |