Sponsor mij.quote:
De kerel die mij vanmiddag met de aanhanger ophaalde heeft die ookquote:
Dat vond ik eerst ook maar ik begin hem steeds meer te waarderen eigenlijk. Zeker in 't echt ziet hij er stukken beter uit.quote:
Ben jij degene in het rode pak?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
Je went eraan. Ik heb zo een hele verzameling opgebouwd. Dit is de eerste, daar waar het allemaal mee begon:
[ afbeelding ]
Je hebt nog gelijk ook! Nog last van de kuiten trouwens?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef Puala het volgende:
[..]
gezien zijn foto in het fobo niet.. hij heeft zwart haar..
Toch raar, want als sbs 6 aan het filmen is voor zo'n serie mag het allemaal welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben die achter de telefoon.
Niet iedere agent vindt het even leuk trouwens.
Een beetje. Het is zeurend aanwezig..quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook! Nog last van de kuiten trouwens?
Ik vind hardlopen echt zwaar ruk. Zet mij maar op een fiets.quote:
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen echt zwaar ruk. Zet mij maar op een fiets.
Racefietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Die heb ik nietIk was er mee bij de kroeg en toen is ie gejat.. en tot op heden heb ik 'm nog niet nodig gehad. Lang leve een auto
Bwhehe die gast links is nog op wegmisbruikers geweest toen ze z'n rijbewijs in beslag namenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch raar, want als sbs 6 aan het filmen is voor zo'n serie mag het allemaal wel
Mountainbikequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Racefiets![]()
Heb deze week redelijk wat kilometers getrapt
77 km met 27.6 per uur.quote:
Die zou ik wel doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
Of in het wit.
[ afbeelding ]
Ok, ik moet echt ophouden met naar ducati's te kijken.
Een spookje! Maar wel tof ja.quote:
quote:
Misschien als die foto een naaktfoto was ja.quote:
Moet je haar vader bellen, mij niet gezienquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien als die foto een naaktfoto was ja.
Que?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je haar vader bellen, mij niet gezien.
Die mis ik nog uit mijn soaverzamelboekje. Wat doe jij vanavond?quote:
Slapen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die mis ik nog uit mijn soaverzamelboekje. Wat doe jij vanavond?
Maakt niet uit, ik ben toch snel klaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |