Alfred J. Kwak ook, Ryan van de Akker in dat geval.quote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef SeasideClubbers het volgende:
De Japanse Ash uit Pokemon werd volgens mij ook ingesproken door een vrouw.
De Hoogovens, die wel! Daar komen echt e-nor-me wolken uit man!quote:
Daarom heet het ook hoogovens, ze produceren hoge wolken!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
De Hoogovens, die wel! Daar komen echt e-nor-me wolken uit man!
()
Nooit Risk gespeeld?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:46 schreef Loverrrr het volgende:
Sinds kort achtergekomen dat Madagaskar echt een land is.
quote:Op donderdag 14 april 2011 10:07 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Nooit Risk gespeeld? opgelet tijdens aardrijkskunde op de basisschool?
Sommige dingen kun je misschien beter voor je houden...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog maar recentelijk door dat de leader die je altijd bij de start van een film ziet, de filmmaatschappij aanduidt die de film produced heeft. Zo dom![]()
Soms zag je die leeuw, soms die animatie met schijnwerpers. Voor mij was dat gewoon de start van de film. Wist ik veel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb nog maar recentelijk door dat de leader die je altijd bij de start van een film ziet, de filmmaatschappij aanduidt die de film produced heeft. Zo dom![]()
Soms zag je die leeuw, soms die animatie met schijnwerpers. Voor mij was dat gewoon de start van de film. Wist ik veel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kerncentrale bij Antwerpen ook, zomers zie ik gewoon buien ontstaan van de vrijkomende wolken.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
De Hoogovens, die wel! Daar komen echt e-nor-me wolken uit man!
()
dude...quote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kerncentrale bij Doel en Kieldrecht zeker en vast.quote:Op donderdag 14 april 2011 17:11 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Kerncentrale bij Antwerpen ook, zomers zie ik gewoon buien ontstaan van de vrijkomende wolken.
Officieel is het Doel.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:13 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Kerncentrale bij Doel en Kieldrecht zeker en vast.
En jij maar denken elke keer als er een film begint: "Die film heb ik vorige week toch al gezienquote:Op donderdag 14 april 2011 11:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik stond er gewoon nooit zo bij stil.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef glasbak het volgende:
En jij maar denken elke keer als er een film begint: "Die film heb ik vorige week toch al gezien"
Als het CoNimex is, waarom staat het dan niet voor iNport?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:55 schreef Nepthys het volgende:
Dat Conimex eigenlijk een verkorting is van CONserven IMport en EXport.
huh?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als het CoNimex is, waarom staat het dan niet voor iNport?
Volgende post van jou: ik kom er net achter dat het iMport is en geen iNportquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:43 schreef Lovechild het volgende:
Als het CoNimex is, waarom staat het dan niet voor iNport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |