Zo. Ik heb mijn ondertitel ook veranderd om reclame te maken voor Y&R.

Jill vind ik echt vreemd ... eerst alle toenaderingspogingen van Katherine afwijzen en daarna gaan klagen dat Katherine haar niet accepteert ....

Nick vind ik totaal niet aantrekkelijk. Hij heeft een mooi lijf, maar hij kijkt altijd zo uitdrukkingsloos .... net een zombie.
Kevin is absoluut mijn favoriete personage.
Kevin!

--------------------------
Achter de schermen schijnt het daar ook één grote soap te zijn:
Eric Braeden (Victor Newman) schijnt zelf net zo arrogant te zijn als zijn personage.
Melody Thomas Scott (Nikki Newman) schijnt zichzelf echt fantastisch te vinden en is behoorlijk arrogant.
Peter Bergman (Jack Abbott) schijnt gewoon te weigeren om met bepaalde acteurs samen te werken, dus dan gebeurt het ook niet.
Michelle Stafford (Phyllis Summers) schijnt een beetje gestoord te zijn ... ze is een Scientologist en niet bang om de confrontatie aan te gaan. Ze schijnt Michael Fairman (Patrick Murphy) te hebben bedreigd omdat hij uit de Scientology is gestapt.
Sharon Case (Sharon Newman) schijnt totaal niet sympathiek te zijn en gewoon te weigeren met fans op de foto te gaan. Ze schijnt ook altijd een pesthumeur te hebben op evenementen.
Victoria Rowell (ex-Drucilla Barber) schijnt te zijn ontslagen omdat het een diva was, en ze enorme ruzie had én heeft met Michelle Stafford.
Michelle Stafford schijnt haar zelfs in haar gezicht te hebben gespuugd ... maar Stafford ontkent dit.
Christian leBlanc (Michael Baldwin) en Greg Rikaart (Kevin Fisher) schijnen beiden homo te zijn en iets met elkaar te hebben ... maar het wordt niet ontkend óf bevestigd, maar men zwijgt gewoon.
....
Allemaal geruchten, maar het lijkt me niet zo'n gezellige boel daar op de set.