Dat is ook een 1 aprilgrap. Morgen werkt 'ie weer kut.quote:
Vond ik ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:43 schreef De_Hertog het volgende:
Dat was natuurlijk ook een heel onhandige woordkeus zo vlak voor het topic vol was.
Die 2de opnames neem ik aan? Goed op ingesprongenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Dat hele gedoe met VPRO's Toren C was hier de 1 april grap.
Tientallen mensen hadden zich vanmorgen aangemeld om te figureren en er was geen filmploeg te bekennen...
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Tientallen mensen hadden zich vanmorgen aangemeld om te figureren en er was geen filmploeg te bekennen...
whehehe epischquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Ja, waar ik gisteren de oproep van plaatste.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die 2de opnames neem ik aan? Goed op ingesprongen![]()
Daarom issie ook zo goedquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Juist omdat ze dinsdag wel echt hebben staan filmen op het dak...
En dat was wel voor een echt programma? Anders is het wel een erg zorgvuldig opgezette grap.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, waar ik gisteren de oproep van plaatste.
Ik heb me niet aangemeld, maar heb er niet bij stil gestaan dat die oproep fake kon zijn.
Juist omdat ze dinsdag wel echt hebben staan filmen op het dak...
quote:Beste Collega's,
Zoals sommigen van jullie wellicht hebben gemerkt zijn dinsdag opnames gemaakt voor de VPRO televisieserie Toren C.
Naar nu blijkt moeten twee scenes opnieuw worden opgenomen. Hiervoor is met de directie van ... afgesproken dat vrijdag om dezelfde tijd (16:00 - 19:00 uur) wederom op het dak de schietscene wordt opgenomen. Hiervoor wordt opnieuw uitsluitend gebruik gemaakt van een nep vuurwapen.
De programmamakers zullen voorts rond het middaguur een achtervolgingsscene opnemen op de brede stoep tussen .... De opnames vinden plaats tussen 12:00 uur en 13:15, vlak voor de ingang van .... Medewerkers wordt gevraagd rond deze tijd niet op de opnameplek aanwezig te zijn. De ... zijn gedurende de opnames bereikbaar via de parkeergarage. De uitgangen van de ... blijven open.
Het is mogelijk om je aan te melden als figurant voor deze scene. De programmamakers zoeken tussen de 80 en 100 figuranten. Je kunt je hiervoor een kwartier voor opname aanmelden in de hal van .... bij de medewerkers van de VPRO. Voor deelname aan het televisieprogramma ontvang je geen vergoeding.
Overleg vooraf wel even met je leidinggevende of er eventueel bezwaar bestaat voor je deelname.
Ja, zie hier: AKQ SC #1028: Verzorging? Sexuele Voorlichting? Whatever...quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
En dat was wel voor een echt programma? Anders is het wel een erg zorgvuldig opgezette grap.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:53 schreef Etcetera het volgende:
Echt, complimenten aan de bedenkers van deze grap
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Hier was ooit de 1 April grap dat de Thalys ons station aan zou doen. Dat was in de tijd dat die net ging rijden
als je helemaal niks meer merkt is het wel een goeie verstoringquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:10 schreef MadMaster het volgende:
Nu krijg ik allerlei meldingen binnen dat er een grote automatiseringsverstoring is.
Ik merk niks, dus durf het niet te verifiëren...
Arme Ofyles.....quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:07 schreef Nembrionic het volgende:
Hier was ooit de 1 April grap dat de Thalys ons station aan zou doen. Dat was in de tijd dat die net ging rijden
Hoe absurd het ook klinkt, destijds klonk het nog mogelijk ook. We zitten hier immers aan Den Haag-Rotterdam lijn en wel het eerste electrische spoor van Nederland. Dus tjaquote:
Ik post hier toch nog... ?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
als je helemaal niks meer merkt is het wel een goeie verstoring
jij hebt toch een mobiel met die optiequote:
Buiten dat zou een grote automatiseringsverstoring nog niet eens hoeven beteken dat niets meer werkt en het internet eruit ligtquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
jij hebt toch een mobiel met die optie
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:44 schreef MadMaster het volgende:
Herstel dan: Ik post hier toch nog vanaf mijn werkplek PC, zonder dat ik daar enige verstoring ondervind op de betrokken applicatie-, database- en/of proxyservers, firewalls, white & black lists e.d.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Buiten dat zou een grote automatiseringsverstoring nog niet eens hoeven beteken dat niets meer werkt en het internet eruit ligt
quote:Het kind van het 12-jarige meisje dat vorige week beviel van een dochter is waarschijnlijk op Sint Maarten verwekt. Het meisje was daar zo'n negen maanden geleden op vakantie. Dat zeggen ingewijden.
Is ze blank dan?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat impliceer je?
Dat dat blanke meisje op vakantie is verkracht?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:23 schreef Nembrionic het volgende:
Dit was een 1 Aprilgrap uit 1929
[ afbeelding ]
Maar er stonden er 2quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ene blanke meisje herinner ik me nog van de foto...
Ja maar dat getekende touwquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Bij kleine kinderen zal het nog werken.
Stom ja.quote:
Door de slechte kwaliteit van de foto's in de krant.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog wat nuttige dingen om te doen. Maar ik ga WoWen
Deze uit 1933 vond ik toch een stuk beter:quote:
O, maar die zie je hier nog regelmatig rondvliegen...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Deze uit 1933 vond ik toch een stuk beter:
[ afbeelding ]
Dat plaatsen ze niet alleen op 1 april, ik heb dat ding hier al vaker gezien en gerepost...quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef Nembrionic het volgende:
Google haalt ook een 1 aprilgrap uit:
SchaamlipCorrectie NU ¤ 900,- Groots Resultaat - Gratis Consult !
Tja, daar heeft de directeur niets mee te maken. Tot 17:00 uur moet er hier bezetting zijn. Zelfs als het bijna uitgestorven is in het gebouw, zoals nu het geval is.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nou en, in Duitsland is het op vrijdagmiddag ook overal uitgestorven. En jij werkt vlakbij Duitsland.
Tja, de beheerder zit in utrecht en is wel elke vrijdag vrij!quote:Er heeft zich een onvoorziene fout voorgedaan. Probeer het nogmaals of neem contact op met de beheerder.
Wel één beheerder die ook nog vrij is?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tja, daar heeft de directeur niets mee te maken. Tot 17:00 uur moet er hier bezetting zijn. Zelfs als het bijna uitgestorven is in het gebouw, zoals nu het geval is.![]()
Ik ga maar even thee ophalen en paaseitjes eten. Misschien knap ik daarvan op.
Deze melding krijg ik steeds in het systeem: Er heeft zich een onvoorziene fout voorgedaan. Probeer het nogmaals of neem contact op met de beheerder. Tja, de beheerder zit in utrecht en is wel elke vrijdag vrij!![]()
Het hele beheer is volgens mij op vrijdag vrij... beheer is niet van onszelf, maar is een landelijke organisatie die ingehuurd wordt, als het ware.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel één beheerder die ook nog vrij is?
En jullie huren ze slechts part-time in?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het hele beheer is volgens mij op vrijdag vrij... beheer is niet van onszelf, maar is een landelijke organisatie die ingehuurd wordt, als het ware.
Tja, maar daar is bij jullie dan ook het geld voorquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jullie huren ze slechts part-time in?![]()
Zitten wij hier onze 24/7 ondersteuning met call-resolution binnen 2 uur...
Nee, ik was niet volledig. Alleen als het hele netwerk platligt, is er sprake van dringend spoed en wordt het zsm opgelost. Als 1 gebruiker maar last heeft, krijgt het een lagere prio. Laatst had ik een hogere prio voor iets en zou het binnen 3 dagen opgelost worden. Yeah!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En jullie huren ze slechts part-time in?![]()
Zitten wij hier onze 24/7 ondersteuning met call-resolution binnen 2 uur...
Breek me de bekl niet open over contracteringen, kosten en wat je er voor terug krijgt... ;')quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, maar daar is bij jullie dan ook het geld voor
Ga je het boek lezen of de film kijken?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik verveel me....
Vriendje had vandaag vrij genomen, dus vanochtend nog flink aan het schilderen geweest, maar nu is ie naar zn ouders en mn vrienden zijn allemaal druk of onbereikbaar.....saai!
Que?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga je het boek lezen of de film kijken?
Dat heb je snel gedaan!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Oorzaak gevonden: een DNS server is gecrashed, waardoor een deel van het verkeer in de soep raakt.
Hostingleverancier is al aan het sleutelen...
"Alleen op de wereld"quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Que?
Ik heb nog een miniserie liggen, Fingersmith, misschien dat ik die lekker af ga kijken ja
Oh, hahaquote:
Pro-actieve leverancier en de storing was via onze servicedesk al uitgezet.quote:
Ow hahaha. Goede leverancier!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pro-actieve leverancier en de storing was via onze servicedesk al uitgezet.
Ik was meer spuit elf in dit geval...
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:05 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb de leider van het voetbalteam even een mailtje gestuurd met het verzoek of hij met een speler en trainer wil gaan praten.![]()
Ik ben op drift....
Na de wedstrijd gaan de jongens penalties nemen en geven dan de jochies van de tegenpartij een hand en bedanken voor de wedstrijd. Nu is er een (akelig) jochie in het team die al twee wedstrijden meteen na zn penalty wegloopt naar de kleedkamer. Samen met zn moeder. Als je iets zegt, krijg je een kwade blik. Ik stoor me daaraan, net als enkele andere ouders, en vind dat daar wat van gezegd moet worden. Het is afspraak en hoort dus gewoon. De andere jongens mogen ook niet eerder van het veld.
Nee hoor. Helemaal terecht.quote:
Gelukkig.... nu nog voor elkaar krijgen dat het jochie niet in de basis mag beginnen als hij donderdags niet getraind heeft.quote:
Aanpakken die gasten. Wel de lusten maar niet de lasten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig.... nu nog voor elkaar krijgen dat het jochie niet in de basis mag beginnen als hij donderdags niet getraind heeft.en dat gebeurt bijna elke week!!
![]()
Precies... dan moet je niet in F1 gaan spelen. De moeder vindt het trouwens ook niet leuk met ons..quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aanpakken die gasten. Wel de lusten maar niet de lasten.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Gelukkig.... nu nog voor elkaar krijgen dat het jochie niet in de basis mag beginnen als hij donderdags niet getraind heeft.en dat gebeurt bijna elke week!!
![]()
Wat doe jij hier!? Ga slapen joh!quote:
Tot zover de 1 aprilgrapquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:01 schreef MadMaster het volgende:
Oorzaak gevonden: een DNS server is gecrashed, waardoor een deel van het verkeer in de soep raakt.
Hostingleverancier is al aan het sleutelen...
En terecht. Het is plintenladderdagquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je vertrouwd toch ook niemand meer op zo'n dag als vandaag...
Die kun je kopen in de winkel waar ook knoopsgaten verkocht worden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En terecht. Het is plintenladderdag
Hier een hele pagina volquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kun je kopen in de winkel waar ook knoopsgaten verkocht worden.
naast de bougievonkjesquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Die kun je kopen in de winkel waar ook knoopsgaten verkocht worden.
Een klittetikkertje is toch gewoon je vinger?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier een hele pagina vol
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onmogelijke_opdracht
Lijkt me ookquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een klittetikkertje is toch gewoon je vinger?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hier een hele pagina vol
http://nl.wikipedia.org/wiki/Onmogelijke_opdracht
Hey gossie possie wossie is denk ik niet meer van toepassing. Ik denk dat sexuele voorlichting een goed onderwerp is om over te praten in deze tijd...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:46 schreef LadyBlack het volgende:
O god wat raar, mijn nichtje van 9 heeft hyves en had me toegevoegd
Ze woont aan de andere kant van het land, heb haar al heel lang niet gesproken en weet nu helemaal niet welke toon ik aan moet slaan
Een taludschaaf vind ik trouwens ook een mooi woord.quote:
Ja die is ook mooi gevondenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een taludschaaf vind ik trouwens ook een mooi woord.
Ik vind dat oudroze echt een hele verbetering. Mooi!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en picture er ook vast het blokkenzeil bij in de gang
quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat oudroze echt een hele verbetering. Mooi!!
wat hij zegt.quote:
Sorry, kon het niet laten...quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:59 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik vond het roze in de gang best heel leuk, in combinatie met het rode tapijt ook, alleen het was echt aftands aan het worden...
Is ook mooiquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, kon het niet laten...
Wij hebben juist nu alles wit, maar willen naar een licht kleurtje...
quote:AMSTERDAM - Het volgen van een tweede bètamaster aan de Universiteit Utrecht wordt volgend collegejaar met 17.700 euro meer dan tien keer zo duur.
Ik heb Guus Meeuwis opstaanquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
Maar ik zit eigenlijk te wachten op 21 van Adele, dat lijkt me echt een mooi album!
Die zag ik ooit bij een spelshow. Die is raarquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:38 schreef LadyBlack het volgende:
Inmiddels klinkt hier Paloma Faith, dat vind ik ook leuk!
En zometeen ga ik lekker naar mn oppasadres, er wordt voor me gekookt, ideaal
Nee dankje. Moet zo werken.quote:
Gij, boef!!!quote:
Dankquote:
quote:
quote:In Zweden moet je over elke pokerhand die je wint 30% procent belasting betalen als de pokerroom waar je speelt niet in Zweden of de EU is gevestigd. Als je een pokerhand verliest mag je dit niet hiervan aftrekken. Tijdens de honderdduizenden handen die Blom speelde, verwisselde honderden miljoenen dollars van eigenaar.
De belastingdienst schat dat Blom nog $150.000.000 aan belasting moet betalen, ondanks dat de speler 'maar' een paar miljoen heeft verdiend met zijn spel.
Wat bedoel je met wtf? Dat je moeder het niet snapt?quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:53 schreef Etcetera het volgende:
Net een stukje 'Keeping Up Appearances' gekeken, en toen moest m'n moeder me vertellen dat Misses Bucket niet voor niets Bouquet wil worden genoemd. Hyacinth, Rose, Violet, Daisy. Bloemen. Wtf
Ik ook niet eigenlijk maar dat is natuurlijk niet de reden dat ze Bouquet genoemd wil wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 23:59 schreef Etcetera het volgende:
Nee dat ik daar nooit eerder bij stil heb gestaan
quote:
Nou, zo druk is het hier nou ook niet.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
en aangezien ik nog steeds niet het type ben dat in z'n eentje de avond van zijn leven heeft in de kroeg ben ik ook maar gegaan. Kom ik jullie maar vervelen.
Ik denk het.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De rest heeft wel een sociaal leven/ moet werken?
oh? Is dat gebanned dan? Ik keek er niet echt vaak.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk het.
Of een ban natuurlijk. Maar dat kunnen we niet meer controleren in de FB.
Ja, de banlijst heeft een ban.quote:Op zaterdag 2 april 2011 00:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
oh? Is dat gebanned dan? Ik keek er niet echt vaak.
Nee. Tenzij we weer een tubgirl/2girls1cup sessie hebben gemist.quote:Iemand in het bijzonder?
Ah, geen wonder dat MaJo al een tijdje niet gezien is dan.quote:
Geen idee. Ik kan het niet controleren.quote:
Ze heeft haar scriptie compleet gedelete.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
jij spreekt haar toch nog wel eens IRL? Hoe is het met haar?
Dan pak ik nog maar een bakkie pleur.quote:Op zaterdag 2 april 2011 01:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, nu eerst maar eens een lekkere Whisky
Warm. Meer ook niet.quote:
Slaapsequote:
Mogguhquote:
Nog wel.quote:
Ik ook. Al hoorde ik wel dat het morgen/vandaag klote weer gaat worden. 22+quote:
Gerardquote:Op zaterdag 2 april 2011 04:03 schreef Cobra4 het volgende:
Maar gelukkig is Gerard Ekdom nu op tv/radio. Met straks een live optreden van The Tiny Little Bigband.
Ik wel. Jij ook?quote:Op zaterdag 2 april 2011 06:43 schreef iamredleader het volgende:
En heeft iedereen alle 1 april grappen overleefd?
Nee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:55 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik even klagen? Heb gisteren mijn beide vriendinnen die buiten de stad wonen gebeld, geen gehoor gehad en een smsje gestuurd, van allebei niks terug gehoord.
Ook nog 2 vriendinnen hier in de stad gesmst of ze dit weekend wat af konden spreken, ook niks gehoord....
Ik zit hier het hele weekend alleen en wil een gezellige koffiedate!!!!![]()
Komt dat als een verrassingquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:07 schreef LadyBlack het volgende:
Whoeiiii mr EtcieKlinkt als een goed weekend Etc!
Van mij wel hoor LBquote:
Ik denk dat je de eerstkomende tijd moet proberen om dingen die je ex zegt niet te persoonlijk op te nemen....quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:19 schreef Etcetera het volgende:
M'n ex zei gisteren nog wat stomsIk had het erover dat ik een jurk wil kopen voor als m'n zus gaat trouwen, en volgens hem staan jurken mij niet. Nou dank je wel
Heb er niet echt op gereageerd, maar vond het niet tof. Er zijn echt duizenden jurken te koop en dan zal er geen een bijzitten die mij staat? Pfff
Je hebt toch pas een leuke gekocht?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:19 schreef Etcetera het volgende:
M'n ex zei gisteren nog wat stomsIk had het erover dat ik een jurk wil kopen voor als m'n zus gaat trouwen, en volgens hem staan jurken mij niet. Nou dank je wel
Heb er niet echt op gereageerd, maar vond het niet tof. Er zijn echt duizenden jurken te koop en dan zal er geen een bijzitten die mij staat? Pfff
Ja. Maar m'n zus gaat trouwen. En da's altijd reden om nieuwe kleren te kopenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja. Maar m'n zus gaat trouwen. En da's altijd reden om nieuwe kleren te kopenEn waarschijnlijk ook dan nieuwe schoenen
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]nu is het toch echt waar. Je bent geen jongens meisje meer. Maar een vrouw.
Houden zo!quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:33 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En toch nog steeds lekker mezelf
Bevalt uitstekend
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:35 schreef LadyBlack het volgende:
En als je een jurkje vindt waar jij je goed in voelt, staat ie je ook goed!
Sowieso, jurkjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Doe je wel goed luchten?quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:36 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga maar weer eens wat ammoniak op de muur smeren
Ja beter van wel he, ik ging donderdag bijna van mn stokjequote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja beter van wel he, ik ging donderdag bijna van mn stokje![]()
quote:Gelukkig is het nu mooi weer, dus de balkondeur staat open
Niet zo leuk maar niet zo gek natuurlijk. Hij zal nu wel dingen roepen waar hij niet blij mee was maar die hij eerder voor lief namquote:Op zaterdag 2 april 2011 11:19 schreef Etcetera het volgende:
Je kunt toch ook niet eeuwig dezelfde blijven?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit mobiel, lastig quoten, maar ik trek me niets aan van wat hij zegt, hij vindt sowieso dat ik veranderd benen dat ben ik ook, maar volgens mij in positieve zin
![]()
En. Nieuwe schoenen. Met hakmijn eerste hakschoenen hihi
Van tomboy tot meisjesmeisje?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:19 schreef Etcetera het volgende:
Ik zit mobiel, lastig quoten, maar ik trek me niets aan van wat hij zegt, hij vindt sowieso dat ik veranderd benen dat ben ik ook, maar volgens mij in positieve zin
![]()
En. Nieuwe schoenen. Met hakmijn eerste hakschoenen hihi
van hem of van mijquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:30 schreef CaLeX het volgende:
Etc, is het geen vorm van aandachtvragerrij?
Hoe denk je dat vogels aan nakomelingen komen? Per ooievaar?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:30 schreef CaLeX het volgende:
Etc, is het geen vorm van aandachtvragerrij?
dat lijkt mij ook inderdaadquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je kunt toch ook niet eeuwig dezelfde blijven?
Hoe oud was je toen je wat met je ex kreeg, 18 ofzo? Natuurlijk ben je sindsdien veranderd! En helemaal nu je in een andere relatie zit, afgestudeerd bent, enzovoorts, dat verandert je allemaal
uit knolrapen toch?quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hoe denk je dat vogels aan nakomelingen komen? Per ooievaar?
Oh zo. Hij heeft er idd meer moeite mee, maar dat wordt wel al beter.quote:Op zaterdag 2 april 2011 14:33 schreef CaLeX het volgende:
Van hem natuurlijk, volgens mij ben jij door aan het gaan en heeft hij er meer moeite mee dan jij?
regel ikquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:34 schreef LadyBlack het volgende:
Ik wil natuurlijk wel de nieuwe schoenen mét hak zien
Ja, en dat zal andersom ook zo zijn. Lijkt me heel normaalquote:Op zaterdag 2 april 2011 14:22 schreef Etcetera het volgende:
En Nem, ik stoor me nu meer aan bepaalde trekjes van hem dan tijdens de relatie
No shit, Sherlock!quote:De politie onderzoekt de zaak en sluit niet uit dat de daders mogelijk verkeerd geïnformeerd waren.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]nu is het toch echt waar. Je bent geen jongens meisje meer. Maar een vrouw.
Nee, we krijgen pas volgende week de sleutel, maar we hebben wel al van alles besteld:quote:
Ja, eigenlijk welquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:41 schreef LadyBlack het volgende:
Leuk Soemp
Heb je het al helemaal in je hoofd hoe het moet worden?
Morgen is er 75% kans op neerslag. Mooie dag om te verven dusquote:Op zaterdag 2 april 2011 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net 2 uur voor mn huis zitten kletsen met de buurman, gezelligIn de winter zie ik mijn buren echt zelden, maar 's zomers kan ik altijd aanschuiven, hij zit bijna permanent voor zn voordeur
Nu heb ik helemaal geen zin meer in schilderen
Oh heerlijk!quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:59 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk welEn gek genoeg zijn Sven en ik het de hele tijd eens.
Ja precies, dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Morgen is er 75% kans op neerslag. Mooie dag om te verven dus
Zodat je ook mooi licht binnen krijgt.quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:10 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh heerlijk!
Ik heb dit gevonden, dat lijkt me zo mooi op het raampje hier in de gang
[ afbeelding ]
Wat een romantisch kamertje. Leuk dat geel en met die rand! En dat bedquote:Op zaterdag 2 april 2011 17:54 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, komtie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Genomen vanaf het bed, dus rechts als je de kamer binnenkomt.
En een close-up van de behangrand bovenaan de muren, het witte is glow-in-the-dark
[ afbeelding ]
Is "The Closer" iets?quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe een series-marathonCold Case, The Closer, The Good Wife achter elkaar.
I like
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:23 schreef LadyBlack het volgende:
Whehehe, jullie hebben wel een beetje dezelfde smaak qua series he?
Dat horen we snel genoeg denk ik. Het lijkt wel of Etcie kan ruiken dat we over series praten. Ze zal dus wel snel online komen.quote:Ik ben benieuwd wat Etc ervan vindt!
quote:Op zaterdag 2 april 2011 15:22 schreef iamredleader het volgende:
* insert facepalm plaatjes *
idd, Nem, wat een conclusie
Wel meer.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
He Cobra, heeft de Marechaussee 4 pantservoertuigen? Zo ja, dan heb ik ze vandaag allemaal gezien
Ja, ze hebben YPR's.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
4 YPR's (zo heten die dingen toch)? En ze waren ook creatief met een Cougar
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Tussen Arnhem en Nijmegen was er een oefening gaande (denk ik)
Al die mannen de hele tijd met bivakmuts op. Lekker warm.
Hebben die dan ook van dit soort voertuigen voor de band?quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
MIcky is weer terug![]()
Hij zat zojuist in de voortuin. Ik lag al te slapen maar Peace zag hem ineens... erg vermagerd, maar verder gezond zo te zien. Siep vindt het maar niets en is een beetje boos lijkt het.
Oh!!!! Wat fijn!!quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:06 schreef Diaan73 het volgende:
MIcky is weer terug![]()
Hij zat zojuist in de voortuin. Ik lag al te slapen maar Peace zag hem ineens... erg vermagerd, maar verder gezond zo te zien. Siep vindt het maar niets en is een beetje boos lijkt het.
Goede kans dat dat inderdaad is gebeurd wat hier al is geopperd: een tijdje opgesloten zitten in een schuur of zoiets. Hoe dan ook, het beest is terug en dat is het belangrijkstequote:Op zaterdag 2 april 2011 23:11 schreef LadyBlack het volgende:
Maar wat een actie ook he, beestje is blijkbaar op ontdekkingstocht geweest en meer dan een week (2 weken??) later zit ie weer in je voortuin![]()
quote:Op zaterdag 2 april 2011 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Goed nieuws, Diaan!!!
En nu vastbinden, dat loeder. Dat zal 'm leren om weg te lopen...
Nee.quote:
Correct.quote:
Okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |