Ging het goed in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:49 schreef indaha het volgende:
Hoi Qwea fijn dat je er weer bent en straks naar huis mag
Moet vet nodig maar gevoel is zo goed als terug.20 min denk ik nog. Dan kan ik op mijn been staanquote:
Indaha moest ook naar het ziekenhuis? Hoe ging het idd?!quote:
Ja, wel fijn dat alles waarschijnlijk weg is, maar tochquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef indaha het volgende:
Ik ben ook eindelijk weer bijgelezen, wat gebeurt er soms toch veel als ik even weg ben.
We zijn naar het ziekenhuis geweest en de uitslag viel toch tegen.
Wat ze uit de nier weggehaald hebben was toch kwaadaardig.
Het goede nieuws is dat ze denken dat ze het helemaal hebben weggehaald, dus er hoeft verder niets te gebeuren van nare behandelingen.
Wel krijgt hij elke 3 maanden een CT-scan, een longfoto en bloedonderzoek voorlopig, dus we zijn er nog niet echt vanaf maar we bekijken het voorlopig maar positief.
Damn. Toch een "troost" dat ws alles weg isquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef indaha het volgende:
Ik ben ook eindelijk weer bijgelezen, wat gebeurt er soms toch veel als ik even weg ben.
Het goede nieuws is dat ze denken dat ze het helemaal hebben weggehaald, dus er hoeft verder niets te gebeuren van nare behandelingen.
Wel krijgt hij elke 3 maanden een CT-scan, een longfoto en bloedonderzoek voorlopig, dus we zijn er nog niet echt vanaf maar we bekijken het voorlopig maar positief.
Poeh! Da's niet het nieuws waar jullie op gehoopt hadden.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef indaha het volgende:
Mijn hersenen. Maar er was geen eer meer aan te behalenquote:
Dat zal je altijd zien!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:52 schreef Hitomi het volgende:
...En net nu ik dit type stopt ze met eten..
Dat is een goed teken toch, dat er niets aan de pees is en hoelang moet je nu in het gips?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn hersenen. Maar er was geen eer meer aan te behalen
Nee, mijn enkelbanden van rechts zijn ingekort. Pees was heel
Minder goed dan jullie op hoopten dus.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:56 schreef indaha het volgende:
Nee, helemaal niet raar. Je weet het nu, dus kun je plannen gaan maken. Onzekerheid is het ergste!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:00 schreef indaha het volgende:
Ja ik ben eigenlijk wel blij dat we nu pas weten dat het niet goed was en niet voor de operatie anders zit je er zo tegenaan te hikken en nu is het al achter de rug, dus ik ben ergens opgelucht nu, raar he
Vanavond weer schaatsen?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
Mijn hersenen. Maar er was geen eer meer aan te behalen
Nee, mijn enkelbanden van rechts zijn ingekort. Pees was heel
Nee, voetballen met een zeeleeuwquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Verder gaat het eigenlijk best goed,de hechtingen zijn er ook uitgehaald en we gaan morgen eens een wandelingetje proberen nu het zo'n mooi weer wordtquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Minder goed dan jullie op hoopten dus.Maar gelukkig hebben ze alles weggehaald en blijft hij goed onder controle. Hoe is het verder met de mister?
Oeps, vergetenquote:
Lekker.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef indaha het volgende:
[..]
Verder gaat het eigenlijk best goed,de hechtingen zijn er ook uitgehaald en we gaan morgen eens een wandelingetje proberen nu het zo'n mooi weer wordt
Ze hebben een speciaal hypoallergeen dieetvoer. Ik heb het al geprobeerd wat zachter te maken met wat water, maar dat hoeft ze ook niet. Dus veel opties hebben we niet wat 'onweerstaanbare dingen' betreft.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal je altijd zien!
Heb je al wat onweerstaanbare dingen geprobeerd?
En wat warm water bij het natvoer, zodat het extra sterk gaat ruiken?
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:04 schreef Cat22 het volgende:
Er is hier een moord gepleegd!![]()
Het beeld hieronder kan schokkend zijn
Heb je de politie gebeld !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kijk maar uit de dader kan nog in de buurt zijn
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |