Afgesleten kneesliders doen het wel goed op 't terras. Ruilen voor een nieuw setje? Mag jij mijn gebruikte hebben. Dan ben je helemaal de manquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon 's nachts bij een cafe neerzetten, dan op een gegeven moment op het terras gaan zitten in je pak en je helm enzo op tafel. En dan slap lullen over je motor en stoer doen, maar niet wegrijden.
Tot 'ie weer rijdt, surequote:Op zaterdag 2 april 2011 22:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mooie kentekenplaat, mag ik die hebben?
Ja, anders gaat 'ie er met de auto vandoor!quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is zo snel dat hij vast moet zitten!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Afgesleten kneesliders doen het wel goed op 't terras. Ruilen voor een nieuw setje? Mag jij mijn gebruikte hebben. Dan ben je helemaal de man.
Niet mijn auto (gelukkig). Franse auto's zijn zowaar nog meer probleemgevoelig dan italiaanse motoren.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Van je auto! Zo cool geblurt enzo
Ja supercool inderdaad.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
Of gewoon een oud pak kopen waarmee een coureur mee onderuit is gegaan, een kapotte motor kopen en dan die voor het terras zetten.
"ja ik ben net onderuit gegaan, ik loop straks ff naar huis toe."
Kan ik bevestigen jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet mijn auto (gelukkig). Franse auto's zijn zowaar nog meer probleemgevoelig dan italiaanse motoren.
Eh. Ik ben met mijn pak al onderuit gegaanquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
![]()
Of gewoon een oud pak kopen waarmee een coureur mee onderuit is gegaan, een kapotte motor kopen en dan die voor het terras zetten.
"ja ik ben net onderuit gegaan, ik loop straks ff naar huis toe."
Afblijven. Hij is van mij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Die kroonsmileyik wil met hem trouwen.
Die is ook goed jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Eh. Ik ben met mijn pak al onderuit gegaan.
Of je gaat gewoon voor 't terras onderuit, laat de motor liggen, gaat zitten en bestelt een pilsje. Mensen kijken jeaan. Dan zeggen: zo stap ik altijd af [ afbeelding ].
Alpha Dog staat nog op m'n laptopje. Of een Disneyfilm.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:56 schreef kanovinnie het volgende:
Welke film? Ik zit nu Season of de Witch te kijken.
Waar heb jij het nou weer over?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Als je dit gaat stucen kun je het vrij strak krijgen, het is wel handwerk natuurlijk.
Ik kijk videocolleges.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
Maar hoezo gooi je dat er zo opeens in?
En deze film is best tof! Zeker een aanrader!
Klinkt gezellig!quote:
Ik heb wel heel veel geleerd al vandaagquote:Op zaterdag 2 april 2011 23:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wie wil er nou films wanneer je videocolleges hebt.
Zelf gemaakt?quote:
En motorrijden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee gek, als ik iets niet kan dan is het renderen.
Alsof jij dat kan.quote:
Over nikolas kooi die een heks moet afleveren ergens maar dan gebeuren er steeds dingen enzo. Is best een toffe film, alleen een beetje raarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |