Even lekker aan het gamenquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:21 schreef Koen66 het volgende:
wat een rust hier
Heyyyy CRV (te laat I guess) Hoe gaat het kerel
Hup Hollequote:
Echt welquote:
Mede mogelijk gemaakt door BPquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt wel
Ik ga mijn roosters op het internet zetten en dan ga ik fijn een stukje autorijden
Goed plan. Ik verstuur nog een paar mails en dan ga ik ook eens op huis aanquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Echt wel
Ik ga mijn roosters op het internet zetten en dan ga ik fijn een stukje autorijden
En vandaar dit weekend er ook weer wat bij?quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja wat er nu in de tank zit komt bij De Zwolse BP vandaan
Dit weekend zing ik er wel mee uitquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
En vandaar dit weekend er ook weer wat bij?
BP IJsselalleequote:Op vrijdag 1 april 2011 15:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja wat er nu in de tank zit komt bij De Zwolse BP vandaan
Fijn weekend!quote:
Wie noem jij nou een lulquote:
je kunt moeilijk ontkennen!quote:
de mensen die al weekend hebbenquote:
Dan ben ik een heule grote! Ik hoef pas weer in meiquote:
* PriemGirl humps MPGquote:
* PriemGirl snuggles with Trevquote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
*Caaaaaaaaaaaaaaaaaaan you feeeeeeel the looooooooooooooove toniiiiiight*
In die film gaan er leeuwen dood!quote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl snuggles with Trev
Rawrquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:
Laat Marianne Thieme het maar niet horenquote:
* PriemGirl smooches Solquote:
quote:
gisteravond al gevoeldquote:Op vrijdag 1 april 2011 15:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:
Fijn hequote:Op vrijdag 1 april 2011 16:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
alhoewel... over een kwartiertje ben ik ook zo'n lul
Oeh... Ja, zonnebril... Voor als ik op het werk weer over het industrieterrein kan gaan toeren met de heftruckquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:06 schreef MaleDuck het volgende:
Morgen mn zonnebril niet vergeten voor op de reservebank
zeg dat wel... maandag is dat weer voorbij... maar ach...quote:
En ineens midden in de zon die heftruck ermee stoptquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh... Ja, zonnebril... Voor als ik op het werk weer over het industrieterrein kan gaan toeren met de heftruck
Ow, wat vervelend nouquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
En ineens midden in de zon die heftruck ermee stopt
Ja, dat zou rot zijn... vergeet je dan niet in te smeren met zonnebrandquote:
Goeie idd ! Morgen mijn lenzen maar weer eens inpleuren anders kan ik zonnebril opquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh... Ja, zonnebril... Voor als ik op het werk weer over het industrieterrein kan gaan toeren met de heftruck
Ik sta morgen in het bos dus niet nodigquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat zou rot zijn... vergeet je dan niet in te smeren met zonnebrand
die moet ik morgen ook niet vergeten
Vergeet je zonnebrand nietquote:Op vrijdag 1 april 2011 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Goeie idd ! Morgen mijn lenzen maar weer eens inpleuren anders kan ik zonnebril op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |