Beter is dat motivatie voor je om conditie te kwekenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef kanovinnie het volgende:
Vandaag tijdens 't fietsen kwam er op een gegeven moment een leuk meisje mee fietsen. Ik was alleen totaal aan stront omdat we 10 km tegenwind aan het trappen waren. Kon nauwelijks praten.
Koop een fatsoenlijkequote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Isdatzo het volgende:
Echt gewoon weer aan 't begin van het seizoen he. Die motor heeft gewoon iets tegen mij.
Logica. Het ontgaat mij.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb teveel gegeten.
MAAR heb wel het jurkje aan wat ik steeds niet aanwilde omdat ik mezelf te dik vond![]()
Dat betekent dat ik mooier ben geworden.
Dat gaat niet rap genoeg de bocht omquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Koop een fatsoenlijkeEen BMW F800GS ofzo
Een gele
Het is heel logisch, ik durf dat jurkje weer aan omdat ik ben afgevallen.quote:
Iedereen had het er moeilijk mee. Zelfs degene die wel/meer conditie hebbenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beter is dat motivatie voor je om conditie te kweken.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat gaat niet rap genoeg de bocht om. Jaja, ik kop hem zelf wel in: zo ga ik ook niet rap de bocht om.
Ja, dat eerste zei je er net dus niet bij hè.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is heel logisch, ik durf dat jurkje weer aan omdat ik ben afgevallen.En ik had heel veel sjans dus ik heb een egoboost.
Wat hebben anderen er nou mee te makenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Iedereen had het er moeilijk mee. Zelfs degene die wel/meer conditie hebben
Ja dat leek me vrij duidelijk.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, dat eerste zei je er net dus niet bij hè.
Niets. Volgende week zelfde rondje maar fietsen in de hoop dat ik haar tegenkomquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:38 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat hebben anderen er nou mee te maken?
Ik loop steeds naar de AH in de hoop dat ik een gast tegenkom (en het is ook wel chill met camera om mijn nek en zon in de lucht), en de eerste keer dat ik het deed kwam ik hem tegen maar durfde ik niets te zeggen en nu zie ik hem steeds niet meer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niets. Volgende week zelfde rondje maar fietsen in de hoop dat ik haar tegenkom
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat leek me vrij duidelijk.
Maarja nu heb ik heel veel gegeten dus ik lijk weer zwanger.
Maar wacht, zij kon nog wel normaal pratenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niets. Volgende week zelfde rondje maar fietsen in de hoop dat ik haar tegenkom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Ga krassen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat leek me vrij duidelijk.
Maarja nu heb ik heel veel gegeten dus ik lijk weer zwanger.
Dan bel 'm!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik loop steeds naar de AH in de hoop dat ik een gast tegenkom (en het is ook wel chill met camera om mijn nek en zon in de lucht), en de eerste keer dat ik het deed kwam ik hem tegen maar durfde ik niets te zeggen en nu zie ik hem steeds niet meer.
En sms'en durf ik niet.Ik ben zo dom soms.
Nee dat durf ik al helemaal niet. Serieus, als er iets is wat ik haat is het iemand opbellen.quote:
Ghehe. Spreek 'm aan dan. Gebruik hem als model als je toch je camera bij je hebtquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik loop steeds naar de AH in de hoop dat ik een gast tegenkom (en het is ook wel chill met camera om mijn nek en zon in de lucht), en de eerste keer dat ik het deed kwam ik hem tegen maar durfde ik niets te zeggen en nu zie ik hem steeds niet meer.
En sms'en durf ik niet.Ik ben zo dom soms.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
[..]
Maar wacht, zij kon nog wel normaal praten. Dus kano is eruit gefietst door een wijf! Dit maakt m'n dag weer een beetje goed!
Grapje!Zij had er 20 km op zitten, ik 50. Ik had nog nooit meer dan 50 km gefietst, zij wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme ik.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dat durf ik al helemaal niet. Serieus, als er iets is wat ik haat is het iemand opbellen.Laat mensen óf mij bellen, óf ik sms ze.
Sms dan.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dat durf ik al helemaal niet. Serieus, als er iets is wat ik haat is het iemand opbellen.Laat mensen óf mij bellen, óf ik sms ze.
Ik was wel serieus. Is je benzinetoevoer niet naar de klote?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Beter maak je die motor, dat helpt meer.
Ja moet ik hem wel eerst weer tegenkomen hè.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:43 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ghehe. Spreek 'm aan dan. Gebruik hem als model als je toch je camera bij je hebt![]()
Serieus ook altijd als ik mijn rooster van werk niet wist ging ik erheen fietsen (20 minuten heen) om te kijken in plaats van op te bellen of iemand het even kon checken.quote:
Ik durf nietquote:
Als je hem tegenkomt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja moet ik hem wel eerst weer tegenkomen hè.
[..]
Serieus ook altijd als ik mijn rooster van werk niet wist ging ik erheen fietsen (20 minuten heen) om te kijken in plaats van op te bellen of iemand het even kon checken.
Nee dan zeg ik gewoon HEE GOZER wij moeten nog een keer gaan feesten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je hem tegenkomt.
Dus jij bent liever een uur kwijt dan dat je 2 minuten belt?
Startmotor gaat niet rond. En zonder benzine zou dat ook moeten lukken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik was wel serieus. Is je benzinetoevoer niet naar de klote?
Als ik een motor heb en hij gaat kapot gaat me dat echt veel geld kosten.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Startmotor gaat niet rond. En zonder benzine zou dat ook moeten lukken.
Dan weet ik 't niet meer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Startmotor gaat niet rond. En zonder benzine zou dat ook moeten lukken.
Jezusquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dan zeg ik gewoon HEE GOZER wij moeten nog een keer gaan feesten.
Ja zo blijkt.Ik haat het om lichaamstaal niet te kunnen zien. Sms'en is dan niet erg wnat dat is nog best afstandelijk, dus dat boeit niet. Maar bellen aarrrrrgh. terwijl ik het dan, áls ik eenmaal bel, het niet erg vind.
Vroeger moest mijn moeder ook altijd drie keer voorzeggen wat ik moest zeggen als ik iemand ging bellen. Nu is het niet meer zo ergMaar alsnog, als het niet hoeft dan niet.
't Kost mij nou al veel geld en ik weet er wel een beeeetje vanaf.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als ik een motor heb en hij gaat kapot gaat me dat echt veel geld kosten.Heb er echt 0 verstand van.
Hoezo maak je het jezelf zo moeilijkquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee dan zeg ik gewoon HEE GOZER wij moeten nog een keer gaan feesten.
Ja zo blijkt.Ik haat het om lichaamstaal niet te kunnen zien. Sms'en is dan niet erg wnat dat is nog best afstandelijk, dus dat boeit niet. Maar bellen aarrrrrgh. terwijl ik het dan, áls ik eenmaal bel, het niet erg vind.
Vroeger moest mijn moeder ook altijd drie keer voorzeggen wat ik moest zeggen als ik iemand ging bellen. Nu is het niet meer zo ergMaar alsnog, als het niet hoeft dan niet.
nee.quote:
Was het een grote?quote:
Sponsor mij.quote:
De kerel die mij vanmiddag met de aanhanger ophaalde heeft die ookquote:
Dat vond ik eerst ook maar ik begin hem steeds meer te waarderen eigenlijk. Zeker in 't echt ziet hij er stukken beter uit.quote:
Ben jij degene in het rode pak?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:25 schreef Isdatzo het volgende:
Je went eraan. Ik heb zo een hele verzameling opgebouwd. Dit is de eerste, daar waar het allemaal mee begon:
[ afbeelding ]
Je hebt nog gelijk ook! Nog last van de kuiten trouwens?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:27 schreef Puala het volgende:
[..]
gezien zijn foto in het fobo niet.. hij heeft zwart haar..
Toch raar, want als sbs 6 aan het filmen is voor zo'n serie mag het allemaal welquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:28 schreef Isdatzo het volgende:
Ik ben die achter de telefoon.
Niet iedere agent vindt het even leuk trouwens.
Een beetje. Het is zeurend aanwezig..quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ook! Nog last van de kuiten trouwens?
Ik vind hardlopen echt zwaar ruk. Zet mij maar op een fiets.quote:
Die heb ik nietquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind hardlopen echt zwaar ruk. Zet mij maar op een fiets.
Racefietsquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Die heb ik nietIk was er mee bij de kroeg en toen is ie gejat.. en tot op heden heb ik 'm nog niet nodig gehad. Lang leve een auto
Bwhehe die gast links is nog op wegmisbruikers geweest toen ze z'n rijbewijs in beslag namenquote:Op zaterdag 2 april 2011 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Toch raar, want als sbs 6 aan het filmen is voor zo'n serie mag het allemaal wel
Mountainbikequote:Op zaterdag 2 april 2011 21:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Racefiets![]()
Heb deze week redelijk wat kilometers getrapt
77 km met 27.6 per uur.quote:
Die zou ik wel doen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:47 schreef Isdatzo het volgende:
Of in het wit.
[ afbeelding ]
Ok, ik moet echt ophouden met naar ducati's te kijken.
Een spookje! Maar wel tof ja.quote:
quote:
Misschien als die foto een naaktfoto was ja.quote:
Moet je haar vader bellen, mij niet gezienquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:11 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Misschien als die foto een naaktfoto was ja.
Que?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je haar vader bellen, mij niet gezien.
Die mis ik nog uit mijn soaverzamelboekje. Wat doe jij vanavond?quote:
Slapen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Die mis ik nog uit mijn soaverzamelboekje. Wat doe jij vanavond?
Maakt niet uit, ik ben toch snel klaarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |