Je hebt het geprobeerd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:18 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, die kan je echt niet uit elkaar drijven.
Mooi is dat.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:22 schreef Maes het volgende:
Mijn ouder waren vorig jaar 50 (!) jaar getrouwd. Ze zijn echt het levend voorbeeld tot de dood ons scheidt.
En nog zo schattig samen, mijn moeder doet soms nog de armen om zijn hals voor een dikke zoenEn ze internetten samen en sturen emails naar New Zealand waar de broer van mijn moeder woont. Mijn ouders zijn geweldig
Anne !quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:58 schreef Greys het volgende:
Q! Ouwe ziekenhuisbunkeraar
Ik moet niets zeggen, ik had na de narcose ook meteen trek in bruin brood met kaas.
Ziekenhuiskaas, dan is het zelfs lekker
Fijn dat je nog leeft en je babbels nog hebt.
Ja Q.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef Qwea het volgende:
En ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee hier in deze SC. semi rellen of echt rellen mag alleen als ik er ben. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen??????![]()
Ja hoor eens, JIJ moet zonodig in het ziekenhuis gaan liggenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:29 schreef Qwea het volgende:
En ik ben er eigenlijk wel een beetje klaar mee hier in deze SC. semi rellen of echt rellen mag alleen als ik er ben. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen??????![]()
Voor de verandering. Het is bloed heet hier.quote:
Ja dus? Jullie hadden godverdomme ook solidair kunnen zijn totdat ik er weer was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hoor eens, JIJ moet zonodig in het ziekenhuis gaan liggen
Ja, al had hij gisteren tijdens de training met koppen nog een beetje last. En nu mag hij morgen nog niet spelen van de trainer, dus dat waren dikke tranen gisteren. Hij had zich er zo op verheugdquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Is christans hoofdpijn helemaal over Rewimo?
Ja hallo zeg, ik ga notabene binnenkort heel solidair ook op een dagbehandeling liggen. Je kan me nog meer vertellen, dat doe ik dus ook niet meerquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:32 schreef Qwea het volgende:
Ja dus? Jullie hadden godverdomme ook solidair kunnen zijn totdat ik er weer was.
Pi kan niet mobiel
Goed gelukkigquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:33 schreef ferrari_rood het volgende:
Hoe is het met je blindendarm Oognip?
quote:
Wehehehe. Ik ga ff proberen te rusten... tot zo dusquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hallo zeg, ik ga notabene binnenkort heel solidair ook op een dagbehandeling liggen. Je kan me nog meer vertellen, dat doe ik dus ook niet meer
Je kunt ook zelf eentje sturenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:31 schreef asfalthooligan het volgende:
Gaat maar eens douchen
en wachten op een smsje![]()
Christan snapt het inmiddels ook wel hoor. Maar hij vindt het niet leuk. En dat snap ik dan wel weerquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:37 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik snap de trainer wel.
Bij mijn vriend op voetbal vroeger mocht er een jongen niet koppen.
Nu weet ik niet meer zeker of het vanwege migraine of epilepsie was. Maar dat zag er wel apart uit je verwacht dat hij kopt maar dat deed hij nooit
Fijn is dat! Ook heerlijk dat ze er dan bij zijn als je trouwtquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:22 schreef Maes het volgende:
Mijn ouders waren vorig jaar 50 (!) jaar getrouwd. Ze zijn echt het levend voorbeeld tot de dood ons scheidt.
En nog zo schattig samen, mijn moeder doet soms nog de armen om zijn hals voor een dikke zoenEn ze internetten samen en sturen emails naar New Zealand waar de broer van mijn moeder woont. Mijn ouders zijn geweldig
Laat die jongen tochquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Heet natuurlijk geen zwabber he apk die weken wat jaren erover doet om een move te maken![]()
Zwabber doet het gewoon rustig aan zodat ze samen oud kunnen wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Heet natuurlijk geen zwabber he apk die weken wat jaren erover doet om een move te maken![]()
Leugenaar. Ik post vanuit de hemel!quote:
Ik zat ook al te zoekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik 2 topics doorworstelen voor het verhaal van EliesMooi niks
![]()
En ik maar denken dat je gestikt was in je ziekenhuisbrood.quote:
Ik mag zeer ws straks weg. Ik ben niet gestikt (helaas cat, sorry!) In hey brood, en ik heb voor alsnog geen pijn. Kan mijn benen weer redelijk bewegen, maar het tintelt nog dus niet echt pain timequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Q ik heb niet teruggelezen helemaal nog, maar hoe lang moet je blijven?
En heb je pijn?
Was gewone appelsap te duur?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag zeer ws straks weg. Ik ben niet gestikt (helaas cat, sorry!) In hey brood, en ik heb voor alsnog geen pijn. Kan mijn benen weer redelijk bewegen, maar het tintelt nog dus niet echt pain timeen ik heb oxy
Ik moet pissen, maar dan moet ik op de poik hou het wel op. En de appelsap hier wordt aangemaakt met water. Te goor en de ranja is ook ranzig.
Fijn dat je dadelijk weg mag Q.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag zeer ws straks weg. Ik ben niet gestikt (helaas cat, sorry!) In hey brood, en ik heb voor alsnog geen pijn. Kan mijn benen weer redelijk bewegen, maar het tintelt nog dus niet echt pain timeen ik heb oxy
Ik moet pissen, maar dan moet ik op de poik hou het wel op. En de appelsap hier wordt aangemaakt met water. Te goor en de ranja is ook ranzig.
Kun je nog heel veel bloemkool eten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
Dadelijk is groot woord. Denk pas rond 21u. En ik denk dat idd de appelsap teduur was, greys
Maakt niet uit, je kunt vanavond dan weer lekker in je eigen bedje slapen, eigen vent en Beer weer bij de hand!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
Dadelijk is groot woord. Denk pas rond 21u. En ik denk dat idd de appelsap teduur was, greys
Kan je het dan nog zo lang ophouden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
Nee Greys, ze moet juist plassen voor ze weg mag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |