Je maakt toch een fout? Je besteld iets dat niet goed is en doet er vervolgens niets aan.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:47 schreef Tamashii het volgende:
Donder es op trol. Ik heb geen fout gemaakt. Dat jij dat wel vind, is niet de insteek van dit topic.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:49 schreef HugoBaas het volgende:
Alles op internet mag zonder opgaaf van reden worden teruggestuurd.
Dan heb je misschien nu de eau de parfum ipv de eau de toilette? Angel is nu eenmaal een heftig parfum... Vandaar dat ik tegenwoordig liever Angel Innocent gebruikquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:57 schreef Tamashii het volgende:
Nee, ik denk het 'waarschijnlijk' ook niet, maar ga toch even mailen. Het ruikt iets anders, voornamelijk veul sterker.
Tering, 1600 euro de liter.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, want ik geloof dat 80 euro een normale prijs is voor 50ml. Plus dat ik eerst wel research heb gedaan en daar alleen maar positieve berichten vandaan kwamen. Dus scheer je weer weg alsjeblieft.
Is de tester misschien parfum en het flesje wat je nu besteld hebt eau de toilette? Of andersom?quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:43 schreef Tamashii het volgende:
De tester is in het donker bewaard in een temperatuur van 17. Hij is wel al een half jaar/jaartje oud, maar ik weet zeker dat hij daarvoor ook anders rook dan deze parfum van 50ml.
quote:
En je weet, zoals hier al een paar keer is gezegd, dat een parfum anders ruikt op de huid? Het verschilt al van huid tot huid, laat staan van karton/papier tot huid.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Dat vroeg Sjeen inderdaad ook al en nee dat is niet waar.
En iedereen maar klagen dat Euro95 met 1,60 euro de liter al duur is.quote:
Ja wat wil je daar als antwoord op? Dat ik de tester op mijn haar heb uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
En je weet, zoals hier al een paar keer is gezegd, dat een parfum anders ruikt op de huid? Het verschilt al van huid tot huid, laat staan van karton/papier tot huid.
Waarom lach je?quote:
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef Maanvis het volgende:
Anyway, ik zou gewoon eens contact opnemen met de klantenservice. Misschien hebben ze het verkeerde parfum in het flesje gedaan.
quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:37 schreef Tamashii het volgende:
Thanks. Dat ga ik dan maar doen inderdaad.
Laat maar, ik vergis me.quote:
Oh ja, sorry, zie nu pas dat het al gevraagd was.quote:Op vrijdag 1 april 2011 12:07 schreef Tamashii het volgende:
Dat vroeg Sjeen inderdaad ook al en nee dat is niet waar.
Als het een flesje ultraviolet van 30ml is wel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 11:14 schreef Tamashii het volgende:
nu heb ik vandaag het flesje gekregen en ten eerste valt het flesje me al op. Het kan niet staan, is dat normaal?![]()
Prachtige marketingquote:Op vrijdag 1 april 2011 11:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wtfmaken ze een flesje dat niet kan staan, verkopen ze er voor 20,- per stuk houdertjes bij waardoor ie wel kan staan. Waar gaat het heen
En dat was niet het antwoord waar je op rekende? Dit had ik je ook nog wel kunnen vertellen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:31 schreef Tamashii het volgende:
Nee het is 50ml. Maarre, heb gelijk een mail terug van de winkel.
Nee het flesje is echt volgens hen, en de parfum die er in zit ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |