Fijn is dat! Ook heerlijk dat ze er dan bij zijn als je trouwtquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:22 schreef Maes het volgende:
Mijn ouders waren vorig jaar 50 (!) jaar getrouwd. Ze zijn echt het levend voorbeeld tot de dood ons scheidt.
En nog zo schattig samen, mijn moeder doet soms nog de armen om zijn hals voor een dikke zoenEn ze internetten samen en sturen emails naar New Zealand waar de broer van mijn moeder woont. Mijn ouders zijn geweldig
Laat die jongen tochquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Heet natuurlijk geen zwabber he apk die weken wat jaren erover doet om een move te maken![]()
Zwabber doet het gewoon rustig aan zodat ze samen oud kunnen wordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:50 schreef asfalthooligan het volgende:
Heet natuurlijk geen zwabber he apk die weken wat jaren erover doet om een move te maken![]()
Leugenaar. Ik post vanuit de hemel!quote:
Ik zat ook al te zoekenquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef tombolafan het volgende:
Ik 2 topics doorworstelen voor het verhaal van EliesMooi niks
![]()
En ik maar denken dat je gestikt was in je ziekenhuisbrood.quote:
Ik mag zeer ws straks weg. Ik ben niet gestikt (helaas cat, sorry!) In hey brood, en ik heb voor alsnog geen pijn. Kan mijn benen weer redelijk bewegen, maar het tintelt nog dus niet echt pain timequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:18 schreef Greys het volgende:
Q ik heb niet teruggelezen helemaal nog, maar hoe lang moet je blijven?
En heb je pijn?
Was gewone appelsap te duur?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag zeer ws straks weg. Ik ben niet gestikt (helaas cat, sorry!) In hey brood, en ik heb voor alsnog geen pijn. Kan mijn benen weer redelijk bewegen, maar het tintelt nog dus niet echt pain timeen ik heb oxy
Ik moet pissen, maar dan moet ik op de poik hou het wel op. En de appelsap hier wordt aangemaakt met water. Te goor en de ranja is ook ranzig.
Fijn dat je dadelijk weg mag Q.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mag zeer ws straks weg. Ik ben niet gestikt (helaas cat, sorry!) In hey brood, en ik heb voor alsnog geen pijn. Kan mijn benen weer redelijk bewegen, maar het tintelt nog dus niet echt pain timeen ik heb oxy
Ik moet pissen, maar dan moet ik op de poik hou het wel op. En de appelsap hier wordt aangemaakt met water. Te goor en de ranja is ook ranzig.
Kun je nog heel veel bloemkool eten.quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
Dadelijk is groot woord. Denk pas rond 21u. En ik denk dat idd de appelsap teduur was, greys
Maakt niet uit, je kunt vanavond dan weer lekker in je eigen bedje slapen, eigen vent en Beer weer bij de hand!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
Dadelijk is groot woord. Denk pas rond 21u. En ik denk dat idd de appelsap teduur was, greys
Kan je het dan nog zo lang ophouden?quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:37 schreef Qwea het volgende:
Nee Greys, ze moet juist plassen voor ze weg mag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |