Nah, het is geen angst, het is natuurlijk gedrag. Vaak liggen ze verscholen tot het licht uit gaat.quote:
Foto's!quote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Zo gister avond zand gewassen en in me bak gedaan. Meteen maar water er in verwarming aan pomp aan lekker laten filteren over alleen watten. Morgen nieuw filter matriaal halen en natuurlijk planten, wie weet nog wat hout en dan is het opstarten weer begonnen!
Spannend
Vertel wat vind je zo spannend aan een bak water met zand en een achterwand en voor de rest niks?quote:
Het is mooi om te beginnen met zulke foto's, en dan het uiteindelijke resultaat te zien over een paar wekenquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vertel wat vind je zo spannend aan een bak water met zand en een achterwand en voor de rest niks?
En dan lekker 3 weken wachtenquote:Op woensdag 4 mei 2011 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Zo gister avond zand gewassen en in me bak gedaan. Meteen maar water er in verwarming aan pomp aan lekker laten filteren over alleen watten. Morgen nieuw filter matriaal halen en natuurlijk planten, wie weet nog wat hout en dan is het opstarten weer begonnen!
Spannend
Heb weinig moeite met wachten, komt goedquote:Op woensdag 4 mei 2011 17:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
En dan lekker 3 weken wachten(kunnen wel je plantjes goed groeien)
Stap 1:quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:23 schreef Prowl het volgende:
Kindjes die een halve pot visvoer in een 20 liter bakje gooien.......![]()
laatste 2 garnaaltjes
![]()
Fotoboek... of tinypic.quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:18 schreef ook_gek het volgende:
ja ik heb foto's van me kale bak speciaal voor kreator, maar nu nog een plek om ze te uploaden voor hier.....
Wel handig als ze vallen tijdens een wandeling, dan kan je ze zo optrekken.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Stap 1:
[ afbeelding ]
Stap 2: Bevestig aan kast/ander zwaar object buiten bereik van het aquarium.
Mooi wit zand! Achterwand vind ik ook mooi!quote:Op woensdag 4 mei 2011 23:28 schreef ook_gek het volgende:
[ afbeelding ]
zo nu blij krea, een bak met water zanden achtergrond en meer niet....
Geweldige naamquote:
Anders is welquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:10 schreef Messina het volgende:
[..]
Mooi wit zand! Achterwand vind ik ook mooi!Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!
Ik neem mooie vrouwtjes vissen. Net als mooie vrouwen poepen die nietquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:36 schreef Kreator het volgende:
Ziet er prima uit die bak. Ik zou zelf wat donkerder zand kiezen omdat er toch viezigheid en poep enzo op komt. Maar ziet er keurig uit.
(zo goed?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |