Dat is ook een 1 aprilgrap. Morgen werkt 'ie weer kut.quote:
Vond ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:43 schreef De_Hertog het volgende:
Dat was natuurlijk ook een heel onhandige woordkeus zo vlak voor het topic vol was.
Die 2de opnames neem ik aan? Goed op ingesprongenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Dat hele gedoe met VPRO's Toren C was hier de 1 april grap.
Tientallen mensen hadden zich vanmorgen aangemeld om te figureren en er was geen filmploeg te bekennen...
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Tientallen mensen hadden zich vanmorgen aangemeld om te figureren en er was geen filmploeg te bekennen...
whehehe epischquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Ja, waar ik gisteren de oproep van plaatste.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die 2de opnames neem ik aan? Goed op ingesprongen![]()
Daarom issie ook zo goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juist omdat ze dinsdag wel echt hebben staan filmen op het dak...
En dat was wel voor een echt programma? Anders is het wel een erg zorgvuldig opgezette grap.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, waar ik gisteren de oproep van plaatste.
Ik heb me niet aangemeld, maar heb er niet bij stil gestaan dat die oproep fake kon zijn.
Juist omdat ze dinsdag wel echt hebben staan filmen op het dak...
quote:Beste Collega's,
Zoals sommigen van jullie wellicht hebben gemerkt zijn dinsdag opnames gemaakt voor de VPRO televisieserie Toren C.
Naar nu blijkt moeten twee scenes opnieuw worden opgenomen. Hiervoor is met de directie van ... afgesproken dat vrijdag om dezelfde tijd (16:00 - 19:00 uur) wederom op het dak de schietscene wordt opgenomen. Hiervoor wordt opnieuw uitsluitend gebruik gemaakt van een nep vuurwapen.
De programmamakers zullen voorts rond het middaguur een achtervolgingsscene opnemen op de brede stoep tussen .... De opnames vinden plaats tussen 12:00 uur en 13:15, vlak voor de ingang van .... Medewerkers wordt gevraagd rond deze tijd niet op de opnameplek aanwezig te zijn. De ... zijn gedurende de opnames bereikbaar via de parkeergarage. De uitgangen van de ... blijven open.
Het is mogelijk om je aan te melden als figurant voor deze scene. De programmamakers zoeken tussen de 80 en 100 figuranten. Je kunt je hiervoor een kwartier voor opname aanmelden in de hal van .... bij de medewerkers van de VPRO. Voor deelname aan het televisieprogramma ontvang je geen vergoeding.
Overleg vooraf wel even met je leidinggevende of er eventueel bezwaar bestaat voor je deelname.
Ja, zie hier: AKQ SC #1028: Verzorging? Sexuele Voorlichting? Whatever...quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dat was wel voor een echt programma? Anders is het wel een erg zorgvuldig opgezette grap.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:53 schreef Etcetera het volgende:
Echt, complimenten aan de bedenkers van deze grap
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Hier was ooit de 1 April grap dat de Thalys ons station aan zou doen. Dat was in de tijd dat die net ging rijden
als je helemaal niks meer merkt is het wel een goeie verstoringquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Nu krijg ik allerlei meldingen binnen dat er een grote automatiseringsverstoring is.
Ik merk niks, dus durf het niet te verifiëren...
Arme Ofyles.....quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Hier was ooit de 1 April grap dat de Thalys ons station aan zou doen. Dat was in de tijd dat die net ging rijden
Hoe absurd het ook klinkt, destijds klonk het nog mogelijk ook. We zitten hier immers aan Den Haag-Rotterdam lijn en wel het eerste electrische spoor van Nederland. Dus tjaquote:
Ik post hier toch nog... ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als je helemaal niks meer merkt is het wel een goeie verstoring
jij hebt toch een mobiel met die optiequote:
Buiten dat zou een grote automatiseringsverstoring nog niet eens hoeven beteken dat niets meer werkt en het internet eruit ligtquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij hebt toch een mobiel met die optie
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Herstel dan: Ik post hier toch nog vanaf mijn werkplek PC, zonder dat ik daar enige verstoring ondervind op de betrokken applicatie-, database- en/of proxyservers, firewalls, white & black lists e.d.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten dat zou een grote automatiseringsverstoring nog niet eens hoeven beteken dat niets meer werkt en het internet eruit ligt
quote:Het kind van het 12-jarige meisje dat vorige week beviel van een dochter is waarschijnlijk op Sint Maarten verwekt. Het meisje was daar zo'n negen maanden geleden op vakantie. Dat zeggen ingewijden.
Is ze blank dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat impliceer je?
Dat dat blanke meisje op vakantie is verkracht?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
Dit was een 1 Aprilgrap uit 1929
[ afbeelding ]
Maar er stonden er 2quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ene blanke meisje herinner ik me nog van de foto...
Ja maar dat getekende touwquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij kleine kinderen zal het nog werken.
Stom ja.quote:
Door de slechte kwaliteit van de foto's in de krant.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog wat nuttige dingen om te doen. Maar ik ga WoWen
Deze uit 1933 vond ik toch een stuk beter:quote:
O, maar die zie je hier nog regelmatig rondvliegen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze uit 1933 vond ik toch een stuk beter:
[ afbeelding ]
Dat plaatsen ze niet alleen op 1 april, ik heb dat ding hier al vaker gezien en gerepost...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
Google haalt ook een 1 aprilgrap uit:
SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult !
Tja, daar heeft de directeur niets mee te maken. Tot 17:00 uur moet er hier bezetting zijn. Zelfs als het bijna uitgestorven is in het gebouw, zoals nu het geval is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou en, in Duitsland is het op vrijdagmiddag ook overal uitgestorven. En jij werkt vlakbij Duitsland.
Tja, de beheerder zit in utrecht en is wel elke vrijdag vrij!quote:Er heeft zich een onvoorziene fout voorgedaan. Probeer het nogmaals of neem contact op met de beheerder.
Wel één beheerder die ook nog vrij is?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, daar heeft de directeur niets mee te maken. Tot 17:00 uur moet er hier bezetting zijn. Zelfs als het bijna uitgestorven is in het gebouw, zoals nu het geval is.![]()
Ik ga maar even thee ophalen en paaseitjes eten. Misschien knap ik daarvan op.
Deze melding krijg ik steeds in het systeem: Er heeft zich een onvoorziene fout voorgedaan. Probeer het nogmaals of neem contact op met de beheerder. Tja, de beheerder zit in utrecht en is wel elke vrijdag vrij!![]()
Het hele beheer is volgens mij op vrijdag vrij... beheer is niet van onszelf, maar is een landelijke organisatie die ingehuurd wordt, als het ware.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel één beheerder die ook nog vrij is?
En jullie huren ze slechts part-time in?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het hele beheer is volgens mij op vrijdag vrij... beheer is niet van onszelf, maar is een landelijke organisatie die ingehuurd wordt, als het ware.
Tja, maar daar is bij jullie dan ook het geld voorquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jullie huren ze slechts part-time in?![]()
Zitten wij hier onze 24/7 ondersteuning met call-resolution binnen 2 uur...
Nee, ik was niet volledig. Alleen als het hele netwerk platligt, is er sprake van dringend spoed en wordt het zsm opgelost. Als 1 gebruiker maar last heeft, krijgt het een lagere prio. Laatst had ik een hogere prio voor iets en zou het binnen 3 dagen opgelost worden. Yeah!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jullie huren ze slechts part-time in?![]()
Zitten wij hier onze 24/7 ondersteuning met call-resolution binnen 2 uur...
Breek me de bekl niet open over contracteringen, kosten en wat je er voor terug krijgt... ;')quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, maar daar is bij jullie dan ook het geld voor
Ga je het boek lezen of de film kijken?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik verveel me....
Vriendje had vandaag vrij genomen, dus vanochtend nog flink aan het schilderen geweest, maar nu is ie naar zn ouders en mn vrienden zijn allemaal druk of onbereikbaar.....saai!
Que?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je het boek lezen of de film kijken?
Dat heb je snel gedaan!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Oorzaak gevonden: een DNS server is gecrashed, waardoor een deel van het verkeer in de soep raakt.
Hostingleverancier is al aan het sleutelen...
"Alleen op de wereld"quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Que?
Ik heb nog een miniserie liggen, Fingersmith, misschien dat ik die lekker af ga kijken ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |