Heb je m'n dressingroom al ingericht dan?quote:
Ik doe er niet aan mee hoor, die twee tortelduiven willen ook wel een blind duetje in bed opnemen volgens mij.quote:
Hm, Mr.Mo wordt direct jaloers! Tot straks!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee hoor, die twee tortelduiven willen ook wel een blind duetje in bed opnemen volgens mij.
Voer voor de weekend, story en privequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee hoor, die twee tortelduiven willen ook wel een blind duetje in bed opnemen volgens mij.
2008: 19quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef Lesterr het volgende:
wow 18 inzendingen, is dat een record in de FOK!idols geschiedenis?
Mogen kandidaten ook stemmen trouwens?
Niet doen je wint welquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:16 schreef Omdatappel het volgende:
Shit, ik word helemaal zenuwachtig ineens.
Het is vandaag nog inzend-dag hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:37 schreef Swomp het volgende:
Jaja komen ze deze week nog ? het is immers als april (A) !
Hahah wat een opmerking, die ga ik fijn onthoudenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik reken op zaterdag, en anders ben ik niet boos, maar teleurgesteld.
Hoe gaat de puntentelling in zijn werk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zal proberen de inzendingen morgen te plaatsen, maar reken op zondag... kan het altijd nog meevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |