Ik mocht hem gvd niet mee naar de ok en ben idd net terugquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze kon posten vanuit het zkh en krijgt een ruggeprik. Dus zodra die aan haar telefoon mag zal ze zich wel melden denk ik.
Ik ben nog niets tegengekomenquote:
Magquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:48 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben nog niets tegengekomen
En ik vind twee weken wel lang hoor![]()
Vals volk he, dat medisch personeel? Ik mocht mijn bril ook al niet mee.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik mocht hem gvd niet mee naar de ok en ben idd net terug
Mooi, dan krijg je een eigen parkeerplek voor je deur.quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:43 schreef Strega het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 1 april 2011 14:24 schreef Maes het volgende:
Wat een narigheid hier, maar ik zal er niet over praten![]()
Ik moet zeggen dat ik ook schrok, ben vandaag zeer brak, dus pas om 12.30 opgestaan en net helemaal bijgelezen.
En ik moet zeggen dat de dingen die hier gisteren en vandaag gezegd zijn niet erg fijn op me over komen. Of mag ik dit nu ook weer niet zeggen?
Sterkte voor de nabestaanden Q. Er moet iets grandioos fout zijn gegaan als je ziekenhuisvoer lekker vindt.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:49 schreef Qwea het volgende:
Ik ben met intens belangrijke dingen bezig : eten
Zou je ook aan yvonne zelf kunnen vragen, is maar een tip hoorquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:45 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die sneer van yvonne naar jou toe gister snapte ik niet
Ik moest hardop lachenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Mooi, dan krijg je een eigen parkeerplek voor je deur.
Volgens mij leest yvonne hier zelf ook mee dus kan yvonne mooi hier antwoordenquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zou je ook aan yvonne zelf kunnen vragen, is maar een tip hoorWe hebben tegenwoordig pm, dm, mail, twitter, facebook, linkedIn, kies er maar een.
Het is brood, zeikerdquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sterkte voor de nabestaanden Q. Er moet iets grandioos fout zijn gegaan als je ziekenhuisvoer lekker vindt.
Noem jij je stiefmoeder 'zijn vrouw'?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:50 schreef Oognip het volgende:
whahaha ik vertelde het verhaal van de vermoeiende Bo tegen m'n vader en z'n vrouw
Ik heb godverdomme niet ee ns morfine gekregen! Gelukkig zit het in mijn tasquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Da's de morfine.
Zo grappig is ze niet van zichzelf.
Wanneer mag je naar huis?quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb godverdomme niet ee ns morfine gekregen! Gelukkig zit het in mijn tas
En dat was ook brood? Daar kan niet zoveel mee mis gaan, de rest is vaak niet erg bijzonder neequote:Op vrijdag 1 april 2011 14:52 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vond na 24uur niks te hebben gegeten het ziekenhuis eten nog steeds niet lekker hoor
Armzalig ziekenhuis.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is brood, zeikerdna 24u geen eten lust ik alles.
Geen idee, die voel ik nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed spul he, die ruggeprik?
Hoest met den poot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |