Sessie shoots? Dat heb ik denk ik gemist.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik ga morgen laatste sessie shoots doen, foto's uitzoeken en voor je het weet heb ik iets moois te melden
Ik heb er ook niet zoveel over gesproken, en dat was het ook wel weer. Ik wil gewoon resultaat kunnen laten zienquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:36 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Sessie shoots? Dat heb ik denk ik gemist.
De laatste sessie shoots bedoel je? Concert?
Ben er mee bezig, maar nog niet helemaal zeker.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:37 schreef Wiebeldak het volgende:
Ben je ook op Pinkpop trouwens? Cage the Elephant treed daar op. Dat is momenteel echt mijn favoriete band, die gaan helemaal los op het podium.
Dat resultaten laten zien zou ik mij ook wat meer aan moeten houden. Regelmatig upload ik toch foto';s waarvan ik achteraf eigenlijk vind dat het ze toch net niet zijn. \quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet zoveel over gesproken, en dat was het ook wel weer. Ik wil gewoon resultaat kunnen laten zien
En nee, geen concerten
Ik heb heel vaak dat ik denk, NOHHHH deze foto gaat 'm helemaal worden op Flickr, 20.000 keer bekeken in een dag, dat zul je zien.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:41 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat resultaten laten zien zou ik mij ook wat meer aan moeten houden. Regelmatig upload ik toch foto';s waarvan ik achteraf eigenlijk vind dat het ze toch net niet zijn. \
Ben benieuwd naar je foto's.
Jammer zeg, het is toch ook een hobby?quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:45 schreef freud het volgende:
Ik moet qua fotografie ook beetje van mijn luie a$$ afkomen. Wel een luxe dat je door betaald werk, geen zin meer hebt in vrij werk.
Haha ja dat ken ik wel alleen op fok doe ik alleen de beste laten zien meestal in het beoordeel de foto van je voorganger topic. En hier post ik regelmatig van alles puur voor het commentaar wat jij vervelend maar tegelijkertijd ook fijn vind. Ik ook hoor. Daar leer je idd van.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak dat ik denk, NOHHHH deze foto gaat 'm helemaal worden op Flickr, 20.000 keer bekeken in een dag, dat zul je zien.
Zet je 'm op FOK!, om een beetje volk naar je foto te trekken en krijg je meteen commentaar dat dit niet goed is, en dat niet goed is, dat de crop kut is, dat meer/minder contrast/vibration/curves/dingetjes/datjes.
Maargoed, over het algemeen kan ik dat dan wel weer meenemen voor de volgende keer
Ik post ook alleen mijn bestequote:Op vrijdag 1 april 2011 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Jammer zeg, het is toch ook een hobby?
Je website domein naam is anders dan je username. Is dat omdat niet Nederlands talige het anders niet snappen?
[..]
Haha ja dat ken ik wel alleen op fok doe ik alleen de beste laten zien meestal in het beoordeel de foto van je voorganger topic. En hier post ik regelmatig van alles puur voor het commentaar wat jij vervelend maar tegelijkertijd ook fijn vind. Ik ook hoor. Daar leer je idd van.
Mja, als het betaalde werk meer wordt, gaat het hobby er een beetje af. Was te verwachten, maar sluipt er toch een beetje in. Domein is idd anders, meer beschikbaarheid en het uniek zijn dat ik het zo heb gedaan. Concatenatie Photo + FreuD zeg maar.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:48 schreef Wiebeldak het volgende:
Jammer zeg, het is toch ook een hobby?
Je website domein naam is anders dan je username. Is dat omdat niet Nederlands talige het anders niet snappen?
Ik wil niet bot over komen, maar ik vind die letters links zo kut om te lezen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:52 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, als het betaalde werk meer wordt, gaat het hobby er een beetje af. Was te verwachten, maar sluipt er toch een beetje in. Domein is idd anders, meer beschikbaarheid en het uniek zijn dat ik het zo heb gedaan. Concatenatie Photo + FreuD zeg maar.
Zo maar even haring eten... en dan met MTV op de achtergrond...quote:
Het klinkt leuk maar ik vind de tekst echt tenenkrommend slecht. Zo onnatuurlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:43 schreef Wiebeldak het volgende:
Deze Nederlandse band heeft echt een fantastisch album uitgebracht. Dit nummer zeg! Prachtig.
Ik zie je ook echt zo op je motor zitten terwijl je zelf geluid maakt. *broembroembroembroembreomIEEEEEEEBROOOOOOEMMMMMMMMMMVROARRRRR*quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:59 schreef Isdatzo het volgende:
Zoooo.. net klaar met wielen erin hangen. Goed 3 uur mee bezig geweest, de tyfus. Ben helemaal gesloopt nu.
De volgende keer gebruik ik een paddockstand die onder 't balhoofd staat ipv beunhaas-manier onder de vorkpoten. Kreeg de as van het voorwiel er amper in.
En achter had ik hem erin, was ik de afstandsbussen vergeten. Kon ik godnondeju weer opnieuw beginnen.
Morgen nog ff spatbord monteren, de zooi opruimen, bandjes inrijden en dan [ afbeelding ].
quote:Op vrijdag 1 april 2011 18:45 schreef freud het volgende:
Ik moet qua fotografie ook beetje van mijn luie a$$ afkomen. Wel een luxe dat je door betaald werk, geen zin meer hebt in vrij werk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |