Mijn vissen poepen links!quote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef Kreator het volgende:
Ziet er prima uit die bak. Ik zou zelf wat donkerder zand kiezen omdat er toch viezigheid en poep enzo op komt. Maar ziet er keurig uit.
(zo goed?)
Tip voor goede foto's:quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:24 schreef ook_gek het volgende:
Ok gaat ik proberen dank je!
Maak vanavond wel even foto's
Nou ik maak vanavond even snel foto's met me iphone, en wacht ook tot het donker is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 17:31 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Tip voor goede foto's:
Stukje aluminiumfolie voor je flitser houden, en je kamer verduisteren!

Reeks in de OP staan op volgorde.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 19:11 schreef Kreator het volgende:
Overigens heb ik een lijstje gemaakt.
Als je in het topicoverzicht kijkt, zie je zo'n knopje in de titel: [ afbeelding ]
Als je daar op klikt, zie je de hele reeks..
Zo dus:
http://forum.fok.nl/topicchain/1045
Ziet er alvast goed uit! ?Nu nog lekker laten verwilderen allemaalquote:Op zaterdag 7 mei 2011 20:25 schreef ook_gek het volgende:
Pannenkoekenmix dank je wel
Is nog niet af hoor, ik denk dat dat bosjelinks achter in langs de linker kant gezet gaat worden, en op de plaats waar het nu ziet een grote bos andere lange planten. Hoop op een mooie volle bos, maar welk planten weet ik nog niet.
Ohhh dat gaat vast supermooi worden!quote:
Inderdaad kersenbuikjes eten garnalen, maar ik weet niet zeker of ze ook de volwassen garnalen eten..quote:Op zondag 8 mei 2011 13:21 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik denk dat de kans groot is dat die opgevroten worden ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |