Dat vroeg ik me dus altijd af waarom er Disnep op de Donald Duck stond...quote:Op woensdag 6 april 2011 10:24 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je weet toch dat het Disney is, waarom zou je dan denken dat er Disnep staat?
?quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef terdege het volgende:
Dingen die ik pas jaaaaren later begrepen heb:
Dat er mensen zijn die zoveel moeite kunnen hebben met het getal 0
0 * 5 appels = 5quote:
ah op die fietsquote:Op woensdag 6 april 2011 18:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
0 * 5 appels = 5
5 * 0 appels = 0
dat mensen niet snappen dat dit niet klopt
Vorige topic.
0*5 = ook 0, want je hebt 0 maal 5 appels, als je 1*5 appels heb heb je 5 appels...quote:Op woensdag 6 april 2011 18:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
0 * 5 appels = 5
5 * 0 appels = 0
dat mensen niet snappen dat dit niet klopt
Vorige topic.
Echt?quote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
0*5 = ook 0, want je hebt 0 maal 5 appels, als je 1*5 appels heb heb je 5 appels...
0 is ook nogal een apart concept. De wiskundige 'ontdekking' ervan was dan ook een enorme doorbraak voor de mensheid.quote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef terdege het volgende:
Want?quote:Op dinsdag 5 april 2011 14:29 schreef FrankRicard het volgende:
Ik bedacht me gisteren dat het natuurlijk niet toevallig is dat escalator (als in engels voor roltrap) en escaleren (als in uit de hand lopen) zoveel op elkaar lijken.
IK BEN BLLIJ DA JE GO E KAN LESEN DT SCHEELT VEEL!11!1quote:Op woensdag 6 april 2011 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
0*5 = ook 0, want je hebt 0 maal 5 appels, als je 1*5 appels heb heb je 5 appels...
Altijd? Het is 'pas' sinds 2001... volgens wikiquote:Op woensdag 6 april 2011 23:01 schreef cherishable het volgende:
Dat de hoofdpiet altijd zo verdacht veel leek op Erik van Muiswinkel.
Misschien omdat het Sinterklaasjournaal pas sinds 2001 bestaat?quote:Op woensdag 6 april 2011 23:42 schreef mijsje het volgende:
[..]
Altijd? Het is 'pas' sinds 2001... volgens wiki
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:34 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
IK BEN BLLIJ DA JE GO E KAN LESEN DT SCHEELT VEEL!11!1
Tegenwoordig zeggen ze "we gaan naar de onderbreking verder met ....." Zonder te melden trouwens dat die onderbreking 9 minuten duurt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 08:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Omdat 'ie niet mocht zeggen dat de reclame kwam, want dan zouden de mensen wegzappen. Vermoed ik.
quote:Op woensdag 6 april 2011 23:46 schreef cherishable het volgende:
Vanaf 1998 speelt hij voor de NTR (Voorheen NPS) de rol van Hoofdpiet tijdens de televisieprogramma's rondom Sinterklaas. (Ook volgens wiki)
Ik denk dat ze zeggen dat ze na de onderbreking verder gaan met ...quote:Op vrijdag 8 april 2011 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tegenwoordig zeggen ze "we gaan naar de onderbreking verder met ....." Zonder te melden trouwens dat die onderbreking 9 minuten duurt.
Haha, dat geeft niet! Zulke dingen gebeurenquote:Op vrijdag 8 april 2011 16:17 schreef mijsje het volgende:
[..]dan heb ik iets te snel gekeken denk ik... je hebt gelijk! ik dacht dat hij er echt pas was vanaf 2001 als hoofdpiet...
![]()
(even verder kijken leert me dat ik eerst beter moet kijken voor ik antwoord geef...)
0 / 0, succesquote:Op woensdag 6 april 2011 16:17 schreef terdege het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |