Grotere kans om de prijs te delen zeker?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
vriendjes worden met de concurrentie
het zijn gewoon de zenuwen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:44 schreef motorbloempje het volgende:
vriendjes worden met de concurrentie
MB de Mic, ik de reciever?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grotere kans om de prijs te delen zeker?
nou ja, zo'n microfoon heb ik natuurlijk al, dus die geef ik dan gewoon weg.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Grotere kans om de prijs te delen zeker?
Ooo, je doet gewoon voor spek, bonen en veren in je reet mee!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, zo'n microfoon heb ik natuurlijk al, dus die geef ik dan gewoon weg.
Had eerder gezegd dat als ik zou winnen (toen ik ook echt won) dat ik die mic wel weg zou gevenmaar ben blij dat ik 'm gehouden heb nu ik eindelijk iets heb gevonden om 'm goed te laten weren
Maar aan 2 mics heb ik niet zoveel, dus die zou dan naar de nummer 2 gaan. Maargoed, heb niet de illusie dat ik weer win hoor
Uhuquote:
Ja dat mens jankt net zo vals als die kat van een Toriquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
We zullen zien.. Ik denk dat ik best kans maak
. Zeker tegen
BloMo
.
ik wilde vooral niet wèèr Tori doenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
UhuAlle cd's, 7x naar concert geweest of zo
Heb er ff aan gedacht winter te zingen (maar niet gedaan, want al gezongen en beter dan ik) of Precious Things te zingen. Maar toch maar niet gedaan
wacht maarquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
We zullen zien.. Ik denk dat ik best kans maak
. Zeker tegen
BloMo
.
There is no such thing as too much Tori!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wilde vooral niet wèèr Tori doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Heb je m'n dressingroom al ingericht dan?quote:
Ik doe er niet aan mee hoor, die twee tortelduiven willen ook wel een blind duetje in bed opnemen volgens mij.quote:
Hm, Mr.Mo wordt direct jaloers! Tot straks!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee hoor, die twee tortelduiven willen ook wel een blind duetje in bed opnemen volgens mij.
Voer voor de weekend, story en privequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe er niet aan mee hoor, die twee tortelduiven willen ook wel een blind duetje in bed opnemen volgens mij.
2008: 19quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:43 schreef Lesterr het volgende:
wow 18 inzendingen, is dat een record in de FOK!idols geschiedenis?
Mogen kandidaten ook stemmen trouwens?
Niet doen je wint welquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:16 schreef Omdatappel het volgende:
Shit, ik word helemaal zenuwachtig ineens.
Het is vandaag nog inzend-dag hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:37 schreef Swomp het volgende:
Jaja komen ze deze week nog ? het is immers als april (A) !
Hahah wat een opmerking, die ga ik fijn onthoudenquote:Op zaterdag 2 april 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik reken op zaterdag, en anders ben ik niet boos, maar teleurgesteld.
Hoe gaat de puntentelling in zijn werk?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:31 schreef iBenny het volgende:
Ik zal proberen de inzendingen morgen te plaatsen, maar reken op zondag... kan het altijd nog meevallen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:00 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik reken op zaterdag, en anders ben ik niet boos, maar teleurgesteld.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:25 schreef Lindytje het volgende:
Het gaat toch om het meedoen, omdat het leuk is?
Ja vind ik ook. Spelletjes spelen en dan niet voor de winst gaanquote:
Luie stoel? Aan de slag jij!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:29 schreef iBenny het volgende:
Kijk, nu wordt het interessant
* iBenny gaat met een bak popcorn in ene luie stoel zitten
Met een laptop op schoot dan wel hoorquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:29 schreef iBenny het volgende:
Kijk, nu wordt het interessant
* iBenny gaat met een bak popcorn in ene luie stoel zitten
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Spelletjes spelen en dan niet voor de winst gaan! Als ik iets voor de gezelligheid ga doen, dan pak ik wel een terrasje!
Ik ga mezelf maar niet meer terugluisterenquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik luisterde net nog 's terug, en ik denk nu echt 'ja, nee... ik had beter nog een keer dat ding op kunnen nemen
Ik ook niet. Denk dat niet iedereen de band kent, en als je de band kent lang niet iedereen het nummer (is ene B-kant geloof ik)quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik heb niet zo'n heel populair liedje denk ik.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
ik luisterde net nog 's terug, en ik denk nu echt 'ja, nee... ik had beter nog een keer dat ding op kunnen nemen
Ik heb mijn camera tussen de boxen gezet, youtube karaoke-versie opgezet en gezongen.... Toen van het videofragment een mp3 gemaakt, dus slecht geluid: pick me!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik heb echt 26x geprobeerd het geluid goed te krijgen
maar dat schoot niet op met de mogelijkheden hier. Dus op een gegeven moment werd het "Fuck it! Deze wordt het! SEND .... o hit..."
We gaan wel heerlijk duettenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh. Dat is me te ver fietsen
. En ik heb geen waterfiets.
ik kan haast niet hoog zingenquote:Op zaterdag 2 april 2011 13:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, met mijn huisgenootje zong ik altijd Hide and Seek, en dan deed ik de hoogste partij hoor. Lukte niet altijd (vooral niet als ik slecht geslapen had
), maar ik kwam er wel bij
. Zij rookte dus zij zong de baspartij
.
zo herkenbaarquote:Op zaterdag 2 april 2011 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |