Stukje gekookte kipfilet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:06 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ze hebben een speciaal hypoallergeen dieetvoer. Ik heb het al geprobeerd wat zachter te maken met wat water, maar dat hoeft ze ook niet. Dus veel opties hebben we niet wat 'onweerstaanbare dingen' betreft.
Warm maken al geprobeerd? En de DA heeft van die speciale pasta die katten heel erg lekker vinden. Misschien mag ze dat wel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:06 schreef Hitomi het volgende:
[..]
Ze hebben een speciaal hypoallergeen dieetvoer. Ik heb het al geprobeerd wat zachter te maken met wat water, maar dat hoeft ze ook niet. Dus veel opties hebben we niet wat 'onweerstaanbare dingen' betreft.
laat t rusten voor nu, dan vind je m vanavondquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Allemaal al gekeken...
Aaarg.. als ik m nu niet vindt he.. dan moet ik natuurlijk een nieuwe id aanvragen.. da duurt een week ofzo??
Ik heb 'mquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
laat t rusten voor nu, dan vind je m vanavond
Ik heb 'mquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
laat t rusten voor nu, dan vind je m vanavond
6 weken sowieso.2 weken dit en daarna 4 weken loopgips en +- 8 weken fysioquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:02 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is een goed teken toch, dat er niets aan de pees is en hoelang moet je nu in het gips?
Dat houdt je voorlopig van de straatquote:Op vrijdag 1 april 2011 17:18 schreef Qwea het volgende:
6 weken sowieso.2 weken dit en daarna 4 weken loopgips en +- 8 weken fysio
Truequote:
Zo te lezen kicken ze nu wel in.quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:28 schreef Qwea het volgende:
Wens, meester, gedachte, there comes the drugs!
BAM JONGUH!quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
ja nee nu ik terug ben gaan we zeker koetsjiekoetsjie doen
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |