Ik heb deze:quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:50 schreef DitIsFloor het volgende:
Jemig, hoe weten jullie al die smileys?!Ik weet alleen maar saaie.
http://www.google.com/ima(...)=wi&biw=1680&bih=907quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:50 schreef DitIsFloor het volgende:
Jemig, hoe weten jullie al die smileys?!Ik weet alleen maar saaie.
Je kan het altijd proberen. Toen ik opzoek was naar een woning deed ik een keer een bod van 115.000 op een huis wat te koop stond voor 120.000 en daar wilde ze al niet mee mee gaan. Een jaar later stond het nog te koop.... lekker voor ze, krenten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:13 schreef Puala het volgende:
Zo, het huis is getaxeerd door een makelaar. Het is maar x3 van wat ik wilde bieden
Een verschil van 100.000 euro zullen ze niet zomaar accepterenquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:38 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Je kan het altijd proberen. Toen ik opzoek was naar een woning deed ik een keer een bod van 115.000 op een huis wat te koop stond voor 120.000 en daar wilde ze al niet mee mee gaan. Een jaar later stond het nog te koop.... lekker voor ze, krenten.
Nuhh, dat denk ik ook niet nee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Een verschil van 100.000 euro zullen ze niet zomaar accepteren
Er zal wel veel meer vanaf kunnen nu de huizenmarkt niet echt lekker loopt. Dat was bij mij niet zo helaas.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Al is het natuurlijk wel zo dat ik die prijs weet en zij nog niet![]()
Je zou zeggen dat ze voor zo'n bril een beter model hadden gezocht om hem te showenquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:19 schreef freud het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze voor zo'n bril een beter model hadden gezocht om hem te showen.
Goed brillenhoofd dat ik hebquote:
Je zou hem eens moeten zien in netpanties!quote:
Vind ik wel icm je kapsel is dit vierkante model erg goed gekozenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ook van jou mop
[..]
Goed brillenhoofd dat ik heb
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:22 schreef freud het volgende:
[..]
Je zou hem eens moeten zien in netpanties!
Hehe, de snor gaat er tzt wel weer vanafquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:22 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Vind ik wel icm je kapsel is dit vierkante model erg goed gekozen
Ben alleen niet zo een fan van je Mohammed snor
Mooi weer morgenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:30 schreef Wiebeldak het volgende:
Morgen eindelijk weer eens foto's maken. Zag net al piep kleine eendjes zwemmen en daar ga ik morgen ook naar opzoek. Lijkt mij erg mooi om dat eens goed vast te leggen op foto.
Het wordt echt prachtig weer ja. Vaak ga ik op vrijdag avond uit maar dat skip ik echt voor het mooie weer morgen anders ben ik zo brak als een deurmat.quote:
Ik ga morgen laatste sessie shoots doen, foto's uitzoeken en voor je het weet heb ik iets moois te meldenquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:34 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Het wordt echt prachtig weer ja. Vaak ga ik op vrijdag avond uit maar dat skip ik echt voor het mooie weer morgen anders ben ik zo brak als een deurmat.
Sessie shoots? Dat heb ik denk ik gemist.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga morgen laatste sessie shoots doen, foto's uitzoeken en voor je het weet heb ik iets moois te melden
Ik heb er ook niet zoveel over gesproken, en dat was het ook wel weer. Ik wil gewoon resultaat kunnen laten zienquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Sessie shoots? Dat heb ik denk ik gemist.
De laatste sessie shoots bedoel je? Concert?
Ben er mee bezig, maar nog niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Ben je ook op Pinkpop trouwens? Cage the Elephant treed daar op. Dat is momenteel echt mijn favoriete band, die gaan helemaal los op het podium.
Dat resultaten laten zien zou ik mij ook wat meer aan moeten houden. Regelmatig upload ik toch foto';s waarvan ik achteraf eigenlijk vind dat het ze toch net niet zijn. \quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel over gesproken, en dat was het ook wel weer. Ik wil gewoon resultaat kunnen laten zien
En nee, geen concerten
Ik heb heel vaak dat ik denk, NOHHHH deze foto gaat 'm helemaal worden op Flickr, 20.000 keer bekeken in een dag, dat zul je zien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat resultaten laten zien zou ik mij ook wat meer aan moeten houden. Regelmatig upload ik toch foto';s waarvan ik achteraf eigenlijk vind dat het ze toch net niet zijn. \
Ben benieuwd naar je foto's.
Jammer zeg, het is toch ook een hobby?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:45 schreef freud het volgende:
Ik moet qua fotografie ook beetje van mijn luie a$$ afkomen. Wel een luxe dat je door betaald werk, geen zin meer hebt in vrij werk.
Haha ja dat ken ik wel alleen op fok doe ik alleen de beste laten zien meestal in het beoordeel de foto van je voorganger topic. En hier post ik regelmatig van alles puur voor het commentaar wat jij vervelend maar tegelijkertijd ook fijn vind. Ik ook hoor. Daar leer je idd van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik denk, NOHHHH deze foto gaat 'm helemaal worden op Flickr, 20.000 keer bekeken in een dag, dat zul je zien.
Zet je 'm op FOK!, om een beetje volk naar je foto te trekken en krijg je meteen commentaar dat dit niet goed is, en dat niet goed is, dat de crop kut is, dat meer/minder contrast/vibration/curves/dingetjes/datjes.
Maargoed, over het algemeen kan ik dat dan wel weer meenemen voor de volgende keer
Ik post ook alleen mijn bestequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jammer zeg, het is toch ook een hobby?
Je website domein naam is anders dan je username. Is dat omdat niet Nederlands talige het anders niet snappen?
[..]
Haha ja dat ken ik wel alleen op fok doe ik alleen de beste laten zien meestal in het beoordeel de foto van je voorganger topic. En hier post ik regelmatig van alles puur voor het commentaar wat jij vervelend maar tegelijkertijd ook fijn vind. Ik ook hoor. Daar leer je idd van.
Mja, als het betaalde werk meer wordt, gaat het hobby er een beetje af. Was te verwachten, maar sluipt er toch een beetje in. Domein is idd anders, meer beschikbaarheid en het uniek zijn dat ik het zo heb gedaan. Concatenatie Photo + FreuD zeg maar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Jammer zeg, het is toch ook een hobby?
Je website domein naam is anders dan je username. Is dat omdat niet Nederlands talige het anders niet snappen?
Ik wil niet bot over komen, maar ik vind die letters links zo kut om te lezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:52 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, als het betaalde werk meer wordt, gaat het hobby er een beetje af. Was te verwachten, maar sluipt er toch een beetje in. Domein is idd anders, meer beschikbaarheid en het uniek zijn dat ik het zo heb gedaan. Concatenatie Photo + FreuD zeg maar.
Zo maar even haring eten... en dan met MTV op de achtergrond...quote:
Het klinkt leuk maar ik vind de tekst echt tenenkrommend slecht. Zo onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Deze Nederlandse band heeft echt een fantastisch album uitgebracht. Dit nummer zeg! Prachtig.
Ik zie je ook echt zo op je motor zitten terwijl je zelf geluid maakt. *broembroembroembroembreomIEEEEEEEBROOOOOOEMMMMMMMMMMVROARRRRR*quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef Isdatzo het volgende:
Zoooo.. net klaar met wielen erin hangen. Goed 3 uur mee bezig geweest, de tyfus. Ben helemaal gesloopt nu.
De volgende keer gebruik ik een paddockstand die onder 't balhoofd staat ipv beunhaas-manier onder de vorkpoten. Kreeg de as van het voorwiel er amper in.
En achter had ik hem erin, was ik de afstandsbussen vergeten. Kon ik godnondeju weer opnieuw beginnen.
Morgen nog ff spatbord monteren, de zooi opruimen, bandjes inrijden en dan [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:45 schreef freud het volgende:
Ik moet qua fotografie ook beetje van mijn luie a$$ afkomen. Wel een luxe dat je door betaald werk, geen zin meer hebt in vrij werk.
Zodat je niet meer kan Fok!'en en dus wel moet leren voor je tentamens? Haha, dáár werk ik niet aan mee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha oja dat mag niet. Krijg ik nu een ban?
WAAROM NIETquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:06 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zodat je niet meer kan Fok!'en en dus wel moet leren voor je tentamens? Haha, dáár werk ik niet aan mee.
Gefeli!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:10 schreef DitIsFloor het volgende:
Jongens, ik was gisteren jarig joepiejee. Ik was het gisteren vergeten te zeggen, hehehe
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:10 schreef DitIsFloor het volgende:
Jongens, ik was gisteren jarig joepiejee. Ik was het gisteren vergeten te zeggen, hehehe
Oh, feedback is altijd welkom hoor. Ik wilde het net even anders doen, en vond het destijds wel OK. True, is inderdaad wat onconventioneel, maar ach ik ben er happy meequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil niet bot over komen, maar ik vind die letters links zo kut om te lezen.
netjes! Ga je er morgen spijt van hebben?quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
Vriend van me donderdag: Laten we zaterdag even een stukkie rijden op de racefiets, 40-50 km.
Ik dacht, 40 kan nog wel, 50 wordt zwaar. Hebben we 77 gedaan
Ik denk dat het morgen wel pijn doet jaquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:23 schreef freud het volgende:
[..]
Oh, feedback is altijd welkom hoor. Ik wilde het net even anders doen, en vond het destijds wel OK. True, is inderdaad wat onconventioneel, maar ach ik ben er happy mee.
[..]
netjes! Ga je er morgen spijt van hebben?
Nu nog erachter komen hoe 't werktquote:Op zaterdag 2 april 2011 19:39 schreef freud het volgende:
Denoise zit tussen je filters laatste keer dat ik gekeken heb. Sinds LR3 is een andere ruisfilter niet meer nodig voor me...
ja ik dus ook, en damn, daar was ik aan toe.quote:
77 kilometer gefietst, daarna even rondgelopen bij de winkel van een vriend en straks film kijken met een biertje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef Puala het volgende:
Ik ben vanavond weer gaan hardlopen en dat ging eigenlijk best lekker (2,5 km), maar mijn kuiten protesteren nu![]()
![]()
Wat hebben jullie vandaag allemaal gedaan?
Wat is er gebeurd?quote:
Ik vanavond nog meer videocolleges kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ja ik dus ook, en damn, daar was ik aan toe.
Was een week van geleefd worden. Dus vanavond zitten en niets doen.
Het klinkt als een erg dure grap. Hopelijk valt 't een beetje mee!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker aan 't rijden, hadden 100km gehad oid (bandjes net helemaal ingereden). Komen we bij een rotonde, ik schakel terug, rem af op de motor. Heeee.. hij remt wel heel hard af op de motor. Beetje gas bij. Eh
. Er gebeurde niks dus.
Meteen koppeling in, motor valt dood en is niet meer aan de gang te krijgen.
Met een paar man dat ding proberen aan te duwen, zonder succes. Maat met een aanhanger laten komen. Zit je daar in de hitte te wachten [ afbeelding ].
Weet zo ook niet waar ik het moet zoeken. Er zijn weinig dingen die verklaren waarom de motor net meer start EN uitviel tijdens het rijden. Hopelijk is 't blok niet vastgelopen.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef kanovinnie het volgende:
Weer wat fototjes gemaakt. Was wel echt kapot dus er zitten wat domme dingen in (ISO 800 buiten)
Dat is niet zo chill.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:12 schreef Isdatzo het volgende:
Lekker aan 't rijden, hadden 100km gehad oid (bandjes net helemaal ingereden). Komen we bij een rotonde, ik schakel terug, rem af op de motor. Heeee.. hij remt wel heel hard af op de motor. Beetje gas bij. Eh
. Er gebeurde niks dus.
Meteen koppeling in, motor valt dood en is niet meer aan de gang te krijgen.
Met een paar man dat ding proberen aan te duwen, zonder succes. Maat met een aanhanger laten komen. Zit je daar in de hitte te wachten [ afbeelding ].
Weet zo ook niet waar ik het moet zoeken. Er zijn weinig dingen die verklaren waarom de motor net meer start EN uitviel tijdens het rijden. Hopelijk is 't blok niet vastgelopen.
Gevaarlijk voor m'n banksaldo vooralquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het klinkt als een erg dure grap. Hopelijk valt 't een beetje mee!
Had ook nog wel een gevaarlijke situatie kunnen opleveren!
9 weken? Vorig jaar zat ik op 8 maanden (heel de zomer verdomme) voordat ik weer kon rijden. En toen 't gebeurde was ik niet in de buurt van NLquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat is niet zo chill.Komt wel goed schatje.
Mijn vader heeft 9 weken op z'n motor moeten wachten toen hij kapot ging op vakantie. Wees blij dat je nog dichtbij/in NL was. *Positiviteit instraalt*
Zou het je koppeling niet kunnen zijn? Misschien dat de kabel oid gebroken is en dat daardoor je motor niet te starten is?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gevaarlijk voor m'n banksaldo vooral. Mja, heb ook totaaaaaaaaaaaaaaal geen zin om het uit te zoeken. Kutding. Ik douw 'm straks de vijver in ofzo
.
[..]
9 weken? Vorig jaar zat ik op 8 maanden (heel de zomer verdomme) voordat ik weer kon rijden. En toen 't gebeurde was ik niet in de buurt van NL, ik heb m'n share of pech al gehad met dit ding.
De RSV op de aanhanger-teller staat al op 6. Ik heb bijna meer kilometers met dat ding op een aanhanger gereden dan zonder. Ik zit nog steeds op meer dan 1 euro aan reparatiekosten per gereden km. Nu dit weer, geweldig.
Ja, wat een feest. Je mag 'm hebben.quote:
Nee, ook in z'n vrij start hij niet. En als ik 'm in de versnelling zet dan kan ik hem met de koppeling in wel gewoon vooruit rollen. Sowieso is 't een hydraulische koppelingquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zou het je koppeling niet kunnen zijn? Misschien dat de kabel oid gebroken is en dat daardoor je motor niet te starten is?
Dan moet het inderdaad in de moter zitten. Dure grap.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:23 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, wat een feest. Je mag 'm hebben.
[..]
Nee, ook in z'n vrij start hij niet. En als ik 'm in de versnelling zet dan kan ik hem met de koppeling in wel gewoon vooruit rollen. Sowieso is 't een hydraulische koppeling.
Sterfquote:
Mja, er zijn wel dingen die verklaren waarom hij niet wil starten (startrelais, startmotor, startkoppeling, etc) maar dat verklaart niet waarom hij er tijdens het rijden mee ophield.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan moet het inderdaad in de moter zitten. Dure grap.
Kan het niet iets met je kerosinetoevoer zijn? Ik noem ook maar iets op.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sterf.
[..]
Mja, er zijn wel dingen die verklaren waarom hij niet wil starten (startrelais, startmotor, startkoppeling, etc) maar dat verklaart niet waarom hij er tijdens het rijden mee ophield.
Weet ik, probeerde een grapje te maken zodat Isdatzo weer vrolijk isquote:
Beter maak je die motor, dat helpt meer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Weet ik, probeerde een grapje te maken zodat Isdatzo weer vrolijk is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |